Mun todistus tässä!

Poitsu_91

Käyttäytyminen: 8
Äikkä: 8
Enkku: 8
Matikka: 8
Ymppä ja maantieto: 7
Ussa: 8
Hissa: 7
Kuvis: 8
Kässä: 7
Liikka: 8

Oliko huono todistus?
Menen kuudennelle 11.8.2003!

23

1944

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aurinko

....Sulla pitäis saada nää muutettuu,näiksi:)..
      Käyttäytyminen:10
      Hissa:8 tai 9
      Kässä:8
      Ymppä ja maantieto:9
      Liikka:9

Muuten ihan hyvä todistus!:)

• minä

mun mielestä sulla oli ihan hyvä toikka. Mun toikkari oli tämmönen
      käyttäytyminen: 9
      äikkä: 8
      enkku: 6
      matikka: 7
      Biologia: 8
      Maantieto: 8
      Ussa: 7
      Liikka: 9
      Ruotsi: 9
      Kuvis: 8
      Hissa: 6
      Kotitalous: 8
      Fysiikka-Kemia: 8
      Kässä: 8

niin ja oon menos kasiluokalle.. tuo oli siis seiskaluokan todistus

• Sine.

Mmouiih!

Tiäkkös ´minä´mitä? Mulla oli melkeinpä samanlainen torkkari kun sulla... :D

eli:

Käyttäytyminen: 9
        äikkä: 7
        saksa: 7
        ruatti: 7
        matsku: 8
        mantsa: 8
        kemia: 7
        ET: 7
        hissa: 7
        musa: 10 (iih!)
        kuvis: 10 (tupla iih!)
        valokuvaus: hyväksytty
        kässy: 8
        liiksa: 8
        latina: 6 (hikkekoulu, hikkekoulun aineet...)

keskiarvo:7,6

Minä olen menossa ysiluokalle (iik iik!) Joten tuo oli nyt siten kasiluokan torkkari...

MUTTA: Pakko mainita, oon menny vuotta nuorempana kouluun... :D

Joo ja tosiaan, oon hikkekoulussa (klassillisessa ylä-asteessa, Tampereella) Ja meidän koulun hikeimmällä kasiluokalla... Mulla oli meidän luokan HUONOIN keskiarvo! Musta se oli kyl aika sairraan HYVÄ! Oon ylpee ittestäni :D Sielun toverit, ottakaa yhteyttä, jos huvittaa! =)

Joo, ja hyvää kesää kaikille; nyt kun ei enää tarvi miettii vaa numeroita! :) Rentouttavan siistii LOMAA!!!!

• Sine.
        Sine. kirjoitti:

Mmouiih!

Tiäkkös ´minä´mitä? Mulla oli melkeinpä samanlainen torkkari kun sulla... :D

eli:

Käyttäytyminen: 9
        äikkä: 7
        saksa: 7
        ruatti: 7
        matsku: 8
        mantsa: 8
        kemia: 7
        ET: 7
        hissa: 7
        musa: 10 (iih!)
        kuvis: 10 (tupla iih!)
        valokuvaus: hyväksytty
        kässy: 8
        liiksa: 8
        latina: 6 (hikkekoulu, hikkekoulun aineet...)

keskiarvo:7,6

Minä olen menossa ysiluokalle (iik iik!) Joten tuo oli nyt siten kasiluokan torkkari...

MUTTA: Pakko mainita, oon menny vuotta nuorempana kouluun... :D

Joo ja tosiaan, oon hikkekoulussa (klassillisessa ylä-asteessa, Tampereella) Ja meidän koulun hikeimmällä kasiluokalla... Mulla oli meidän luokan HUONOIN keskiarvo! Musta se oli kyl aika sairraan HYVÄ! Oon ylpee ittestäni :D Sielun toverit, ottakaa yhteyttä, jos huvittaa! =)

Joo, ja hyvää kesää kaikille; nyt kun ei enää tarvi miettii vaa numeroita! :) Rentouttavan siistii LOMAA!!!!

Se mun @-ossa on vasta tässä... :D Ja no joo... Ei mittäää.. Tai itse asiassa... Mun Noiden nimimerkkien pitäs olla Signe. , eikä Sine. ... ((>

• Sine. ( -> Signe.)
        Sine. kirjoitti:

Se mun @-ossa on vasta tässä... :D Ja no joo... Ei mittäää.. Tai itse asiassa... Mun Noiden nimimerkkien pitäs olla Signe. , eikä Sine. ... ((>

Eihän se tullukaa näkyvii se sähköposti-ossa... No, Jos huvittaa lähettää postia, niin lähetä luukkuun... Ossan saat laittamalla Mun oikeeseen nimimerkkiin joka kirjaimen VÄLIIN alaviivan. :) Kiva arvotus... jes jes... :D Joo, ja käynhän mää tääläkin aina joskus sillon tällön... :P Et ei sitä tarvii mailii rupee kyhää... B)
        No joo.

Lomaa!

• ...hahhahhaaa

Ootte kaikki ihan paskoja. Mun peruskoulun päättötodistuksen keskiarvo oli 9.2!!!!!!!!!

