3.10.07 Hml.Verkatehdas kiertue

Tkmv.

Hienosti vetivät keikan!Hauskaa oli kaikin puolin.Hyvä kun muutkin alkaneet sanoittamaan ja sovittamaan kappaleita,kun vaan Simo.Aloitteleva bändi oli hauskana lisänä.Eipä muuta!

5

762

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloitteleva bändi

lisänä? Minkä niminen bändi on ja entä bändin jäsenten nimet? Onko Y tullut niin varakkaaksi, että on vara jo toiseen, aloittelvaan, bändiin? Avauksesi herättää paljon kysymyksiä!

• tkmv

jos ei ole nähny konserttia,niin eipä tiedä,että se aloitteleva bändi juttu olikin niiden vitsi.Elikkä he olivat itse se bändi!!Kun alottivat,joskus viisitoista vuotiaina soitto hommat,niin siitä näyttivät pätkän millasta se oli sillon,kun treenasiva soittoansa ja ym... olisko nyt tullu asiaan selvennystä??!

• huono ja
        tkmv kirjoitti:

jos ei ole nähny konserttia,niin eipä tiedä,että se aloitteleva bändi juttu olikin niiden vitsi.Elikkä he olivat itse se bändi!!Kun alottivat,joskus viisitoista vuotiaina soitto hommat,niin siitä näyttivät pätkän millasta se oli sillon,kun treenasiva soittoansa ja ym... olisko nyt tullu asiaan selvennystä??!

kuiva vitsi olikin.ei toiminut ja joka konsertissa sama juttu,huomenna tulee telkkarista tampereen konsertti voit ihan itse todeta kuinka surkea bändi oikeastaan onkaan.

• täällä nyt vähän
        huono ja kirjoitti:

kuiva vitsi olikin.ei toiminut ja joka konsertissa sama juttu,huomenna tulee telkkarista tampereen konsertti voit ihan itse todeta kuinka surkea bändi oikeastaan onkaan.

katkeroitunutta porukkaa vai mikä ihme ihmisiä vaivaa? Mikäs siinä jossei joku bändi miellytä, mutta kun asian ilmaisee tuohon tyyliin, niin kuulostaa lähinnä jonkun angstisen teinipojan jutuilta.

• on...
        täällä nyt vähän kirjoitti:

katkeroitunutta porukkaa vai mikä ihme ihmisiä vaivaa? Mikäs siinä jossei joku bändi miellytä, mutta kun asian ilmaisee tuohon tyyliin, niin kuulostaa lähinnä jonkun angstisen teinipojan jutuilta.

PALJON... Taitaa Heimo Humpanvääntäjiä vituttaa, kun nuoret kollit pärjää. Koittakaa tehdä itse paremmin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 75
      1191
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1184
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1064
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1018
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      985
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      34
      747
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      714
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      54
      646
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      39
      642
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      577
    Aihe