minkälaisia hintoja porokoirista pyydetään, mitä olette maksaneet?
hintahaitaria tässä etsiskelen
mielikuva on 600eur
porokoiran hinta
5
1816
Vastaukset
- liikkuu
siinä 600-750 euron hujakoilla. Oletko ostamassa lapinporokoiraa? Itselläni on poropenska ja aivan ihana koira.
- poroko
kiitos tiedoista.
Haaveissa on porokoira sitten joskus, kunhan nyt ensin olen kunnolla tutustunut rotuun. - pohjavaara
poroko kirjoitti:
kiitos tiedoista.
Haaveissa on porokoira sitten joskus, kunhan nyt ensin olen kunnolla tutustunut rotuun.meillä porokoiranpentuja 5 viikkosia hintana olen pitänyt 600e.eläinlääkärin tarkastus ja sirutus maksaa jo 49ekirjat rekisteriin 40 joten kyllä näistä on kulujakin.aivan ihana ja mielestäni helppo rotu vaikka meilläkin eka koirana ihastuttiin heti .t sari
- vuosttas
Hinta on suunnilleen 600-700 euron välillä. Hinta vaihtelee mutta tuohon haitariin pitäisi mahtua. Meillä itsellä on porokoira. Ole tarkkana terveyden kanssa, sillä näyttely on aina se toisarvoinen tärkeämpi on iloinen terve koira.
- Porokoira Niilo
Meillä on Taivaantulen Niilo 19.8 5v. täyttänyt tarmokas ja ihana pihavahti.
Tempperamenttia on riittänyt, mutta aivan ihana työ-, vahti- ja seurakoira.
Ei pelkää karhujakaan. Vuosi sitten erauspentu kävi pihassa keskellä yötä
ja Niilo poikahan haukkui ja kovasti. Niilo maksoi 750€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741