Releet kunnossa (sulake Ok), huollossakaan eivät löytäneet vikaa. Akusta suoraan piuhat, silloin kyllä hurisee. Onko kellään ollut vastaavaa ?
Flekti ei käynnisty
11
5073
Vastaukset
- kalastan
Onko kyseessä lämmittimen puhallin vai jäähdyttimen puhallin?Minkäikäisestä Lagusta puhutaan?
- surffaan
ja kyseessä moottorin jäähdytin. Rajoittaa mokoma tuota ajelua kaupunkiliikenteessä. Huoltoonkiin sain ajan vasta kahden viikon päästä, jolloin alkavat sitä tutkia. Edellisellä kerralla tutkivat reilun tunnin ja vaihtoivat ilmastoinnin kuivaajan anturin, kun epäilivät sillä olevan jotain yhteyttä asiaan, mutta eipäs vaikuttanut (100 Eur meni siihenkin osaan)
- villi arvaus
olla katkaisin sökö
- surffaan
Siis syyläri, (syylärin lämpötilan tunnistinkin on tarkastettu)
- kalastan
Sitä ajattelin viaksi ehdottaa.Eihän siinä muita vaihtoehtoja juurikaan ole kuin piuhoissa jossakin kohtaa katkos.Vie Lagu autosähköliikkeeseen, eiköhän siellä ala vika löytymään...
- surffaan
Alkoi vähän tuntua siltä ettei ne merkkihuollossa taida sähköjen päälle ymmärtää, eli tuo autosähköliike on varmaan seuraava :-)
- mä vaan
kannattaa tarkistaa flektin anturi..toinen joka voi aiheuttaa ongelman, on termostaatti kun ei aukea..niin eihän vesi silloin kierrä..myös ilmalukko voi olla syynä..rellu kun on erittäin tarkka näistä..kokemusta löytyy..
- omassa näin
No kaverilla on varmasti vika jo aikoja sitten korjattu mutta kerron vain että omassa Lagussa oli syylärin kyljessä olevasta anturista liitinpiikki hapettunut olemattomiin johtoliittimen sisässä.
Tässä tapauksessa uusikaan anturi ei olisi saanut kontaktia johtimeen asti. Piti vaihtaa anturi (kello?) ja tehdä uusi liitin johtoon.
- laguna 98
sama vika itellää, termarti kyllä vaihtaa nesteet.. mutta taitaapi olla tuo tuuletin itessään jo tiensä päässä (laakeri, hiilet?)
- renault 98
Joissain renauteissa ei ole relettä lainkaan, jolloin pelkkä antura ohjaa suoraan puhallinta
- Rahikainen O
Anturi tai anturille tulevat johdot viallisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892