nyt on käynyt laskujen kanssa pieni fiba.
maksoin kuukausimaksun 24.90 pika luotolla, mutta nyt pankista tuli karhukirje jossa ilmeni että en ole maksanut penniäkään. soitin operaattorille ja sieltä sanottiin että että kyseinen lasku on mennyt väärään paikkaan ja sieltä on maksettu tämä lasku.
mites tässä on nyt meneteltävä jotta homma selkenisi?
mitä voin tehdä?
ei laskuja
2
297
Vastaukset
- luigi
kuullostaa siltä että lasku on mennyt väärälle ihmiselle ja hän on ollut tyhmä ja maksanut sen.
ota nyt ihmeessä yhteys pankkiin ja keskustele että miten jatketaan sillä viittaa siihen että kyseessä on petos.- veijalainen
tämä ihminen jolle lasku on mennyt ja se on maksettu sitte sinun luottokortilta???
miksi sitten saat karhukirjeen jos kerran se on sinun tililtä maksettu?
tässä nyt tarkoitetaan ilmeisesti että joku vieras on käyttänyt sinun luottokorttiasi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008920
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265368- 534631
- 894390
- 583573
- 513346
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583208Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262846Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv442666- 432601