Kyse on siis nyt cs 1.6 ja mikä oudointa niin kun käynnistän 1.6 niin se ei siis oikein kaynnisty siihe jää noi ala pakit ja muutenkin ihan sekasi jää ei tuu niita new game juttuja eikä muistakaan?
Mitä nyt avuksi?
viisaimmat auttakoot!
Saisko apua?
Allleavuttomatluokittelu
1
222
Vastaukset
- 007fani2007
cs go 1.6 on siit hyvä et kun käynnistän niin siihe jää noi ala pakit ja muutenki iha sekasi jää siintä syystä ihan mukanva peli koska siin saa sanoo et bond has been planted eli james bond jotai en osaa enkkuu tiän siit kun oon nähny ne kaikki leffat sit se on kova ku on aseit esim utsi ja pistoolicsgo on siintä hyvä peli et kun käynnnew game juttuja uusi peli juttuja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163325Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3703049Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o752878Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362739Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582248- 491869
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141779- 831778
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181769- 571659