Mulla on tässä pian työhaastattelu päiväkotiin ja haastattelu on kuulema ryhmähaastattelu jossa on useampia hakijoita yhtäaikaa. Kertokaapa kokemuksianne ja miten tällaisessa haastattelussa pärjäisi mahdollisimman hyvin? Ja minkalainen tällainen haastattelu yleensä on?
Ryhmätyöhaastattelu??
2
3962
Vastaukset
- ....muistat
muista se ryhmähaastattelussa, että et tuo itseäsi koko ajan esille. Kysyt kun vastataan, älä yritä keksiä lisää jonkun muun puheisiin. voit aivan rauhassa sanoa olevasi pitkälti samoilla linjoilla jonkun toisen mielipiteiden kanssa.
Liikaa jos tuo itseään esiin voipi ryhmähaastattelu mennä pieleen. Se on mielenkiintoinen haastattelumuoto...kokemusta on.
Siellä saattaa olla kaks kolme jotka kyselee ja yks joka seuraa teitä sivusta eikä puhu mitään haastattelupuolella.
Jatkuen tulee kysymyksiä vuorotellen jokaiselle, ja varmaankin jokainen vastaa sitten samaan kysymykseen omalla vuorollaan. Mutta aina joku joutuu aloittamaan ensimmäisenä ja se vaihtelee.
Parasta on olla oma itsensä, eikä tuoda itseään kovasti tyrkylle esiin ylitse muiden.
Näin minä ajattelisin. Tilanteen mukaanhan tuossa pitää mennä. Ryhmädynamiikka vie tilannetta eteenpäin ja onhan siinä pieni kilpailuhenkikin, kun olette kaikki paikkaa hakemassa. Maltti on valttia näissä haastatteluissa. - jatta
Mulla on yksi kokemus ryhmähaastattelusta. Haastattelu meni hyvin, koska sain paikan :) Käsittääkseni ryhmähaastattelujakin on erilaisia. Omani oli seuraavanlainen. Haastateltavia oli viisi ja haastattelijoita kolme. Saimme eteemme paperin, jossa oli kolme kysymystä. Näistä kysymyksistä jouduimme keskustelemaan noin puolen tunnin ajan. Haastattelijat eivät puuttuneet keskusteluun mitenkään. Vasta jälkeenpäin kyselivät sitten kysymyksiä kultakin erikseen. Itse koin tärkeänä sen, että en ole liikaa äänessä, mutta en myöskään hiljaisin hissukka. Korviin osui myös erään haastatteluun osallistuneen jatkuva jankkaaminen, kuinka hänen mielestään, kuinka hänen työpaikassaan jne... Ei kuullostanut hyvältä. Oman ammatillisuuden esiintuominen fiksulla tavalla tärkeää. Itse olen aina kammokusnut ryhmähaastatteluja ja, kun kuulin, että olen sellaiseen joutumassa niin olin kauhusta jäykkänä :D Alkujännityksen jälkeen se alkoi kuitenkin sujumaan ihan hyvin. Tsemppiä!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053141Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803