Kirjoittelen tässä kirja trilogiaa nimeltä Broken Heart. Ensimmäisellä kirjalla on jo nimi mikä on Broken Heart 1:Synkkä menneisyys. osallistu siis pieneen skabaan ja keksi toisen kirjan nimi. voit saada ehdotuksesi kirjani nimeksi.
Keksi hyvä nimi kirjalle
21
2736
Vastaukset
- Newbie kirjailija
kirja kertoo muuten 19v pojasta joka asuu opiskelija asunnossa. Siellä asuu viisi tyttöä (en kerro nimejä)iät ovat 14,14,19,19,20.
- Suippokorva
Osa kaks: "Viisi sydäntä." Miten olis?(Vai oliko huono..?)Aattelin ekaks nimee: "Viiden sydämmessä sama mies", mut tais mennä liian siirappiseks/pitkäks..(nimi siis)Hyvää kesää!!:) (Kolmos osaa en keksiny..)
- tuotya
osa 2: Valoton tulevaisuus?
- tuotya
trilogian kolmas osa...
osa 3: sähköt meni mutta lasku jäi!
- Nevechoirwen
Vaikee keksii, kun ei tiedä, mitä siinä sun kirjassa tapahtuu. Mut miten ois Broken Heart 2: Sydämensärkijä tai Sydäntensärkijä. Tai sitten Kovia iskuja. No nn tiedä...
- Kruuse
Jos kerran osa 1 on "synkkä menneisyys" ni voikohan osa 2 olla "synkenpi nykyisyys" ja osa 3 "tulevaisuus on synkin"
- mulu
Toka osa:Paljaat uneksijat. Kolmas osa: Nopeat uimarit
- zira
mun mielestä sun kannattais ensin kirjottaa se toka osa loppuu ja sen tapahtumien pohjalta keksii se nimi eikä päinvastoin. jos oot jo kirjottanu ni kerro minkälainen se on, onnellinen vai surullinen ym.? eihän sen nimi voi olla esim. "menetysten aika", jos päähenkilö ei menetä mitää vaa on ikionnellinen siinä osassa...
- joopajoo
eiköhän sun ois parasta keksiä se nimi itse??
Tai siis (ei millään pahalla) mut sähän oot ainoo joka tietää mistä se kirja kertoo, ni eix sen nimen pitäis ees jotenki liittyy itse kirjaan?? - noorav12
fiksed dreams jos sun ekan kirjan nimi on broken hard nii miten ois toi iha mietin vaa muute tarviin omallekki kirjalle nimen voisko joku aiuttaa teen tavallaa fantasiaa :DDD
- PesukarhuFan
ehdotan Broken Heart 2:Valoa kohti :DD se on iha huono mut vois aina toimii mun pitäis keksii kirjan nimi mut on vähä hankalaa haluuko joku auttaa munki kaa :DDD pliis :>
- sweet love baby
Ettei olis vähän kulunut nuo särkyneet sydämet.
Olen muuten pääsääntöisesti sitä mieltä, että suomalaisella kirjalla saisi olla suomalainen nimi. Siis pääsääntöisesti, poikkeuksia voi olla, mutta vain hyvästä syystä. Itsellänikin on jollain novellilla englanninkielinen, liittyy tilanteeseen, jossa puhutaan englantia paikasta riippumatta. - rwgrgarga
Miten minusta tuntuu että tämän yli kahdeksan vuotta sitten kirjoitetun kysymyksen esittäjä ei ole enää suomi24:n keskusteluissa mukana...
- kakkalintu kakkii
No ei ole myöskään mitään Broken Heartia tullut kustantamoista ulos, oliskko muuttunut Broken Legsiksi....
- xfxhdfr
Oma veikkaus on Broken Dream.
- Le Comp
Ernest goes to Porkcamp II
No laita esim niinku tokaks vaik joo tä on huono mut THE DREAM tai FIVE DREAMS
- Anonyymi
Onko kilpailu vielä käynnissä?
- Anonyymi
Broken Heart 2: Ja Susikoira Roi ja seikkailu saaristossa
- Anonyymi
Broken Heart 2: Sata lasissa ohitusleikkaukseen
- Anonyymi
Kallein kirjani
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1237715- 545758
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa793268Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72863Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101668Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091580Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3221293Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351172Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931159Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321061