minkälaisia hintoja porokoirista pyydetään, mitä olette maksaneet?
hintahaitaria tässä etsiskelen
mielikuva on 600eur
porokoiran hinta
5
1795
Vastaukset
- liikkuu
siinä 600-750 euron hujakoilla. Oletko ostamassa lapinporokoiraa? Itselläni on poropenska ja aivan ihana koira.
- poroko
kiitos tiedoista.
Haaveissa on porokoira sitten joskus, kunhan nyt ensin olen kunnolla tutustunut rotuun. - pohjavaara
poroko kirjoitti:
kiitos tiedoista.
Haaveissa on porokoira sitten joskus, kunhan nyt ensin olen kunnolla tutustunut rotuun.meillä porokoiranpentuja 5 viikkosia hintana olen pitänyt 600e.eläinlääkärin tarkastus ja sirutus maksaa jo 49ekirjat rekisteriin 40 joten kyllä näistä on kulujakin.aivan ihana ja mielestäni helppo rotu vaikka meilläkin eka koirana ihastuttiin heti .t sari
- vuosttas
Hinta on suunnilleen 600-700 euron välillä. Hinta vaihtelee mutta tuohon haitariin pitäisi mahtua. Meillä itsellä on porokoira. Ole tarkkana terveyden kanssa, sillä näyttely on aina se toisarvoinen tärkeämpi on iloinen terve koira.
- Porokoira Niilo
Meillä on Taivaantulen Niilo 19.8 5v. täyttänyt tarmokas ja ihana pihavahti.
Tempperamenttia on riittänyt, mutta aivan ihana työ-, vahti- ja seurakoira.
Ei pelkää karhujakaan. Vuosi sitten erauspentu kävi pihassa keskellä yötä
ja Niilo poikahan haukkui ja kovasti. Niilo maksoi 750€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918