Raitis perjantai tänään.
Perjantai 5.10.2007
6
447
Vastaukset
- Cettuz!
pukkaa mutta raittiina.
Koko perjantai raittiina.
Tuli siirryttyä langattomaan internetiin, mutta tämä on yhtä itsepäinen kun käyttäjäkin. Avaa sivut silloin kun sillä huvittaa, tämä koittelee korvien väliä. Mutta viinaksia ei oteta tänään, raitista päivän jatkoa kaikille.
Ottais jo muakin päähän!! Saakeli jos mun koneet alkais toimimaan silloin kun niitä "huvittaa" niin kartanolle lentäis koko romuläjä, ampusin vielä siihen romuläjään ja huutaisin pää mustana mutta korkkia en kuitenkaan aukaisisi senkään takia, mun koneet on "nöyriä" ja tottelevaisia ainakin mua kohtaan, johtunee kait siitä kun oon ite ne kasannut ja herättänyt henkiin.
raitis kirjoitti:
Ottais jo muakin päähän!! Saakeli jos mun koneet alkais toimimaan silloin kun niitä "huvittaa" niin kartanolle lentäis koko romuläjä, ampusin vielä siihen romuläjään ja huutaisin pää mustana mutta korkkia en kuitenkaan aukaisisi senkään takia, mun koneet on "nöyriä" ja tottelevaisia ainakin mua kohtaan, johtunee kait siitä kun oon ite ne kasannut ja herättänyt henkiin.
Ei se tietokoneessa ole vika, kyllä se johtuu 3 G-yhteydestä. Operaattorin konehuone pitää tyhjentää ja teknillinen tuki pitäisi lopettaa. (puhelimeen ei vastata)
- crocoodiile
Ehkä raitis pepe tänään. Karpalokoskenkorva on jääkaapissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422502Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423012113- 241890
- 241625
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘241485Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta421433- 441376
- 1001349
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391305- 361076