Raitis perjantai tänään.
Perjantai 5.10.2007
6
462
Vastaukset
- Cettuz!
pukkaa mutta raittiina.
Koko perjantai raittiina.
Tuli siirryttyä langattomaan internetiin, mutta tämä on yhtä itsepäinen kun käyttäjäkin. Avaa sivut silloin kun sillä huvittaa, tämä koittelee korvien väliä. Mutta viinaksia ei oteta tänään, raitista päivän jatkoa kaikille.
Ottais jo muakin päähän!! Saakeli jos mun koneet alkais toimimaan silloin kun niitä "huvittaa" niin kartanolle lentäis koko romuläjä, ampusin vielä siihen romuläjään ja huutaisin pää mustana mutta korkkia en kuitenkaan aukaisisi senkään takia, mun koneet on "nöyriä" ja tottelevaisia ainakin mua kohtaan, johtunee kait siitä kun oon ite ne kasannut ja herättänyt henkiin.
raitis kirjoitti:
Ottais jo muakin päähän!! Saakeli jos mun koneet alkais toimimaan silloin kun niitä "huvittaa" niin kartanolle lentäis koko romuläjä, ampusin vielä siihen romuläjään ja huutaisin pää mustana mutta korkkia en kuitenkaan aukaisisi senkään takia, mun koneet on "nöyriä" ja tottelevaisia ainakin mua kohtaan, johtunee kait siitä kun oon ite ne kasannut ja herättänyt henkiin.
Ei se tietokoneessa ole vika, kyllä se johtuu 3 G-yhteydestä. Operaattorin konehuone pitää tyhjentää ja teknillinen tuki pitäisi lopettaa. (puhelimeen ei vastata)
- crocoodiile
Ehkä raitis pepe tänään. Karpalokoskenkorva on jääkaapissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514