www.lyhytkasvuiset.fi

mini-ruusu

Tuo otsikon osoite on paikka mistä löytää oikeaa tietoa lyhytkasvuisuudesta, niin ei tarvitse arvailla. On se kumma että täällä useimmat ihmiset keskustelevat asioista, joista eivät oikeasti tiedä mitään, kuin asiantuntijat. Ja "keskustelua" käydään NETISSÄ paikassa josta löytyisi faktatietoa todella helposti kun vain vaivautuisi etsimään.
Itse olen 50 v. 130 cm lyhytkasvuinen, ja elänyt todella rikkaan ja melko normaalin elämän. Olen tehnyt oikeita töitä 16 vuotiaasta, fyysisesti melko raskastakin. Olen ollut vuosia avoliitossa 180 cm miehen kanssa ja tapaillut todella pitkiä ja fiksuja miehiä. Minulle ei ole kukaan kuittallut pituudestani kuin vasta sitten kun ovat huomanneet että suhtaudun itsekkin tähän huumorilla. Joskus tulee vastaan ns."peräkamarin" poikia jotka ajattelevat että meikäläinen on heille viimeinen toivo päästä naisen lähelle ym mutta minä en ole niin epätoivoinen että suostuisin siihen. Pukeudun näyttävästi ja sen vuoksi voin kulkea pää pystyssä, minun ei tarvitse nöyristellä ketään. Eikä elämäni ole pelkästään sen miettimistä kelpaanko jollekkin miehelle, tai kelpaako joku minulle. Minulla on paljon ystäviä ja todella iso suku ja perhe, jonka ainoa lyhytkasvuinen olen. Älykkyyttäni ei ole epäilty kuin muutaman kerran, ja hekin ovat olleet (sorry vaan)savolaisia. Meissä lyhytkasvuisissa on aika koulutettua väkeä,lääkäreistä pappiin ym.
Joten ottakaa asioista selvää ja eläkää avoimin mielin !!!

1

786

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ssssssssssssssss

mielestäni vyöruusu olisi hyvä nimimerkki hänelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      123
      6374
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      381
      6187
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      70
      6108
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3982
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      148
      2405
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2355
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      128
      1439
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      13
      1279
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      187
      1118
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      63
      934
    Aihe