Paljon voisi mahdollisesti maksaa tuollaisen 75-100 m² hirsitalon siirto ja uudelleen pysytyttäminen?
'
Toki ymmärrän, että mitään tarkkaa hintatietoa näillä tiedoilla ei voi saada, mutta jonkinlaista käsitystä kai voi muodostaa siitä miten kallista tämä ulkopuolisen työporukan palkkaaminen voisi olla.
Hirsitalon siirto ja uudelleen pystyttäminen--
5
885
Vastaukset
- joka kaikille
muille ehdottaa lääkkeiden ottamista varmaan osaa sanoa aikas halvan hinnan talon siirrolle, kun on ammattimies nääs. Eikä marise vaikka tekis kuinka huonon urakan hyvänsä...
- Libbe
Mulla nyt tuo vastaus meni täysin ohi lipan, joko olen tyhmä tai sitten en osaa tätä toista kotimaista tarpeeksi ymmärtääkseni vastausta.
Eli en kysynyt, että kuka tekee halvimmalla tms.
Vaan kysymys on, että millaisiin kustannuksiin minun olisi syytä varautua tällaisessa projektissa. Siirtomatkaa olisi vain vajaa 50 km ja talo on käsittääkseni terve niin rungolta kuin muiltakin osin. Ja olen ajatellut ostavani siirtämisen ja uudelleen pystyttämisen ammattiporukalta välttääkseni ns. tee-se-itse-miehen virheitä. - heräsi koomasta
Libbe kirjoitti:
Mulla nyt tuo vastaus meni täysin ohi lipan, joko olen tyhmä tai sitten en osaa tätä toista kotimaista tarpeeksi ymmärtääkseni vastausta.
Eli en kysynyt, että kuka tekee halvimmalla tms.
Vaan kysymys on, että millaisiin kustannuksiin minun olisi syytä varautua tällaisessa projektissa. Siirtomatkaa olisi vain vajaa 50 km ja talo on käsittääkseni terve niin rungolta kuin muiltakin osin. Ja olen ajatellut ostavani siirtämisen ja uudelleen pystyttämisen ammattiporukalta välttääkseni ns. tee-se-itse-miehen virheitä.ja äkseeraa täällä taas. On nääs katkera kun orjuus on sivistyneestä maailmasta lakkautettu ja pitäisi työntekijälle jo maksaakin.
- ...
heräsi koomasta kirjoitti:
ja äkseeraa täällä taas. On nääs katkera kun orjuus on sivistyneestä maailmasta lakkautettu ja pitäisi työntekijälle jo maksaakin.
http://www.kupsala.net/eskojamaija/rakennusprojekti/index.php
Ainakin tämä on erittäin mielenkiintoinen projekti. Ja Linkkejä löytyy lisää noilta sivuilta... - syöjä
heräsi koomasta kirjoitti:
ja äkseeraa täällä taas. On nääs katkera kun orjuus on sivistyneestä maailmasta lakkautettu ja pitäisi työntekijälle jo maksaakin.
ja toisillekkin samaa suositteleva mikään työntekijä oo, vaan urakalla tekijä. Tekee halvemmalla kun konsernit, kun ei maksa mitään sivukuluja. Kitkuttaa kansan eläkkeellä sitten kun äijääntyy. Nyt on vielä nuori mies vaikka lääkkeiden varas onkin. Sen mielestä kaikki muut on vanhoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli642618Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.272514Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151694- 1021407
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1271396- 981337
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241173Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141083Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest59985