Tietääkö ketään mahdollisimman halpaa majoitus paikkaa Jyväskylässä kävely matkan päässä Yliopistonkatu 24:stä? Ei tarvi olla mikään luksus paikka kunhan saa vai päänsä kallistaa tyynylle.
HALPA MAJOITUS??
11
2987
Vastaukset
- olisi se
uusi Omenahotelli?
- on myös
pensionaatti,luulis olevan aika halpa!
- molemmat ok
Juu, Omena on Vapaudenkadulla ja Pension Kampus Kauppakadulla... kummastakaan ei ole pitkä matka Yliopistonkadulle(Omenasta pidempi, mutta kävelymatka kuiteskin, siis joku 1-1,5 km ehkä... Pension on vielä lähempänä varmaan parisataa metriä tai jotain sinnepäin).
- Anonyymi
Hyvä vaihtoehto olisi myös Omena Hotel - https://www.booking.com/hotel/fi/omenahotelli-jyvaskyla.fi.html?aid=949022&no_rooms=1&group_adults=1 jos tavoitteena on löytää halpa majoitus Jyväskylä keskustasta. Rakennus on suositun kauppakadun varrella. Huoneiden hinnat alkavat 55 eurosta. Valita saa joko yhden tai kahden hengen huoneen välillä. Myös perhehuoneita löytyy. Valitettavasti aamiainen ei kuulu hintaan, mutta sen pystyy ostamaan heidän yhteistyökumppanilta, joka sijaitsee heti kulman takana. Sen hinnaksi on 5,10 euroa yhtä ihmistä kohden. Aamiainen on yksinkertainen eikä kovinkaan isolla valikoimalla. Sisäänkirjautumisaika alkaa virallisesti kello neljältä.
- halpis
Hintataso on aika sama molemmissa. Eli lähtee n. 44 eurosta, viikonloppuna Omenahotellissa kalliimpi, elikkä lähemmäs 60 euroa (vähän voi olla alle). Pension Kampus samoissa hinnoissa... viisikymppiä 1 hh suunnilleen.
Samat hinnat siis. Kantsii googlettaa ja ko. hotellien sivuilta löytyypi lisäinfoa ja hinnat!!! - Hieno Lehmä
Tsekkaa tämä http://www.huonemajoitus.fi/
- Pitkäks vaan
hahaha keltimäkeä tarjoaa. On muuten aavistuksen rumat kotisivukoneen sivut.
- -kommentti-
Tiedän, se mahdollisimman halpa olisi tuossa minun olkkarin sohvalla mutta kun et varnaan uskaltaisi yksin asuvan tuntemattoman miehen asuntoon ihan noin vaan tulla niin kyllä joko omena tai pension kampus ihan hyviä vaihtoehtoja ovat noista kaupallisista.
- Köyhille sopii
Kankitien Laavu, ohjelma sisältyy kausihinnoitteluun.
- Anonyymi
Köyhille sopii kirjoitti:
Kankitien Laavu, ohjelma sisältyy kausihinnoitteluun.
Asut siis siellä, pärjääkö siellä ilman kaasunaamaria?
- Anonyymi
Kankitie sinne sinun tiesi vie
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222