Keuruun pimeä taksi?

Golf Gt

Onko se tämä se keuruun pimeä taksi?
Ja kuski näyttää Leskisen Juicelta?

11

2395

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mersunisti

mulk..........

• Juankosken

Juice Keuruulla ku joku kehas että olis kuollu sairauteen ja viimonen lepopaikka kalevan kangas.Vai onko Glooni jäänne.

• samaa mieltä

mitä haittaa,kiva ku kotiin pääsee tai muualle.kiva että on vaihtoehtoja

• tolppa-apina

sepä se. Juice se ottaa matkasta kaks kymppiä kun oikea taksi vie saman matkan kympillä. Ja Juice unohtaa antaa rahasta takaisin, eikä koskaan se vie velaksi.

• pimeellä

jos jälkikäteen ottaa päähän,tilaa taxi niin ei tarvitse katua tai päivitellä eikä kadehtia...

• ILE

antakaa juicen ajaa.

• Henkilöllä on??laatuauto

Perseen alla eikä oo kiesi vanha.ku ei oo hirviän paljon verokiran kaa rehtiä työtä tehny?? lottovoitto tai sit reittä pitkin?????kovasti se bunkkerin tolpalla päivystää.

• ile
        Henkilöllä on??laatuauto kirjoitti:

Perseen alla eikä oo kiesi vanha.ku ei oo hirviän paljon verokiran kaa rehtiä työtä tehny?? lottovoitto tai sit reittä pitkin?????kovasti se bunkkerin tolpalla päivystää.

kyllä tekee töitä.on ammattimies.

• ala = = =
        ile kirjoitti:

kyllä tekee töitä.on ammattimies.

katupartioinit vai??

• pistää valot päälle

niin se ei ole enää pimeä taksi!
      Vai mitä tarkoitit?

• paljon matkustanut

ei se se ole edes ole wolsvagen golf vaan poolo mutta kaikissa muissa autoissa on ollut hyvät kyydit juice ei anna rahsta takasin sen takia kun koska multa se ei ole ikinä rahaa pyytäny haistakaa kateeliset paska t:jokeri

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      56
      6752
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      41
      4745
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      70
      2514
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      41
      1939
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      18
      1568
    6. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      8
      1482
    7. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      17
      1301
    8. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1279
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1204
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1117
    Aihe