Löytyykö jostain videoita joissa näytetään oikeaa nyrkkeilytekniikkaa?
nyrkkeilytekniikka?
6
2229
Vastaukset
- katella..
Siis nyrkkeily-matseja voi aina kattella ja vähän ottaa oppia niistä. Itellä ainahi autto sellanen...
eli YouTubesta ainaki löytyy esim. Amin Asikaisen matseja. - Elisama
Ei opi yksin videoilta.
Kyllä se vaatii HYVIN paljon harjoitusta pätevän valmentajan johdolla.
Tietysti videot on siinä lisänä, ei ne siis arvottomia ole.- katsoo vanhojen mestareiden
matseja.
Kukaan ei voi kertoa miten lyödään. Se on aina löydettävä itse lopppujen lopuksi. Parhaiten se onnistuu katsomalla miten mestarit sen tekee. Valmentajat on kaiken a ja o tottakai ja he kertovat perusteet, yrittävät näyttää ja korjata tekniikkaa ja tottakai treenauttavat.
Jos se riittäisi olisi kaikki hullut nais-kuntonyrkkeilijät koneita. Mutta se lopullinen niitti, eli juju täytyy itse aina hokata, mitä kovaan menoon tulee. Siksi ne videot ja youtubet on kova sana.
Jokaisessa tekniikassa aina sama homma. Se kolahtaa vaan joku päivä, mutta videot nopeuttaa. - Auttaa.
katsoo vanhojen mestareiden kirjoitti:
matseja.
Kukaan ei voi kertoa miten lyödään. Se on aina löydettävä itse lopppujen lopuksi. Parhaiten se onnistuu katsomalla miten mestarit sen tekee. Valmentajat on kaiken a ja o tottakai ja he kertovat perusteet, yrittävät näyttää ja korjata tekniikkaa ja tottakai treenauttavat.
Jos se riittäisi olisi kaikki hullut nais-kuntonyrkkeilijät koneita. Mutta se lopullinen niitti, eli juju täytyy itse aina hokata, mitä kovaan menoon tulee. Siksi ne videot ja youtubet on kova sana.
Jokaisessa tekniikassa aina sama homma. Se kolahtaa vaan joku päivä, mutta videot nopeuttaa.Eli siis, opitte nyrkkeilyn kun menette valmentajan luo ja hän opettaa oikeat lyönnit. Sillä jos joku sanoo että ''itse opit lyöntitekniikan'' niin voi mennä läpsimiseksi.
Valmentaja vain näyttää ja te hoidatte hommat loppuun. Eli ei kannata opetella yksin. - ...
Auttaa. kirjoitti:
Eli siis, opitte nyrkkeilyn kun menette valmentajan luo ja hän opettaa oikeat lyönnit. Sillä jos joku sanoo että ''itse opit lyöntitekniikan'' niin voi mennä läpsimiseksi.
Valmentaja vain näyttää ja te hoidatte hommat loppuun. Eli ei kannata opetella yksin.ite sanosin että jokanen lyö eri tavalla oon nähny semmosiaki ketkä vaa huito ilman että käsikään olis nyrkissä :D valmentajan kanssa hiotaan niitä perusasioita esim väistöjä ,suoria , koukkuja.... ite on hoksattava miten niitä yhdistää matseissa
- Hä
... kirjoitti:
ite sanosin että jokanen lyö eri tavalla oon nähny semmosiaki ketkä vaa huito ilman että käsikään olis nyrkissä :D valmentajan kanssa hiotaan niitä perusasioita esim väistöjä ,suoria , koukkuja.... ite on hoksattava miten niitä yhdistää matseissa
Vaan ite, miksei kukaan voi tehdä toisen puolesta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että336701- 51661
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574