Onko kukaan teistä hajusteallergikoista kokeillut Dr.Hauschkan ihonhoitotuotteita? Ovatko ne sopineet? Itse reagoin hajusteihin migreenillä ja myös ihoni reagoi hajusteisiin.
Dr. Hauschka
4
729
Vastaukset
- allerginen ja migreeniä
avasin yhden purkin kaupassa ja suljin saman tien. luonnontuote ei todellakaan tarkoita samaa kuin allergiaystävällinen.
mulla ihan sama juttu, migreeni iskee hajusteista.yhdentekevää mistä hajuste on peräisin, kemiantehtaasta vai luomupuutarhasta.- Varovaisuutta kokeiluun
''luonnontuote ei todellakaan tarkoita samaa kuin allergiaystävällinen.''
Tuo on täyttä totta!
Monet luonnontuotteet ovat hyvinkin allergisoivia, kannattaa olla varovainen.
Kaikkea ei pystytä allergiatestaamaan (on olemassa ns. perussarja, millä testataan, siinä ei todella ole kaikki allergisoivat hajusteaineet), kannattaa luottaa omiin havaintoihinsa.
Itse on elänyt hajusteetonta elämää (samoin perhe) jo alkukeväästä 1991. Olen ihoallerginen hajusteille, myöhemmin kuvioon tuli hengitystieoireet ja migreeni (saan migreenin vain hajustealtistuksesta, en suinkaan kaikista, mutta vaikea tietää mistä).
- erittäin hyvin!
Olen kans hajusteallergikko ja käytän päivittäin Dr. Hauschka-tuotteita. Synteettisistä hajusteista saan päänsäryn, pahoinvoinnin, vatsa menee kuralle ja ihoon nousee paukamia... Mut siis Dr. H-tuotteiden luonnosta peräisin olevat hajut kuten eivät muutkaan esim eteerisiä (aitoja 100%) sisältävät aiheuta oireita. Ihana kun voi nauttia tuoksuista, aidoista sellaisista!
- pidän
Mulle on sopineet kanssa, vaikka itsekkin jännitin. Tuoksut tosiaan ovat luonnollisia, itsellä lähes kaikki synteettiset hajut herkistävät. Koen sarjan kaikin puolin turvalliseksi ja hyväksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1996649Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido1133560Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.313029Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t1272562Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain1871982En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v131834- 1201800
- 291701
- 341690
Elämäni biisi vieraslista la 11.10. yllättää iloisesti - Nämä huippujulkkikset sinisille sohville!
Elämäni Biisi vieraina lauantaina ovat mm. Ellen Jokikunnas ja Esko Eerikäinen sekä liuta muita julkkiksia. Tämä jakso v201578