surullista kaurista? Musiikki? Vitsit? Taitaa olla vitsit vähissä vai?
Miten lohduttaa
4
1142
Vastaukset
- toinen kauris
Ne OIKEAT ystävät!
- ..................
- kauris**n
ja muistiin jäävin lohdutus, minkä olen saanut on ollut sanaton.
Pelkkä nopea kädellä olkapäähän koskettaminen ja ymmärtävä katse.
Surussani haluan käydä asiat läpi yksin, enkä kaipaa silloin ketään lähietäisyydelle. Tietoisuus ystävien olemassaolosta tarvittaessa riittää.
Minulle on kauhistus esimerkiksi sellaiset valittelukortit (myös onnittelukortit), joissa on präntättynä jotain korulauseita tai "elämänohjeita".
Musiikin jota haluan surullisena kuunnella ja musiikin jonka kanssa surussa "ryven" haluan ehdottomasti valita itse.
Musiikki saattaa laukaista ihmisissä odottamattomia "hanoja" ja se voi myös voimistaa vallalla olevia, ties kuinka pohjassa olevia tunteita, joten en myöskään mene valitsemaan musiikkia kuultavaksi surevalle tai toivottomanoloiselle ihmiselle.
Summa: Vitsit on tosi minimissä. :)- 7.1.-kauris
pääsee vähällä kirjoittamisella :) eli: Reagoin suruasioihin aivan samalla tavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.673177Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 98988
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865- 84859