Hei voiko yli 50 vuotiaana rakastua? Naiset kai rakastuvat, mutta entä miehet? Entä onko kukaan aloittanut seurustelua yli 50 vuotiaana?
Minulle on tainnut käydä näin, olen ihmeissäni ja peloissani mitä tästä tulee. Toinen ihminen kyllä olisi ihana aivan kokonaan.
liian vanhako yli 50 vuotiaana
18
6262
Vastaukset
- NaVaN
jos olette molemminpäin rakastuneet, eli siis rakastuminen ja rakkaus ei ole "vain" yksisuuntaista kuohuntaa.
Ps. Olen sinua nuorempi ;)) ja olen vielä noissa asioissa yksisuuntainen; hullaannun poskettomasti kuin nuorineito elämättömästä nuoruudestani eli kaikki on uutta ja häkellyttävää.. eli jättäydyn *korvaksi* - ibiza
aina ikään katsomatta on ihana asia. Kyllä mies rakastuu siinä kun nainenkin. Kyllä suurin osa "täällä tallaavista" on kahden ihmisen aidon rakkauden "hedelmiä"...
Ehkä vanhemmalla iällä molemmille osapuolille on tullut määrättyjä "tapoja", joiden yhteensovittaminen joskus voi olla ongelmallista. Hätäilemättä ja yhteisin ponnisteluin myötäilemällä näistäkin varmaan selvitään. Tsemppiä uuteen "rakastumiseesi" ja täysin purjein eteenpäin..... - 57 v mies
ONNEKSI OLKOON SINULLE! Aivan ymmärrettävästi olet peloissasi.Meidän iässä on vaikea irrottautua nykyisestä ja heittäytyä mukaan rakkauteen.
Minusta onkin tärkeää että maistelet rakkautta ja teet mahdollisimman harkittuja liikkeitä.Tavattoman
moni on aloittanut yli 50 v ja ihan se sama kokemus on.Ihanan pelottava.Älä ajattele mitä tulee vaan nautiskelet päivä kerrallaan.Kaikki alkaa rakentua itsestään kun on sen aika.Tärkeää että annatte toisillenne tilaa ja aikaa.Kiire pois ja yhteinen,mukava,nautiskelu.Mukava kun kerrankin nainen uskaltaa sanoa että mies on ihana aivan kokonaan täällä.Toit minulle ainakin kovasti
positiivisen ja mukavan olon ja uutisen.
Oikeen kivaa päivää sinulle!- rakastunut nainen 52 v
Ihanaa saada positiivistä tukea. Eronneena ja karanneena ei tahdo oikein uskoa enää, että kohdalle voisi sattua onnea. Joitakin seikkailuja on ollut nuorempien miesten kanssa, mutta en olisi uskonut, että joku oikean miehen ikäinen eli tässä tapauksessa 56 v haluaa tutustua minuun.
Nykyisinhän on kait joku trendi seurustella itseään nuoremman ihmisen kanssa. Keski-ikäinen mieshän on upea ja tietysti suomalainen. Meillä on vaan pitkä välimatka ja nähdään harvoin, mutta pussaan ja halaan hänet puhki, kun tavataan. - parhaimmillaan
rakastunut nainen 52 v kirjoitti:
Ihanaa saada positiivistä tukea. Eronneena ja karanneena ei tahdo oikein uskoa enää, että kohdalle voisi sattua onnea. Joitakin seikkailuja on ollut nuorempien miesten kanssa, mutta en olisi uskonut, että joku oikean miehen ikäinen eli tässä tapauksessa 56 v haluaa tutustua minuun.
Nykyisinhän on kait joku trendi seurustella itseään nuoremman ihmisen kanssa. Keski-ikäinen mieshän on upea ja tietysti suomalainen. Meillä on vaan pitkä välimatka ja nähdään harvoin, mutta pussaan ja halaan hänet puhki, kun tavataan.56 Vuotias mies on parhaimmillaan.Minä aloin nykyisen vaimoni kanssa seurustelemaan 56 vuotiaana nykyisen vaimoni kanssa.Vieläkin ollaan yhdessä.Ja kuntoa myös sänkyssä riittää
- 57 v mies
Nykyisinhän on kait joku trendi seurustella itseään nuoremman ihmisen kanssa. Keski-ikäinen mieshän on upea ja tietysti suomalainen. Meillä on vaan pitkä välimatka ja nähdään harvoin, mutta pussaan ja halaan hänet puhki, kun tavataan.57 vuotiaana miehenä olen ylpeä ja iloinen sanoistasi,kovasti kiitos.En minäkään nuorten
naisten perään vlkuile.Minun ikäiset naiset on ihastuttavia ja sopivia.Pitää vain katsoa silmin mutta etenkin sydämellä!Toki naisen pitää olla
Suomalainen.Ehkä hyväkin näin alkuun olla välimatkaa niin saat ottaa asian rauhassa.Voin hyvin ymmärtää miten ihanaa on olla yhdessä pusien ja halien keskellä.Itse olen aina ajatellut että saman ikäiset parhaiten toisiaan ymmärtää.Jos kovasti on ikäeroa,
niin saattaa juuri toisen ymmärtämisessä tulla
vaikeuksia.Sitten se yhdessäolo on puolinaista.
Iloinen olen puolestasi ja toivon
että teillä kaikki sujuu hyvin.
