Tapasimme noin 8 vuotta sitten. Ensimmäisenä kun hänet näin, ihastuin häneen ensi silmäyksellä. Hänen katseensa lävisti minut ja koin, että kuulumme yhteen jollain käsittämättömällä tavalla. Tutustuimme ja olimme pitkään parhaita ystäviä. Loppujen lopuksi meitä veti yhteen joku outo voima. Päädyimme yhteen, vaikka kummallakin oli pitkä ja vaikea ero takana. Halusin sitä miestä kamalasti jo edellisen suhteen aikana.
Nyt olemme olleet yhdessä noin kolmisen vuotta, elämme edelleen onnellisina. Rakastamme molemmat kotona olemista, nautimme viinistä ja yhdessä olosta. Ja mikä parasta, mies himoitsee minua ja minä häntä! Luottamus on 100% molemmin puolin. Hän koskettaa minua edelleen kuin olisimme tavanneet vasta hetki sitten. Hän saa minut kuumaksi vain katseellaan. Rakastan tätä rapu miestä! Parempaa ei olekkaan!
Nyt hän on ehdottanut lapsia...
Rapu N + Rapu M
Minä + hän
1
782
Vastaukset
- *Savukvartsi*
Jos maailmassa olisi enempi rapupareja ongelmia olisi paljon vähempi,lapsia paljon enempi,yhteiskunta voisi paljon paremmin,kansakuntamme voisi paremmin ja koko universumi olisi valoisampi.Joten,nauttikaa onnestanne ja toisistanne täysin siemauksin.Lapsia tulee olemaan kolme....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206136Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.243586Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1672833- 292750
- 821714
- 1471602
- 1481551
- 91493
- 121238
- 961138