KaurisN etsii ystävää

kaurisWoman

sättäilykaveriksi. Vaihdettaisiin kuulumisia ja jaettaisiin iloja ja suruja ihan kaverimielessä, huom. vain kaverimielessä! Tässä ossa: [email protected] niin saat tietää lisää. Ikäsi voisi olla noin 40-55 v, vaikka eihän se kirjoitellessa haittaa, ainakaan minua.

6

859

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olkoon!!

Sinulle!!!

• kaurisWoman

rauhaarakastava ihminen, kirjoittele.

• kaurisshh
    • karukauris

tahtomattamme tai tahallisesti toisiamme, vaikka juuri sanoilla voimme myös tuottaa paljon iloa ja hyvää mieltä toisillemme. Ja ne väärinkäsitykset, niinpä niin, aina ei mene viesti odotetulla tavalla perille: http://www.youtube.com/watch?v=qFl6NsoEqr8

• Kapricorn

verrata vaikka auringon nousuun ja laskuun. Kun ihminen on lapsi ja nuori, aurinko on nousussa ja koko päivä siis uutena edessäpäin. Tuntuu, että on paljon aikaa ja ehtii vaikka mitä. Tarvitaan ystävää ja tukea, koska kaikki on niin uutta, eikä osaa vielä elää. Mutta olo on pirteä ja elinvoimainen, niinkuin lapsella vaan voi olla. Sitten tulee elämän keskipäivä. Aurinko räköttää keskitaivaalla korkealla, täydellä teholla. Niin ihminenkin elämän keskipäivässä touhuaa täysillä, ei ole paljon aikaa edes levähtää eikä miettiä ylimääräisiä asioita. Työt kutsuvat! Tarvitaan ystävää, jolle voi kertoa ilot ja surut ja jolta saa tukea, että jaksaa arjen. Sitten aurinko alkaa laskea, tulee ilta. Vanhuus. Tulee hiljaista. Askel hidastuu ja kiireet loppuu. Vielä ehtii, ennenkuin aurinko laskee, ehtii ainakin lukea iltarukouksen. Voi, kun joku pitäisi kädestä kiinni! Taas tarvitaan ystävää!
        http://www.youtube.com/watch?v=jgviAq51gAY

• kaurisWoman

sähköpostiosoitteita! On tullut jo niin monta, kirjoitan kyllä kaikille, katsotaan sitten:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4817
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      188
      2178
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1822
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      175
      1455
    5. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      34
      1425
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1371
    7. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      20
      1329
    8. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1116
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      318
      1091
    10. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      1013
    Aihe