olen saanut tänään lukea. Ihan niinkuin näillä kirjoituksilla olisi kirjaamattomat mutta jumalattoman tärkeät säännöt, joita harvat ja valitut hallitsevat. Annetaan kaikkien kirjoittaa mitä mieli tekee eikö niin ja hyväksytään kaikkien mielipiteet. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Minä pidän siitä että voidaan keskustella tällä palstalla vaikka mistä. Ja nimimerkki olkoon kirjoittajan ikioma asia. Kivaa tätä päivää meille kaikille
Vihaista tekstiä
8
635
Vastaukset
- 57 v mies
Tätä minä olen koko ajan peräänkuuluttanut.Avoin keskustelu kaikesta,kukin omalla tyylillä.Mutta
selkeä ja keskustelun karaiseva provosointi
pois.Ei mitään sääntöjä kukaan ole uusimassa tai rajaamassa keskustelua.Tämä päivän puheenaihe
lähti siitä,kun eräs provokaattori halusi rajata keskustelua ja keskustelijan oikeuksia.Ja
teki sen alatyylisellä tavalla.Sinun tyyliisi olen
aivan samaa mieltä,kaikesta voi keskustella ja omaan yksilölliseen tapaan.- ei paljon naurata
minä olen toisella palstalla käynyt kädenvääntöä, kun minä en saa muka kirjoittaa sinne, yhden hörhökin takia.
Sain törkypostia ja keksittyjä valheita niskaani ja kehoituksen nikin vaihtoon.
Pkle..sanon minä.
Jo on jollakulla ahdas elämä ja liian tiukat tennarit. Ja vallanhalua muille jakaa.
Voin minä elää ilman näitä palstojakin, mutta kenenkään pompoteltavaksi en käy.
Ja tiedänhän minä syynkin vainoamiseeni.
Vastailen mukavasti ja saan mukavia vastauksiakin.
Eihän sitä jonkun hermot vaan kestä...
Että niin se on muuallakin, älkää välittäkö, ei Villekään välittänyt, vaikka oli 12 tenavaa........... - 57 v mies
ei paljon naurata kirjoitti:
minä olen toisella palstalla käynyt kädenvääntöä, kun minä en saa muka kirjoittaa sinne, yhden hörhökin takia.
Sain törkypostia ja keksittyjä valheita niskaani ja kehoituksen nikin vaihtoon.
Pkle..sanon minä.
Jo on jollakulla ahdas elämä ja liian tiukat tennarit. Ja vallanhalua muille jakaa.
Voin minä elää ilman näitä palstojakin, mutta kenenkään pompoteltavaksi en käy.
Ja tiedänhän minä syynkin vainoamiseeni.
Vastailen mukavasti ja saan mukavia vastauksiakin.
Eihän sitä jonkun hermot vaan kestä...
Että niin se on muuallakin, älkää välittäkö, ei Villekään välittänyt, vaikka oli 12 tenavaa...........Sama se on minulle,että en riitele vaan vastailen
positiivisessa hengessä ja asiallisesti.Se ei tosiaan joillekkin sovi.Omaa linjaa olen vetänyt ja vedän.En minäkään lähde pompotteluun mukaan.Asiallisuus pitää minusta riittää ja
olla se oikea tapa.Osasyy on se etten provosoidu,
vaan tyyli pysyy.En minä välitä,mutta tuntuu pahalta kun on niitä joilla on vaikeaa,hakevat asiallista keskustelua ja nämä puska ihmiset iskee kiinni.
Kyllä se sattuu jos on vereslihalla ennestään.Mutta täällä on vähän pelon ilmapiiri ja vaatii luontoa pulikoida vastavirtaan.Mutta
kyllä täällä sinne mennään.
Mukavaa iltaa sinulle! - toivotuksistasi
57 v mies kirjoitti:
Sama se on minulle,että en riitele vaan vastailen
positiivisessa hengessä ja asiallisesti.Se ei tosiaan joillekkin sovi.Omaa linjaa olen vetänyt ja vedän.En minäkään lähde pompotteluun mukaan.Asiallisuus pitää minusta riittää ja
olla se oikea tapa.Osasyy on se etten provosoidu,
vaan tyyli pysyy.En minä välitä,mutta tuntuu pahalta kun on niitä joilla on vaikeaa,hakevat asiallista keskustelua ja nämä puska ihmiset iskee kiinni.
Kyllä se sattuu jos on vereslihalla ennestään.Mutta täällä on vähän pelon ilmapiiri ja vaatii luontoa pulikoida vastavirtaan.Mutta
kyllä täällä sinne mennään.
Mukavaa iltaa sinulle!mutta kyllä loukkaannuin niin kovasti, että koko päivän on särkenyt päätä ja niskat ovat ihan jumissa ja harmitus, järkäle, on jotenkin päälimmäisenä. Ei auttanut lenkki eikä saunakaan.
Eikä hörhökki jättänyt minua vieläkään, vaikka seriffi poisti kaikki viestit.
