Gran Cherokeehen varaosia netistä

Inkkaripäällikkö2007

96 Gran Cherokee alkaa olla siinä iässä että pikkaisen on tulevat viat alkaneet pelottaa.
Maahantuojan kanssa en haluaisi asioida niin tiedustelisin saako varaosia helposti muualta?

7

2844

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edulliset

      löytyy osoitteesta jamant.com

      • köyhät kyykkyyn

        on kyllä kaukana edullisista


      • Jamantista
        köyhät kyykkyyn kirjoitti:

        on kyllä kaukana edullisista

        Ensimmäisen ja viimeisen kerran itsekin sivuilla kävin. Aika pikkupoikamaisesti tehty ja osien erottelu edellytti asiantuntemusta varaosanumeroiden perusteella, tms. Ei paljon houkuttele ostamaan kun saatavuus on yksi sitä ja toinen tota ilman mitään selkeää linjaa. Maahantuojalta löytyy ja tarvikeliikkeistä loput, helposti. Voisihan ne ovat toki tehdä vaikka itse jos tosi edullisesti pitäisi selvitä. Helpompaa olisi ilmaista osat vuosi/malli-perusteella. Eli ilmiselvästi kohdeasiakkaat ovat varaosien puo9liammattilaisia, eli autot 10-30 vuotta vanhoja.


      • Apua tarvinnut

        paikka, kun -92 jeep cherokeestä hajos moottorin ohjainyksikkö, mistään muualta ei saanut apua tai siis sitä ei saanut edes rahalla, kävi siis korjattavana tuli takaisin sinetöitynä takuulla


    • Grand Chero

      Espoolaisen Jamantin lisäksi esim. Hämeenlinnasa on SouthWest trade, Vaasassa Skinnars Verkstad, Porin lähellä USA-autokorjaamo Mahlamäki, Koskenkorvalla Jari Mäki/Koskenkorva West ja tietysti Us-Parts.
      Mitä hintoihin tulee niin eroja on eri osien välillä roimasti ed.mainituissa firmoissa.
      Esim. Lambda anturi (valmiilla töpselillä)
      oli:
      Us-Partsissa n. 92eur
      muissa n. 140eur paitsi Jamantin nettikaupassa n. 170eur
      IAC-venttiilistä maksoin Us-Partsissa 125eur kun vastaava maksoi Jamantilla 92eur läh.kulut
      Etupyörän laakerissa/navassa tuntui olevan melkoista hintahaitaria kun sen sai SouthWest tradesta ja Us-partsista melkein samaan eli 235/239eur läh.kulut, Jamantin nettikaupasta laakerin olisi saanut muistaakseni 304eur läh.kulut
      Ostin National merkkisen pyörännavan paikkakuntani eräästä autotarvikeliikkeestä tasan 185eur jonka he olivat tilanneet kuulemma Us-Partsista, mutta kun yritys saa paremmat alennukset kuin yksityinen niin hinta on heille halvempi ja tuttu varaosamyyjä siirsi tämän alennuksen suoraan ostamaani laakeriin.
      Takaluukun (Sachs merkkiset) isommat kaasujouset Grandeen sain Vaasalaiselta Skinnars Verkstadilta 60eur/kpl jotka muuten olivat Us-Partsilla ja Jamntilla n.78eur/kpl
      Kysyin myös ko. kaasujousia merkkiliikkeestä eli Aro-yhtymän jälleenmyyjältä niin sain netto hinnaksi 124eur/kpl (huh,huh).
      Ajovaloumpiot jotka näyttäisi ainakin ZJ-korisarjan Grandeissa olevan heikko kohta löytyvät kyselyjen perusteella Jamantin nettikaupasta halvimmalla.
      Eli kannataa EHDOTTOMASTI kysellä jokaikisen osan hintoja mahdollisimman monesta paikasta.

    • osat

      saat myös jeeppiin ja muihin jenkkeihin täältä http://www.rockauto.com/ Tavarat tulevat 7-10 päivässä. Hintojen päälle tulee tulli alvi. Rahteja on erihintaisia ja voit verrata hintoja ko sivuilta. Luottokortti tulee olla tietenkin. Itse tilasin pari kertaa, eikä valittamista ollut muussa kuin suomen tullissa.

      • Jeep GC

        Itse olen ostanut suoraan Usasta Visalla. Vaikka rahti onkin useita kymmeniä euroja, niin osat ovat aivan poskettoman halpoja varsinkin nyt kun dollari/euro = 1,50. Siis se kannattaa, kun kerää edes jonkinlaisen "korin" jonka tarvitsee. Esim. etuakselin vetonivelen kumit Suomessa 60 - 90 euroa/kpl, Usassa 10,- ja kuitenkin saman tehtaan pakkaus. Toimitukset kotiovelle.

        http://www.cyberjeep.com


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3196
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2926
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2258
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      24
      1795
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe