Joskus oon ajellut noilla öljyillä talvella, eikä käynnistettäessä öljyvalo palanut sen kauempaa kuin muutenkaan. Onko joku muu pointti miksi pitäisi vältää noin jäykkää öljyä kylmällä. Ei oo tyrboo tässä koneessa.
K.
15w-40 öljy talveksi
8
2021
Vastaukset
- meinaat
laittaa, mineraali öljyissä olisin kyllä varovainen nykyisten koneitten kanssa.
Kylmäkäynnistyksessä menee luvattoman paljon aikaa ennen kuin voitelua tapahtuu. - 0w-40 täyssynteettiset
Jos et joudu kertaakaan lähtemään yli 20 asteen pakkasesta ilman lämmitintä, aja vaan. Jos se kone täytyy saada käyntiin kovalla pakkasella ilman lämmitystä, ja haluat pitkää ikää, vaihda sinne 0w-40 täyssynteettiset.
- alkup.
Kyseessä on raktori, ei niissä mitään täyssynteettisiä käytetä, öljytilakin 20 litraa. Ajattelin vaan että kun käyttöohjeessa tuota voi käyttää ympäri vuoden, niin ei kai se sitten ole moottorin loppu vaikka itse vähän epäilyttää.
- synteettiset
alkup. kirjoitti:
Kyseessä on raktori, ei niissä mitään täyssynteettisiä käytetä, öljytilakin 20 litraa. Ajattelin vaan että kun käyttöohjeessa tuota voi käyttää ympäri vuoden, niin ei kai se sitten ole moottorin loppu vaikka itse vähän epäilyttää.
öljyt traktoriin ja pelaa huomattavasti paremmin.
- delphiä
synteettiset kirjoitti:
öljyt traktoriin ja pelaa huomattavasti paremmin.
siis noita 5 litrasia löytyy joka huoltiselta mutta mistä saa 20 litrasen kannun?
- ei näin
Itsellä oli puolisynteettiset 10w40 öljyt. Syksyn tullen oli ruvennut kalkattamaan kylmänä venttiilinnostimet. Ajattelin, että moottorin kannalta on parempi, ettei ylimääräisiä kalkatuksia tapahdu. Vaihdoin Delphi 5w40 öljyt ja kone käy nyt kylmänä paljon paremmin. Pakkasilla aion käyttää lohkolämmitintä.
- ggg,
JÄYKÄ kuluttaa paljon polttoainetta enemmän,
toiseksi venttiilikoneisto ym voi kärsiä voitelusta,
eli ei mitään järkeä. - 5W-50
hyvää talviöljyä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275