RAPU (N)

How to work

Elikka millaisella tolalla rapu naisen ja kaksos miehen yhdessä oleminen on? Poikkeavatko hirveästikin toisistaan?

7

1202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rapu nainen + kaksos (ex)mies

      Jos olet tyypillinen rapu nainen, voit kokea suhteen tuhoon tuomituksi hyvinkin nopeasti. Itse seurustelin n. kolme vuotta kaksos miehen kanssa joka sai minut täysin pois tolaltaan. Halusin viettää ihanaa koti iltaa, mies halusi mennä ystäviensä kanssa. Mies oli kuin mikäkin naisten ja ystävien naurattaja, loppujen lopuksi luottamus ei enää pelannut. Kyllästyin tähän leikkiin. Itkin joka viikonloppu kun kaksonen viiletti ystävinesä kanssa, annoin anteeksi liian helposti seuraavina päivinä. Loppujen lopuksi kokosin itseni ja jätin miehen. Hän kinusi minua myöhemmin takaisin.
      Sanoin etten ikinä halua tavata häntä uudelleen.
      En ole koskaan katunut tekoani, olen niin onnellinen.
      Tämä on vain minun kokemukseni, toivon sinulle onnea hänen kanssaan...

      • moi-

        ihan sama juttu, tässä on nyt soudettu ja huovattu kolmatta vuotta, periksi tulee aina annettua liian helposti ja vihdoin olen saanut itseni siihen pisteeseen etten enää välitä miehen tekemisistä, vaikka toisinaan tuleekin soitto


    • vahvin kumppani

      Vain vahvin, älykäs, seurallinen,tasapuolinen ja vähän viileä kumppani pärjää Kaksosen(M) kanssa pitkään. Esimerkiksi Vesimies tai Vaaka ovat sellaisia.

    • olen ollut vasta vuoden Kaksosmieheni kanssa, mutta ei meillä nyt niin paljon ongelmia ole. ymmärretään toisiamme. ja tämä kaksosmies ei edes pyydä lähteä kavereidensa luokse, mikäli minä kerron järjestäneeni tai haluavani järjestää hyvän, kauniin ja hieman romanttisen illan.. eli periaatteessa.. minun kaksosmieheni on poikkeava.. noo. pitää kait joka laumassa olla musta lampaansa :D

      • liian vanha kuva

        eikö se mene jakeluun, että horoskoopit ovat täyttä humpuukia. Vai että se, että missä kohtaa tähdet ovat olleet syntymän aikaan, kun ihminen tulee ulos naisen emättimestä, vaikuttaisi jotenkin mukamas loppuelämään. sallikaa jo mun nauraa! lopettakaa tuo idiottimainen usko horoskooppeihin.


      • liian vanha kuva kirjoitti:

        eikö se mene jakeluun, että horoskoopit ovat täyttä humpuukia. Vai että se, että missä kohtaa tähdet ovat olleet syntymän aikaan, kun ihminen tulee ulos naisen emättimestä, vaikuttaisi jotenkin mukamas loppuelämään. sallikaa jo mun nauraa! lopettakaa tuo idiottimainen usko horoskooppeihin.

        EIPÄS NYT MENNÄ USKON ASIOIHIN.. KYLLÄHÄN TUOTA ITSEKKIN NÄYT VIIHTYVÄN TÄÄLLÄ HOROSKOOPPI PALSTALLA.. (sori capsista) jos se on täyttä gagaa, miksi ihmeessä sinä norkoilet täällä :) kyllä sitä kivaa luettavaa löytyy muuatakin.. ;)


    • rapu-70

      Olemme olleet yhdessä 14-vuotta ja naimisissa nyt vuoden verran,ja hyvin on mennyt!
      Aluksi kaksosmies ei oikein uskaltanut tehdä sitä suurta askelta,naimisiin menoa!Mutta nyt ei kuulema vaihda mitään pois!
      On ollut tietenkin alamäkeäkin, mutta ravut osaa homman hoitaa kotiin päin!Eli me saamme aina periksi!
      Onnea ja menestystä kaksiósen kanssa!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      252
      18515
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3175
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2171
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1735
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1426
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1282
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1101
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe