Moi.
Mitä tapahtuu kun härkämies ja vaakanainen laitetaan yhteen?
Härkämies ja vaakanainen?
5
1961
Vastaukset
- kaksosnainen
tiedä sitä kuinka käy teidän kans ku on täs tullu oltua ymmällään härkämiehen kans jo jonkin aikaa... ei niistä härkämiehistä ota pirukaan selvää(:
- Toro Rosso
Suunsoittoa, erimielisyyksiä ja hellää rakastelua. Ihan hyvä yhdistelmä, kokeiltu on.
- härkämiehen vaakavaimo
yhdessä jo 10 vuotta, paljon on meteliä ja välillä tappeluakin takana, mutta molemmat ovat hemmetin uskollisia ja sitkeitä, eikä tälle suhteelle taida loppua tulla, ja jälkikasvuakin on siunaantunut, luonteet on kyllä erilaiset, mutta minä vaakana osaan ja ymmärrän joustaa ja tarpeen tullen käsitellä tuota häränjörrikkää pienillä hyvin tietämilläni konsteilla ;)
- 16.10
"mutta minä vaakana osaan ja ymmärrän joustaa ja tarpeen tullen käsitellä tuota häränjörrikkää pienillä hyvin tietämilläni konsteilla ;) "
Veit sanat suustani!! - car69
16.10 kirjoitti:
"mutta minä vaakana osaan ja ymmärrän joustaa ja tarpeen tullen käsitellä tuota häränjörrikkää pienillä hyvin tietämilläni konsteilla ;) "
Veit sanat suustani!!Me vaa`at ja härät olemme molemmat venuksesta. Se pitää aina muistaa, eli nautimme aika paljon samoista asioista. itse kun sinkkuna törmään härkään niin tulee tunne ,että ne pystyy jotenkin rauhoittaan ja tasapainottan mua...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as883445Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253053- 512952
- 592803
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582618Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)492608On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle542379Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802251- 692118
- 452112