Näiden markkinoimat hirsimökit ovat pelkkää paskaa suoraansanottuna. Suunnittelu todellakin jää puolitiehen ja mitään tukea Kontiolta ei todellakaan saa. Itse olen joutunut kyhertämään esimerkiksi höyrynsulkujen kiinnnitykset - tätä Konttiotuote Oy ei edes "detailleissaan" välittänyt mainita.
Näin huonoa valmismökkiä en olisi välittänyt kokea.
ERITTÄIN HUONO ! KONTIOTUOTE OY!
Kontiotuote Oy
3
1367
Vastaukset
- sitruunatee
Meillä on täysin päinvastaisia kokemuksia. Pystytettiin tänä kesänä Kontion mökki eikä valittamisen aihetta ole ollut. Paketti tuli ajallaan, tekninen tuki palvelee ja rakennusohjeet ovat olleet riittävät. Jäin miettimään, mitä tarkoitit sillä, että olet itse joutunut kyhertämään höyrysulkujen kiinnitykset?
- toimitussisällöt?
Eli tulikos otettua selvää, mitä ostit? Jos olet ostanut hirsipaketin, niin olet saanut läjän hirsiä, joista pitää tehdä talo. Siis sinun tai jonkun, jonka sinä hommaat rakentamaan. Ja mitähän muuta toimitukseesi sisältyi? Siis tavaraa ja työtä? Kyllä ne siellä toimitussisällössä on sanottu kaikki, kun sen vaan viitsii lukea!
- hirsi
Tein Kontio Kuuselan parvellisena v.2004. en löytänyt tuotteesta/erittäin täydellisestä toimituksesta mitään huomautettavaa/ puutteita. Itse tein mökin alusta loppuun ja paketin mukana tulleet ohjeet olivat niin selvät ja yksinkertaiset et ei mitään ongelmia. Tavara riitti ja mitään ei puuttunut..
kiitos Kontiolle!!!
nimimim. timpuri vm- 61
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624312Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551813Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141523Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381287Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168833Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791