hähääh narrasin.
Tyykkäätteko ACDC fanit Dylanista?
jos ei lasketa mukaan uskonnollista kautta.
JUST LIKE A WOMAN olis hyvä coveri jonka Brian vois laulaa luikauttaa.
Dylan sings ACDC !
5
565
Vastaukset
- Slow Train Comin´
Juuri se uskonnollinen tuotanto on Dylanin parasta!
- A:::P::::
Riipppuu mikä lasketaan uskonnolliseksi.
Itse mieltäisin levyt.
SLOW TRAIN COMIN
SAVED
SHOT OF LOVE
INFIDELS (nipinnapin)
kyllä näistä löytyy liian aliarvotettuja kuten:
PRECIOUS ANGEL
GROOMS STILL WAITIN AT THE ALTAR
JOKERMAN (EHKÄ PARAS 80LUVULTA)
EVERY GRAIN OF SAND
I BELIEVE IN YOU
COVENANT WOMAN
kyllä nämä 3 uusinta dylania hakkaa nämäkin levyt mennen tullen musiikillisesti, sanat voivat merkitä joillekin enemmän hengellisellä periodilla.
ostin muuten eilen 3CD.n koosteen DYLAN ,jo on hyvin masteroitu uusiksi jopa 60 luvun renkutukset. - messaijah
A:::P:::: kirjoitti:
Riipppuu mikä lasketaan uskonnolliseksi.
Itse mieltäisin levyt.
SLOW TRAIN COMIN
SAVED
SHOT OF LOVE
INFIDELS (nipinnapin)
kyllä näistä löytyy liian aliarvotettuja kuten:
PRECIOUS ANGEL
GROOMS STILL WAITIN AT THE ALTAR
JOKERMAN (EHKÄ PARAS 80LUVULTA)
EVERY GRAIN OF SAND
I BELIEVE IN YOU
COVENANT WOMAN
kyllä nämä 3 uusinta dylania hakkaa nämäkin levyt mennen tullen musiikillisesti, sanat voivat merkitä joillekin enemmän hengellisellä periodilla.
ostin muuten eilen 3CD.n koosteen DYLAN ,jo on hyvin masteroitu uusiksi jopa 60 luvun renkutukset."Dylan on messias, Dylan on vapahtaja.. kamaan, kamaan mennään Dylania kumartamaan.."
- ........
itse fanitan kumpiakin.
hehee nyt dylanin ääni on sen verran kähee, että voiskin vetää parit acdc:t - Eisiidiisii
Olen AC/DC fani ja tykkään myös Dylanista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614428KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523291Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?552560Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492554- 1102285
- 241893
- 241681
- 301626
- 1691540
- 361275