• mie

mun tokarin keskiarvo oli 8.7 eikä se mun mielestä kovin huono ole.. sulla omakehu haisee nii että hyhhyh...

• Signe.

No ehkä hei siihen satsataankin VÄHÄN enemmän kun tavalliseen torkkariin!

• sininen

kai ku sä oot jossain kärpäsen yläasteel tai viialas tms jossa saa ysin mist tahansa aineest taistelematta sen etee paskan vertaa!

vittu mun kuuluisan broidini (joka kävi lyk:n) päättötodistuksen keskiarvo oli ~9,4

ja vittu lyk on lahen korkeetasosin koulu, sinne ei pääse ellei tokarin keskiarvo oo viiennen jouluna 8,3

ne, ketkä pääsee rimaa hipoen, ni niitten keskiarvo laskee kuuennen jouluu mennessä johonki 6,5:ee about. mul laski 9,2:sta ~8,3:ee ekana vuonna, et

REVI LEIPÄ JA TUNGE SE PERSEESEES!

xD

• buah...
        sininen kirjoitti:

kai ku sä oot jossain kärpäsen yläasteel tai viialas tms jossa saa ysin mist tahansa aineest taistelematta sen etee paskan vertaa!

vittu mun kuuluisan broidini (joka kävi lyk:n) päättötodistuksen keskiarvo oli ~9,4

ja vittu lyk on lahen korkeetasosin koulu, sinne ei pääse ellei tokarin keskiarvo oo viiennen jouluna 8,3

ne, ketkä pääsee rimaa hipoen, ni niitten keskiarvo laskee kuuennen jouluu mennessä johonki 6,5:ee about. mul laski 9,2:sta ~8,3:ee ekana vuonna, et

REVI LEIPÄ JA TUNGE SE PERSEESEES!

xD

...mut se koulu, jota kävin, oli paljon tasokkaampi kuin monet pääkaupunkiseudun koulut. Kokemuksesta voin sanoo, et siel numerot on paljon tiukemmassa kuin esim. joissakin Helsingin kouluissa. Kun meidän luokalle tuli Hesasta tyttö, nii sen keskiarvo romahti kolmella numerolla. Myönnän kyllä, että oma kehu haisi, mutta ajattelinpahan kerrankin kunnolla kehaista!!

• höpö
        buah... kirjoitti:

...mut se koulu, jota kävin, oli paljon tasokkaampi kuin monet pääkaupunkiseudun koulut. Kokemuksesta voin sanoo, et siel numerot on paljon tiukemmassa kuin esim. joissakin Helsingin kouluissa. Kun meidän luokalle tuli Hesasta tyttö, nii sen keskiarvo romahti kolmella numerolla. Myönnän kyllä, että oma kehu haisi, mutta ajattelinpahan kerrankin kunnolla kehaista!!

Höpö höpö, pääkaupunkiseudulla on huomattavasti vaikeampaa opiskella, tai päästä johonkin kouluun. Paljon enemmän pitää osata että pääsisi Helsingin yliopistoon, kuin jonnekin lappiin. Otetaat vaikka viimevuoden pääsyvaatimukseen, sama koe, mutta stadiin pääsyraja oli 76 pistettä, kun taas muihin yliopistoihin 30-55 pistettä. Maajussille riittää että osaa kirjoittaa oman nimen koepaperiin, niin päsee heti yliopistoon, stadissa sentään pitää osatakin jotain.

Yksi tyttö tuli meidän lukioon Oulusta, ja se oli ihan paniikissä, kun ei tottunut, että kurssin voi opetta joku englantilainen joka ei osaa suomea ollenkaan. Samat asiat mitä maalaiskouluissa käydän viikkoja, täällä sanotaan kerran tunnilla, ja sitten ne pitää osata kokeessa. Opettaja ei tule kysymään "Kalle etkö ole taas tehnyt läksyjä" vaan opiskelijoita odotetaan vastuntunnulista ja itsenäistä opiskelua.

• höpö
        buah... kirjoitti:

Höpö höpö, pääkaupunkiseudulla on huomattavasti vaikeampaa opiskella, tai päästä johonkin kouluun. Paljon enemmän pitää osata että pääsisi Helsingin yliopistoon, kuin jonnekin lappiin. Otetaan vaikka viimevuoden pääsyvaatimukseen, sama koe, mutta stadiin pääsyraja oli 76 pistettä, kun taas muihin yliopistoihin 30-55 pistettä. Maajussille riittää että osaa kirjoittaa oman nimen koepaperiin, niin pääsee heti yliopistoon, stadissa sentään pitää osatakin jotain.