Nyt on jo uusi alku palstalla....
Tiedän, kyllä, että asialla on joku sairas, tai muuten inhottava ihminen, mutta en kuitenkaan ymmärrä sitä.....
Kiitos sinulle, tiedän, että olet ihana, ole vaan jatkossakin, näytetään pitkää nenää häiriköille... - 57 v mies
toivotuksistasi kirjoitti:
mutta kyllä loukkaannuin niin kovasti, että koko päivän on särkenyt päätä ja niskat ovat ihan jumissa ja harmitus, järkäle, on jotenkin päälimmäisenä. Ei auttanut lenkki eikä saunakaan.
Eikä hörhökki jättänyt minua vieläkään, vaikka seriffi poisti kaikki viestit.
Nyt on jo uusi alku palstalla....
Tiedän, kyllä, että asialla on joku sairas, tai muuten inhottava ihminen, mutta en kuitenkaan ymmärrä sitä.....
Kiitos sinulle, tiedän, että olet ihana, ole vaan jatkossakin, näytetään pitkää nenää häiriköille...Minä lupaan ihan varmaan taistella ja alkaa valheta ketä ne on.Olet ihana sinäkin.En ole ihanampaa tavnnut,enkä enään välitä tavata.Elämä on saavuttanut tarkoituksen ja sen tärkeimmän kohteen.
Toivon että saat nukuttua ja tämä tästä helpottaa.Muista,olen tukenasi ja tiedät että
sinä minun.Yhdessä selvitään.
Oikeen kivaa iltaa ja yötä.Olen mukanasi! - toivotuksistasi
57 v mies kirjoitti:
Minä lupaan ihan varmaan taistella ja alkaa valheta ketä ne on.Olet ihana sinäkin.En ole ihanampaa tavnnut,enkä enään välitä tavata.Elämä on saavuttanut tarkoituksen ja sen tärkeimmän kohteen.
Toivon että saat nukuttua ja tämä tästä helpottaa.Muista,olen tukenasi ja tiedät että
sinä minun.Yhdessä selvitään.
Oikeen kivaa iltaa ja yötä.Olen mukanasi!ilostuin vastauksestasi, sillä täällä nopeat syövät hitaat??
Tää on ihan hulvatonta, kuinka virtuaalielämä voi sotkea oikean elämän.
Pidän ihmisistä, keskustelemisesta ja sitten joku ampuu alas koko porukan, eikä kukaan uskalla laittaa viestejä herjojen pelossa, eikö ole kamalaa...
Kuljemme yhtä matkaa, pidän sinusta, olen seurannut sivusta sinua, olen ihaillut tyyliäsi ja pidän siitä.
Olet Ihminen isolla Ii:llä ja mies isolla M:llä.-
Älä välitä (oikeasti) suunsoittajista, ne ovat kateellisia, omaa tyhmyyttään.
Toivotan myös hyvää yötä, huomenna kaikki on paremmin ;B
Sydämellisesti sinun: Nainen 46v toivotuksistasi kirjoitti:
ilostuin vastauksestasi, sillä täällä nopeat syövät hitaat??
Tää on ihan hulvatonta, kuinka virtuaalielämä voi sotkea oikean elämän.
Pidän ihmisistä, keskustelemisesta ja sitten joku ampuu alas koko porukan, eikä kukaan uskalla laittaa viestejä herjojen pelossa, eikö ole kamalaa...
Kuljemme yhtä matkaa, pidän sinusta, olen seurannut sivusta sinua, olen ihaillut tyyliäsi ja pidän siitä.
Olet Ihminen isolla Ii:llä ja mies isolla M:llä.-
Älä välitä (oikeasti) suunsoittajista, ne ovat kateellisia, omaa tyhmyyttään.
Toivotan myös hyvää yötä, huomenna kaikki on paremmin ;B
Sydämellisesti sinun: Nainen 46vminua, ottakaa minut mukaan keskusteluunne. Olen ihan kiva kanssa ja pidän keskustelusta. Mistä muuten tiedätte koska joku hörhö on liikkeellä. Tälläkin palstalla vai? Anteeksi tämä typeryyteni. Vilpittömästi kyselen.
- huomaa,
satumaa kirjoitti:
minua, ottakaa minut mukaan keskusteluunne. Olen ihan kiva kanssa ja pidän keskustelusta. Mistä muuten tiedätte koska joku hörhö on liikkeellä. Tälläkin palstalla vai? Anteeksi tämä typeryyteni. Vilpittömästi kyselen.
jos hörhelö on kimpussa.
Se Wttuilee miltei kaikkiin viesteihin, roikkuu kinpussa kuin herhiläinen, tekeytyy viattomaksi ja ihmettelee jos kysyy siltä, mitäs se oikein meinaa.
Sabotoi järkeviä viestäjä ja on olevinaan hauska ja sitten se on pollea, kun se on huomattu.
Ne on näitä onnettomia joiden lobotomia on mennyt prsiilleen..............
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481198Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 125979
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13825- 39812