edullsesti Malesiaan

maissi123

Lueskelin Iltasanomien uutta matkailusivustoa ja siellä kerrottiin jonkun matkasta Malesiaan Pulau Perhentiaan.
http://www.iltasanomat.fi/matkailu/uutinen.asp?id=1441900e
Matka oli todella edullinen ja mietinkin onkohan kukaan ollut siellä koskaan.. Kiinnostaisi todella paljon lähteä sinn tai vastaavaan kohteeseen yhdistettynä 2 vrk Kuala Lumpuriin. Lähtö olisi ensi kesä- tai heinäkuussa. Sadekausi alkaa Iltiksen mukaan vasta lokakuussa joten kelit lienee hyvät. Onko kellään kommentoitavaa tosta kohteesta tai ehdottaa muuta vastaavaa? Onko omatoimimatkan hotelli- ja jatkolentovaraukset luotettavia ?

2

1064

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perhentialla, enkä muillakaan noista itärannikon saarista en ole käynyt, joten en niistä mitään osaa sanoa.
      Varauksista senverran että onhan kesä edullista aikaa lentää sinneppäin. Esim. Malaysia Airlines tarjosi viimekesänä Tukholma / Kuala Lumpur edestakaista lentoa hintaan 6100 SEK.
      Netissä tehtyjen varauksien kanssa mulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmia. Kymmenkunta hotellivarausta, puolenkymmentä lentolippua, lautta- ja bussimatkoja sekä opastettuja retkiä paikallisilta matkanjärjestäjiltä, eikä koskaan ole ollut minkäänlaista häikkää.

Pera

• rauhaa etsivälle ehdottomasti

Vietin kyseisillä saarilla viime huhtikuussa 3vrk ja jos haluaa päästä pois muusta maailmastan niin loistava vaihtoehto...Käteistä riittävästi mukaan, saarilla ei pysty maksamaan juuri ollenkaan kortilla ja silloinkin vain jos sää sallii yhteyden,siis käteistä!venematka saarille, on sekin elämys :)Itse asuin hostellissa ja eipä siellä paljon muuta sitten olekkaan. Pari ruokapaikkaa majoituksen lisäksi siinä kaikki.Snorklausta ja sukellusta kannattaa kokeilla...
      sää voi olla mitä vaan, mutta onneksi ukkoskuurot menee yleensä yhtä nopeasti pois, kuin tuleekin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7515
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4143
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3655
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3160
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2836
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2426
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2358
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40