Aikansa kutakin. Tässä tapauksessa yksinrämpimistä jänkhissä, -patikointia tuntureilla, -taistelua ötököiden kanssa tammukkapurojen varsilla, -pilkkimistä merenjäällä..
Haaveena pienenä olisi löytää /-40v rento seikkailumielinen mies joka uskaltaisi tällaisen eräelämästä nauttivan pirtsakan, tosihauskan, söpön sinkkunaisen mukaan..
Ei kiva yksin vaan:
[email protected]
Onko teitä..
4
1602
Vastaukset
- Kulkija2
Tiedän tunteen. Olen kulkenut tuntureissa joskus seurassa mutta enimmäkseen yksin jo pari vuosikymmentä. Yksinkulkemisessa on hohtonsa, mutta kyllä välillä todella kaipaa innostunutta seuraa.
Kuvauksesi itsestäsi on kovin houkutteleva.
Mutta en nyt kyllä ihan tuohon ikähaarukkaasi taida mahtua... - erä urpo
haaveeni on lappi .käyn 2kertaa vuodessa.eripuolella.kittilä ivalo,nellini utsjoki suunnilla.kalassa ja makaa jokien varsilla ja kokeilla saada kalaa.joskus tulee jotain.mikä on suunitelma?
- leooel
olen lukenut lukemattomat kerrannan viestisi olis kiva tavata varmaan sinut mut onko se vaan haave
- Nimetön
Kalastus ja vaellus sekä valokuvaus on lähellä sydäntäni. Kirjoitteletko itsestäsi jotain niin tutustutaan hiukan siinä toivossa että joskus jatketaan tarinointia tulilla.. Olen 40v. vapaa mies. [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614277
- 1053475
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373100Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262588- 452257
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52029- 201969
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91358