Oikeen kivaa iltaa sinulle! - toinen rakastunut 52v nainen
Nykyisinhän on kait joku trendi seurustella itseään nuoremman ihmisen kanssa. Keski-ikäinen mieshän on upea ja tietysti suomalainen. Meillä on vaan pitkä välimatka ja nähdään harvoin, mutta pussaan ja halaan hänet puhki, kun tavataan.Minäkään en uskonut että vielä onnen löytäisin, mutta niin vaan kävi, että muutaman yksinäisen vuoden jälkeen tanssireissulla "törmäsin" lähes kuusikymppiseen mieheen joka alkoi piirittää, eikä antanut periksi vaikka alkuun torjuin hänet. Pitihän sitä sitten ottaa selvää mikä mies on miehiään ja kun muutamana viikonloppuna olimme tavanneet ja tutusteltu, niin se oli sitten menoa. Nyt tapaamme aina kun mahdollista ja puhumme pitkään puhelimessa joka ilta kun hän työmatkalla ympäri Suomea viikot. Olen onneni kukkuloilla kun vihdoin sain miehen joka PUHUU JA PUSSAA, ja tunteensa ilmaisee sekä sanoin että teoin päivittäin. Ja mikä parasta, meillä on todella hauskaa yhdessä.
Kahdeksan kymppisetkin rakastuu ja lyö vielä hynttyytkin yhteen. Ite menin uudestaan avioon 58-vuotiaana. Kyllä pelottikin, mutta hyvin on mennyt. En antaisi pois, vaikka välillä nahistellaan. Onnea vaan ja rohkeaa ja avointa mieltä.
- RosaLiiin
...ihminen ole koskaan liian vanha rakastumaan.
Rakkaus on siitä ihana asia, että se tulee ja vie mennessään, olit sitten minkä ikäinen tahansa.
Naapurissani on 78 vuotias herra ja hänen daaminsa on 84, ja ah he ovat niin rakastuneita. On todella mukava katsella heidän onneaan.
Sinä, anna palaa, kunnolla roihuta
Kaikkea hyvää elämääsi - ja kehosi
ääntä. Rakkautta eivät vedet laimenna,
eivätkä tulvat hukuta.
Onnea elämääsi! - Tutki tunnossas
niin saat vastauksen.
- Onnellinen maaria
..että yli 5-kymppinen on liian vanha, minä olen rakastunut yli viisikymppiseen mieheen ja hän minuun, ja meillä on niin ihanaa yhdessä. Olen häntä 7-vuotta nuorempi. En vaihtaisi häntä kahteen 2-vitoseen tms. Hän ymmärtää jo naista ja on ihana hellä ja rakastava.
- pisamaposki
Onnellinen maaria kirjoitti:
..että yli 5-kymppinen on liian vanha, minä olen rakastunut yli viisikymppiseen mieheen ja hän minuun, ja meillä on niin ihanaa yhdessä. Olen häntä 7-vuotta nuorempi. En vaihtaisi häntä kahteen 2-vitoseen tms. Hän ymmärtää jo naista ja on ihana hellä ja rakastava.
kävi vain niin että tuli mies katsoi ja katsasteli vastasin katseeseen kesä meni kohisten syksyn tullen epäröin,mietin tunteitani .hän palvoi minä epäröin kymmenen vuoden ikäeroamme.hän alkoi askartelemaan eroaan ja ottamaan huikkaa
- tarkkailija ...
Ei siinä vaiheessa nyt tuohon asiaan liian vanhakaan ole.
Tuosta ei vain selvinnyt, onko elämässäsi jo nyt miehenpuoli tai onko sitä edes aikaisemmin koskaan ollut. Silläkin seikalla on asian arvostukseen jonkinlainen vaikutus.
Jos ei ole ollut, niin sitten on otettava tilaisuudesta vaarin. Toivottavasti siinä ollaan jo piankin kihlojen ostossa. - 1josku1
kokemusta on. Itse jäin yllättäin leskeksi reilu 3 vuotta sitten. Silloin ajattelin, että elämä on ohi. Mutta sitten tapsin miehen, itseäni nuoremmman ja "jalat" meni alta. Ja edelleen olemme "yhtä", emme asu yhdessä mutta tapaaamme viikon tai kahden välein, kun molemmilla on oma työ ja eri paikkakunnilla. Tämä sopii meille, mutta ei kaikille minun sukulaisille. Onnea kaikille rakastuneille ikään katsomatta!
- Iloinen puolestasi
Hei!
Nauti,kypsän iän rakkaus on aivan toisenlaista kuin "pesänperustamisvaihe". Nauti rakkaasi kanssa yhteisistä hetkistä, hyvistä harrastuksista ja ennen kaikkea toistenne seurasta ilman mitään perheenperustamisvaateita. Tässä iässä (ikätoverisi :-) ) lämmin suhde on ihana, koska se ei sisällä perheenhoitovelvollisuuksia, vaatimuksia kumppania kohtaan, taloudellista vastuuta niinkuin nuorempana. Ollaan vähän hulvattomia, nautitaan elämästä, ANNA PALAA siskoseni! - jartsev
Minusta tuntuu että ei rakastuminen ole mikään ikä kysymys ollenkaan. Tunteesta ja usein uskalluksesta se vain on kiinni koko juttu. Anna palaa vain, jos olet varma ja tunnet niin mikä ettei. Ihana ajatuksenakin rakastua kokeneempana ja elämää jo vähän nähneenä.
- Anonyymi
Ei yli 50 v voi aloittaa suhdetta, siinä iässä ei Munat enää toimi. Niillä voi vain kusta, eikä sitäkään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823263
- 922945
- 532212
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201655- 191544
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81497Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181395Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131351Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351325Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61268