Minkälaista on lasten uimaopetus kouluissa nykyään? Erinomainen uimahalli on ,mutta kuuluko uiminen tai uinnin opetus Loimaan alueen koulujen pakolliseen opetusohjelmaan. Itse olen sitä mieltä ,että ehdottomasti pitäisi kuulua. Muuten on turhaa porata suomalaisten huononevaa uimataitoa valtakunnallisestikaan ,sillä Loimaalla on ainakin resurssit. Metsämaan koululta käytiin 70-luvulla neljä kertaa lukukaudessa Hirvikoskella uimassa ,vaikka halli ei silloin ollut ihan nykyisen tasoinen. Kuinkas on nykyään??? Tietääkö joku?
Uimataito
9
612
Vastaukset
- JNMM
Moi, uimaopetuksen pitäisi kuulua alakouluun mutta; miksi niin harvat vanhemmat eivät käy lastensa kanssa uimassa vapaa-aikanaan? Vanhemmat piipittävät uima-opetuksen tärkeydestä mutta eivät itse viitsi mennä opettamaan lastaan. Miksi!
- pekkapoika
Metsämaalta käydään ainakin uimassa ja uskoisin että muualtakin. Kouluilta varmaan kerrotaan mielellään lisää.
- pulskistuvat
lapset eikä siitäkään voi kouluja syyttää ,mutta hyvä on jos koululiikuntaan kuuluu uiminen. Uimataito on tärkeä taito.
- työtä
On sitä kuule vähän kiire kans. Koulun tehtävä on hoitaa tällaset.
Sitä paitsi me käydään lomalla Karibialla. Lapset oppii siellä. - opettajien
työtä kirjoitti:
On sitä kuule vähän kiire kans. Koulun tehtävä on hoitaa tällaset.
Sitä paitsi me käydään lomalla Karibialla. Lapset oppii siellä.työtä vaan yhteistyötä koulun ja huoltajien välillä.Olen Loimaalla nähnyt liikaakin uimataidottomia aikuisia.Rohkeasti tukemaan työtä lasten uimataitojen parantamiseksi Loimaan seudulla.
- Anonyymi
Miten muslimit osaa uida kun on monta rättiä päällekkäin. Vai tulivatko uimalla omasta maastaan. Uimarannoilla pitää olla pukeutumisohje. Koskee myös rättipäitä
- Anonyymi
Muslimit uimakouluun ja rätit rannalle. En ymmärrä kun rättien kanssa uidaan. Ei sovi meidän kulttuuriin
- Anonyymi
Hei!
Käyn Hirvihovissa uimassa, ja arkipäivisin siellä käy useita koululaistyhmiä. Siis mielestäni joka päivä.
Siellä on muuten mukava käydä.
Ai niin, hyvää juhannusta! - Anonyymi
Yli 15v. vanha aloitus jo, mutta käsittääkseni ei ole ainakaan muutamaan vuoteen enää kuulunut ops:aan. Eikä minusta pidäkää, opetelkoon omalla ajalla ketä kokee tarpeelliseksi.
lajijasuris
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021609
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1251414En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821250- 621143
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101018Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111989Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall212791Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57763- 122723
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20698