Yksi tyttö tuli meidän lukioon Oulusta, ja se oli ihan paniikissa, kun ei tottunut, että kurssin voi opettaa joku englantilainen joka ei osaa suomea ollenkaan. Samat asiat mitä maalaiskouluissa käydään läpi viikkoja, täällä sanotaan vain kerran tunnilla, ja sitten ne pitää osata kokeessa. Opettaja ei tule kysymään "Kalle etkö ole taas tehnyt läksyjä" vaan opiskelijoita odotetaan vastuuntuntuista ja itsenäistä opiskelua. Opettajalle on ihan sama seuraako joku opetusta vai ei, omahan elämä on kyseessä, toisin kuin maalaiskouluissa, missä on 10 oppilasta ryhmässä ja opettaja porkkanalla yrittää saada opiskelijat opiskelemaan. En tiedä onkos se hyvä vai huono asia, mutta stadissa ei ole ainakaan näitä: matematiikka-kuvis-köksä-teku-liikunta-maantiede moniala opettajia jotka eivät osaa oikeasti mitään. Vaan täällä on ihan oikeat opettajat, jotka jopa tietävät mitä opettavat.

• Míth

Kirsk! ^^ Mun oliki 9,73 ja olin koulun paras oppilas, kun karistin sen tomut jaloista ;) Ja luokalla lukiossa oli joskus poika jonka peruskoulun päättäri oli 9,9 :P

• ...hahaa??
        Míth kirjoitti:

Kirsk! ^^ Mun oliki 9,73 ja olin koulun paras oppilas, kun karistin sen tomut jaloista ;) Ja luokalla lukiossa oli joskus poika jonka peruskoulun päättäri oli 9,9 :P

Olin mäkin meidän koulun paras, mut sun keskiarvo oli kyl tosi huima. Jouduitko hirveesti tekemään töitä ton eteen?

• Herman83

väliä ennen yläastetta.
      Eli älä huoli.
      Eikä tuo nyt mikään huono edes ollut.

• Tikki

Mun lukuaineitten keskiarvo oli 8.1 ja luokan kolmanneks huonoin! :D Pikkasen korkee taso tai jotain... Mä haluun tarkkikselle. :P

• sininen

..käytösnumero kasi, ni sillon on jotain pahasti pielessä.
      meet kutoselle. hah. mul oli viiennen joulutokari 9,2 mut hissannumeron takia se laski keväällä tasan ysii
      nyt mä oon seiskalla lyk:ssa (sä et helvetissä haluu tietää, mikä kidutuskammio tää on) jonne ei pääse ellei oo ennestää jo hiku, ja mun keskiarvo oli käytösnumeron kaa 9
      ilman käytösnumeroo 8,42...
      lukuaineista vissii ~8,2 tai sinne päin.

ja munn kuuluisan broidini (the äikkämatikkamusahiku) keskiarvo oli ilman käytöstä ~9,4

et revi siitä!

mut hyvä toi tokari olis, jos oisit Lahden YhteisKoulussa eli täs saatanan laitokses missä mä oon ollu jo kaks helvetin pitkää vuotta

kiusaus-palstalta voit lukee, miksen sitte palaa sinne kouluu, mistä tulinki...

• TikkiJäbä

Mä oon kans Lykisä mut ei mulla siellä mitään pahempii ongelmii oo. Pääsin onneks kuvisluokalle enkä normaaliluokalle. Normiksilla on varmaan aika helvettiä. Kieltämättä suurinosa on ihan vitunmoisia hikuja mutta osa ihan OK tyyppejä.

Kyllä se siitä.

• ... =)

Ai pitää olla jotain vikana, jos käytös on 8!!... mulla on ollu AINA käytös 8. Ja mä oon tyttö... ;) Kerran se oli (jostain kumman syystä) nostettu 9, mut heti seuraavassa taas tuttu ja turvallinen 8. Kaikki muut numerot on ollu sitä sama luokkaa, paitsi kuvis ja köksä 10 ja matikka 9!! =)

Oon ollu ihan normaaleissa kouluissa, eikä maikat o pahemmin kotiin soitellu huonosta käytöksestä. Eli ei mitään hätää!! =)

• mie vaan.. 6. luokkalainen

No moikka..

Ei se mikään huono oo mut kyl ain saa parantaa..
      Mun toikkari:

käyttäytyminen: 10
      äikkä:10
      kuvis:10
      enkku:10
      hissa:9
      ussa:9
      ymppä:9
      liikka:8
      matsku:8
      kässä:9
      mussa:9

Eli oli vaan 2 kasii ja ne oli huonoimmat!! Mä oon ihan ylpee...=/ Eli sulla on jonku verran parantamisen varaa.. Ja vielähän kerkeetkin..

• Míth

7,6 keskiarvo lukuaineissa, mikä on ihan normaali ja hyvä kuudesluokkalaiselle :) Oma kuudennen keskiarvo tosin oli 9,5 ^^ Siis lukuaineiden, kaikkien aineiden ei ees lasketa, kun kukaan ei sitä tuu koskaan kysymään.

• Signe

Taidan olla vähän tyhmä muuten vaan tai sitte meihän koulussa ei vaa oo sitä tai jotai...
      Siis oon ihan Tamperelainen enkä mikään maalaisjuntti
      (vaikka toisinaan haluaisin kyllä)...
      Mutta:

MIKÄ SE TEKU ON?!?!?

~kiitos!~

• joo

nykyinen ammattikorkeakoulu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3315
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3127
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2508
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      2406
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1933
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1820
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1435
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82