velkaa niin paljon, kun saat. yritä tehä naapurit ja työkaveris kateellisiks. jos ne jästipäät ei tajua kadehtia, nii hommaa pari helevetin isoa koiranmohjaletta ja syötä niille luottokortilla ostettua sisäfilettä.
Opeta ne koirat myös agressiivisiksi ja muista mainita, että ne ovat älykkäitä ja jalosukuisia. Kaikille kunnonihmisille ne on ihan kilttejä, sen vuoks mulla on oikeus pitää niitä irrallaan.
Aika hyvin toimii. Naapurit eivät paljon uskalla liikuskella pihalla, eivätkä ole soittaneet poliisillekkaan. No ne onkin vainoharhasia luusereita.
Kauheesti mua kiusaa se, että ne ei osota kateuttaan mitenkään. Porukka asuu jossain rintamieshökötyksissä ja mun koirat kyllä haistais jos noi olis järkiihmisiä.
Mä kärsin tosipaljon, tää on oikeesti raskasta, kun ne vainoo mua ja mulla on velkaa niin vitusti. Kuin paljo mun täytyy ottaa lisää velkaa, että ne tajuu alkaan kadehtia mu?
apu on
otamaran
1
167
Vastaukset
- ajatustasi
Sorry siitä. Sen käsitän että sulla on vaikeaa. Menisitkö juttelemaan jonkun lääkärin luo tästä vaikeudestasi, älä ota velkaa missään nimessä enää lisää !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463202Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232738- 442553
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871505- 391330
- 821199