Hävettää, nolottaa kaikki kirjoitukset, nimettömät viestit. Varsinkin se viimeinen. Se ei kyllä ollut ihan nimetön, tarkoittaa, oli selvitettävissä.
Ei voi kuin ihmetellä, miten ihmisestä joka on estoinen, ujo ja pohjimmiltaan arka, tulee niin tollö että vaikuttaa tyrkyltä.
Eihän tämän jälkeen kehtaa edes liikkua missään, sen vannon, että oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun annan minkään ihastuksen viedä näin mukanaan.
Luoja, miten olen nolannut hänet, tyrkyttämälla ihastusviestejäni.
Järjenköyhää,
6
1242
Vastaukset
- päässyt ruostumaan
vai etkö erota sitä "henkeä"?? Ei oikeasti ihastunut ihminen laita huumorilla ihastusviestejä tänne toisten luettavaksi!
- *aloittaja*
tajunnut, yhtään ihastus, yms viestiä en ole tänne pilaillakseni laittanut. Mistä kummasta tuollaisen johtopäätöksen teit?
Aidolla tunteella ne kaikki viestit olen tänne kirjoittanut.
- sellaisiakin ihmisiä
jotka ymmärtävät huumoria! On pirun vaikeaa elää ja olla yhdessä sellaisten kanssa, jotka eivät ymmärrä!
- *aloittaja*
huumori auttaa tästä eteenpäin, onneksi minulla riittää sitä. Juuri nyt en pysty itselleni nauramaan, mutta ehkäpä jo huomenna, tai ylihuomenna.
Huumorintajuisetkin ihmiset osaavat itkeä, olla noloina, hävetä ja piiloutua katseilta.
Meidänkin sydämemme itkee. - se surettaa
*aloittaja* kirjoitti:
huumori auttaa tästä eteenpäin, onneksi minulla riittää sitä. Juuri nyt en pysty itselleni nauramaan, mutta ehkäpä jo huomenna, tai ylihuomenna.
Huumorintajuisetkin ihmiset osaavat itkeä, olla noloina, hävetä ja piiloutua katseilta.
Meidänkin sydämemme itkee.kun on luullut toisen olevan jotain parempaa tai että hän ymmärtäisi samankaltaista huumoria kuin itse. Tylsä tyyppi täytyy olla kyseessä jos ei edes vastakaikua yhtään anna. Älä turhaan itseäsi alenna moisen takia. Olet tod. näk. paljon mukavempi ja hauskempi ihminen kuin kyseinen ihastuksesi.
- häpeilet
tuon takia. Ei varmaan ole maailman kamalin asia, jos on ihastuksissaan viestejä lähetellyt:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516650- 776075
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki1054988Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t273685- 2063246
- 413065
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/243024mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132889- 1561681
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3551637