96 Gran Cherokee alkaa olla siinä iässä että pikkaisen on tulevat viat alkaneet pelottaa.
Maahantuojan kanssa en haluaisi asioida niin tiedustelisin saako varaosia helposti muualta?
Gran Cherokeehen varaosia netistä
7
2886
Vastaukset
- edulliset
löytyy osoitteesta jamant.com
- köyhät kyykkyyn
on kyllä kaukana edullisista
- Jamantista
köyhät kyykkyyn kirjoitti:
on kyllä kaukana edullisista
Ensimmäisen ja viimeisen kerran itsekin sivuilla kävin. Aika pikkupoikamaisesti tehty ja osien erottelu edellytti asiantuntemusta varaosanumeroiden perusteella, tms. Ei paljon houkuttele ostamaan kun saatavuus on yksi sitä ja toinen tota ilman mitään selkeää linjaa. Maahantuojalta löytyy ja tarvikeliikkeistä loput, helposti. Voisihan ne ovat toki tehdä vaikka itse jos tosi edullisesti pitäisi selvitä. Helpompaa olisi ilmaista osat vuosi/malli-perusteella. Eli ilmiselvästi kohdeasiakkaat ovat varaosien puo9liammattilaisia, eli autot 10-30 vuotta vanhoja.
- Apua tarvinnut
paikka, kun -92 jeep cherokeestä hajos moottorin ohjainyksikkö, mistään muualta ei saanut apua tai siis sitä ei saanut edes rahalla, kävi siis korjattavana tuli takaisin sinetöitynä takuulla
- Grand Chero
Espoolaisen Jamantin lisäksi esim. Hämeenlinnasa on SouthWest trade, Vaasassa Skinnars Verkstad, Porin lähellä USA-autokorjaamo Mahlamäki, Koskenkorvalla Jari Mäki/Koskenkorva West ja tietysti Us-Parts.
Mitä hintoihin tulee niin eroja on eri osien välillä roimasti ed.mainituissa firmoissa.
Esim. Lambda anturi (valmiilla töpselillä)
oli:
Us-Partsissa n. 92eur
muissa n. 140eur paitsi Jamantin nettikaupassa n. 170eur
IAC-venttiilistä maksoin Us-Partsissa 125eur kun vastaava maksoi Jamantilla 92eur läh.kulut
Etupyörän laakerissa/navassa tuntui olevan melkoista hintahaitaria kun sen sai SouthWest tradesta ja Us-partsista melkein samaan eli 235/239eur läh.kulut, Jamantin nettikaupasta laakerin olisi saanut muistaakseni 304eur läh.kulut
Ostin National merkkisen pyörännavan paikkakuntani eräästä autotarvikeliikkeestä tasan 185eur jonka he olivat tilanneet kuulemma Us-Partsista, mutta kun yritys saa paremmat alennukset kuin yksityinen niin hinta on heille halvempi ja tuttu varaosamyyjä siirsi tämän alennuksen suoraan ostamaani laakeriin.
Takaluukun (Sachs merkkiset) isommat kaasujouset Grandeen sain Vaasalaiselta Skinnars Verkstadilta 60eur/kpl jotka muuten olivat Us-Partsilla ja Jamntilla n.78eur/kpl
Kysyin myös ko. kaasujousia merkkiliikkeestä eli Aro-yhtymän jälleenmyyjältä niin sain netto hinnaksi 124eur/kpl (huh,huh).
Ajovaloumpiot jotka näyttäisi ainakin ZJ-korisarjan Grandeissa olevan heikko kohta löytyvät kyselyjen perusteella Jamantin nettikaupasta halvimmalla.
Eli kannataa EHDOTTOMASTI kysellä jokaikisen osan hintoja mahdollisimman monesta paikasta. - osat
saat myös jeeppiin ja muihin jenkkeihin täältä http://www.rockauto.com/ Tavarat tulevat 7-10 päivässä. Hintojen päälle tulee tulli alvi. Rahteja on erihintaisia ja voit verrata hintoja ko sivuilta. Luottokortti tulee olla tietenkin. Itse tilasin pari kertaa, eikä valittamista ollut muussa kuin suomen tullissa.
- Jeep GC
Itse olen ostanut suoraan Usasta Visalla. Vaikka rahti onkin useita kymmeniä euroja, niin osat ovat aivan poskettoman halpoja varsinkin nyt kun dollari/euro = 1,50. Siis se kannattaa, kun kerää edes jonkinlaisen "korin" jonka tarvitsee. Esim. etuakselin vetonivelen kumit Suomessa 60 - 90 euroa/kpl, Usassa 10,- ja kuitenkin saman tehtaan pakkaus. Toimitukset kotiovelle.
http://www.cyberjeep.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1452439
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541629Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1311598- 661308
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1461304The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131160Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2531085- 156956
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58879Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek21876