Onko kellään tarpeettomaksi jäänyttä korjaamo käsikirjaa Valmet 802/803:seen ? tarvetta vaihteisto,nostolaite ja voimanulosotto remontissa.
VALMET 803 KORJAUSOPAS
10
3378
Vastaukset
- ----------
saunakaljat ostamatta niin saat sillä rahalla uuden opuksen lähimmästä varaosapisteestä.
- Valemttiin
Ai saa vai? Mistä? AInakaan minulla ei ole lupa myydä...
- teen sen itse
Kerropas Jorma se lähin varaosapiste mikä näitä opaita myy, ei ainakaan Valtra.
- mekaanikko....
teen sen itse kirjoitti:
Kerropas Jorma se lähin varaosapiste mikä näitä opaita myy, ei ainakaan Valtra.
Jos et osaa tehdä remonttia ilman käsikirjaa niin nätä se suosiolla ammattimiehelle.
turha on tuollaisen peukalo keskellä kämmentä olevan miehen lähteä moiseen urakkaan.
alla linkki erääseen osaajaan.
www.palva-aho.fi - 123
mekaanikko.... kirjoitti:
Jos et osaa tehdä remonttia ilman käsikirjaa niin nätä se suosiolla ammattimiehelle.
turha on tuollaisen peukalo keskellä kämmentä olevan miehen lähteä moiseen urakkaan.
alla linkki erääseen osaajaan.
www.palva-aho.fiTaitaa tuossa itse Palva-aho mainostaa itseään,on kylläkin hieman ihmeellinen suhtautuminen alkuperäisen kysymykseen käsikirjasta.Ei mikään asiakaspalvelu ihme tuo mekaankko P---a-a-o?
- olen..
ainakin selvinnyt ilman korjauskäsikirjoja kaikista remonteista,jos tulee joku ongelmakohta niin kysyy huoltomieheltä neuvoa..
20 vuoden aikana en ole tarvinnut kertaakaan huoltomiehen apua,3 erimerk traktoria on ollut täysin atomeina. - keikka eikka
onko sekin joku ogelma jos joku haluaa itselleen korjaamo käsikirjan mitäs jos pikku sieluset antaisitte turhien kommenttien olla ....
- JD 7700
Tuolta ostin omani ---> www.datamanuaali.net
- valmet5001
no ompa taas...
datamanuaali.net oli ottanut kuvani luvatta kaupalliseen käyttöön. törkeää!
Laitoin välittömästi viestiä, saa nähdä mitä tekevät. - valmet5001
Laittoivat kuvan pois. Hyvä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786545- 1481804
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️47999Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan242851- 41819