Eilen illalla mulla tuli lenkin jälkeen sydämen kohalta kipeeksi... Aina kun vetää enempi henkeä keuhkoihin, keuhkot laajentuessaan alkaa puristaan sydäntä. Ihan niin kuin sydän ei mahtus enää lyömään tai jtk... Se sattuu ihan sikana! Koko ajan sitte pistää ja pitää olla varovainen. Kerran on tullu niin kipeeksi että meinasin soittaa ambulanssin.
No ennen mulla on menny se muutamassa minuutissa ohi. Aamulla heräsin ja se jatkui vain. Miten tämä kipu jatkuu näin pitkään? Ja mistä kipu johtuu ihan oikeesti? Sen tiiän että sydämeen tää liittyy...
Sydän Kipu
10
979
Vastaukset
- crymore
että jos syöt tosi vähän ja liikut paljon ni sydän on alkanu kulee vääris rytmeis eli välil voi jättää lyöntei välistä ja lepotilassakin voi lyödä jo tuhatta ja sataa. Kannattaa ottaa vähän rennommin ja jos on pakko mennä lenkille ni ainaki puolittaa.. tuskinpa sä haluat heti saada sydänkohtausta?
- Tyttö17v
Minkä verran syöt? Jos todella vähän niin tossa vaiheessa kannattaa oikeesti alkaa syömään vähän enemmän ja liikkua rauhallisemmin. Tiedän että se voi tuntua vaikeelta, mutta etkai oikeesti halua kuolla vielä? Jos saat sydänkohtauksen, ei ole mitään takeita että kukaann löytäisi sua. Et välttämättä ehdi soittaa ambulanssia. Toi on oikeesti TODELLA vakavaa. Mä pelästyin ite jo lisälyöntejä kun yhtenä yönä sydän piti tavallista pidemmän tauon. Luulin kuolevani. Älä tapa itseäsi tämän takia, ole kiltti!
- ~viisaus ei asu meissä~
no tänään sitten söin enemmän. sallin itselleni jopa 3 palaa suklaata ja oikeaa ruokaa annoksen. muutenki kaikkee tullu syötyy. huomenna tiiän että en taas syö :(
enkä uskalla lähtä tänään yksin lenkille. otan jonku kaveriksi... pelkään itekki että saan jonku sydänkohtauksen... ja yritän olla tappamatta itteeni. kiitos. - vvvv,.
~viisaus ei asu meissä~ kirjoitti:
no tänään sitten söin enemmän. sallin itselleni jopa 3 palaa suklaata ja oikeaa ruokaa annoksen. muutenki kaikkee tullu syötyy. huomenna tiiän että en taas syö :(
enkä uskalla lähtä tänään yksin lenkille. otan jonku kaveriksi... pelkään itekki että saan jonku sydänkohtauksen... ja yritän olla tappamatta itteeni. kiitos.Mua on kans aina pelottanut lenkillä että jos nyt käy jotain, sydäri tai onnettomuus, niin kuka tietää kuka mä oon? eihän mulla oo mukana kuin avain, sykemittari ja vaatteet. Pitäs varmaan kantaa lappua taskussa jossa lukee nimi ja osoite. Siis vaik ei kuoliskaan mut sitten vietäs tajuttomana anonyymi lenkkeilijä sairaalaan ja kukaan ei tietäis. :( Se olis kauheeta.
- ex-anorektikko
ookko varma että kipu ei ole rintalihas peräistä..monesti luulaan että kipu tulee sydämestä vaikka todellisuudessa se tulee rintalihaksesta.
Jos sydämessä on kipua tai vaaraa,kipu lähes aina heijastuu vasempaan käteen jopa ranteeseen asti..Onko kipua tuntunut kädessä?
Toivottavasti ei mitään vakavaa..jos kipu jatkuu kehottaisin menemään lääkäriin tutkituttamaan asian,ettei mitään fataalia pääse tapahtuun.- ~viisaus ei asu meissä~
kyllä, käteen säteilee yleensä kipu, jos se on kova. kerran oli todella paha tilanne... luulin että kuolen ja pelkäsin ihan sikana! väsen käsi oli ihan kylmä, turta (oikee sanako?) ja mut jotenki myös kipee... ranteeseen asti kyllä.
aina ei säteile käteen asti... ehkä olkapäähän. ja sittenjos painaa kahdella tai yhdellä sormella missä tuntuu sydämen jyske, nii tuntuu kuin jtk muljahtaisi siellä, ja sekin sattuu ihan sikana!
:/
- sydämessä
mul on aina ollut sydänkipuja, sellasta pistoksen tuntua sydämessä. Jo silloinkin kun olin normaali painoinen, oikeastaan silloin niitä oli enemmän!
nyt on ani harvoin samanlaisia pistoja, mutta nyt sydämen lyöntien rytmi on välillä nukkumaan mentäessä ihan sekasin :(
pelottavaa... silloin otan kyl aina rennommin pari päivää- ~viisaus ei asu meissä~
jooh, nukkumaan mennessä se alkaa... lenkin jälkeen illalla. liikunnalla jokin vaikutus ken tietää... ?
- crymore
jooh, nukkumaan mennessä se alkaa... lenkin jälkeen illalla. liikunnalla jokin vaikutus ken tietää... ?
jeps, sydän pumppaa verta kahta kauheemmin ja happee tulee liikaakin, mutta ei ole mtn energiaa millä liikuttaa sitä kaikkea.. ihmisen keho tarvitsee tietystä syystä monia juttuja elämän ylläpitämiseen..
- -----------------------
Sydämesi reistailee kun et syö tarpeeksi. Valitse, haluatko parantua vai kuolla sydänkohtaukseen? Sydärin oireita sulla ainakin on....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 391764
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628