Toimii hyvin, selkeät I ja EPG, erinomainen teksti-TV alasivuilla, nopea, hyvät opasteet, hyvin suomennettu käyttöohje ja ennenkaikkea helppo käyttää ! Kapula on todella hyvä, simppeli ja looginen käyttää.
Mitä muuta boksilta voi vaatia ? Joo maksoihan se 59 Eur CM:ssä mutta siitä huolimatta paras boksi markkinoilla. Ja kooltaan olemattoman pieni.
Siemens Gigaset M260 C CX on hyvä
12
9514
Vastaukset
- siemeniä
täällä haukuttukin...
- Halpakin vielä
Mitä niissä on haukuttu? Toimii täydellisesti. Kannattaa ostaa Siemens kun on halvempi ja parempi kuin vastaavilla ominaisuuksilla varustettu Topfield.
En ymmärrä sitä miksi kansa suosii Topfieldejä.
Eivät ole yhtään parempia ja tallentavatkin mallit ovat Suomessa pahasti ylihintaisia erään maahantuojan toiminnan vuoksi (vrt. Saksa 400€, Suomessa yli 500€) - nipa naamari
Halpakin vielä kirjoitti:
Mitä niissä on haukuttu? Toimii täydellisesti. Kannattaa ostaa Siemens kun on halvempi ja parempi kuin vastaavilla ominaisuuksilla varustettu Topfield.
En ymmärrä sitä miksi kansa suosii Topfieldejä.
Eivät ole yhtään parempia ja tallentavatkin mallit ovat Suomessa pahasti ylihintaisia erään maahantuojan toiminnan vuoksi (vrt. Saksa 400€, Suomessa yli 500€)Ostin ekaks itselleni tuon boksin. Kun oli todella helppokäyttöinen, niin ostin samanlaisen vanhemmilleni (75 v.) ja saman boksin t -mallisena mökille. Kuukausi nyt töllötetty eikä mitään vikoja tai häiriöitä. Korttipaikat, 2 scarttia ja hinta 49 ja 59 egee. Ihan hyvä tuntuu vastine olleen rahoille. Ihmettelen muissa bokseissa olleita vikoja joita tämä palsta on pullollaan.
- jarski2
nipa naamari kirjoitti:
Ostin ekaks itselleni tuon boksin. Kun oli todella helppokäyttöinen, niin ostin samanlaisen vanhemmilleni (75 v.) ja saman boksin t -mallisena mökille. Kuukausi nyt töllötetty eikä mitään vikoja tai häiriöitä. Korttipaikat, 2 scarttia ja hinta 49 ja 59 egee. Ihan hyvä tuntuu vastine olleen rahoille. Ihmettelen muissa bokseissa olleita vikoja joita tämä palsta on pullollaan.
Ostin perjantaina DiVision antenniboksin ja olis pitäny tajuta kun myyjäkin sanoi huollon olevan viereisessä kaupungissa. No en tajunnu ja kannoin boksin kotiin ja johan se tilttas ekan kerran 5 minuutin käytön jälkeen. Viidennen virtabuutin jälkeen lähti taas kelaamaan jumiutuakseen pojan pelisessioon (joo siinä oli tetris). Koko pyhämiesten päivän toimi pätkittäin kunnes illalla jumis niin ettei saanut enää käyntiin.
Kiitos kauppojen sunnuntaiaukiolon pääsin heti valittamaan ja palautin koko laatikon takaisin.
Ostin samana päivänä Cittarista tuon Siemensin ja tuntui heti hyvältä. Pidempää kokemusta ei vielä ole, mutta tuntuu toimivan nopeammin ja valikot ovat selkeät eivätkä sellaista sillisalaattia, josta kellonaikaa saa ettiä. Hintaisekseen hyvä...
- Karppa
Kolme viikkoa tuotetta käyttänyt ja täytyy sanoa, että tosi hyvin toiminut, olen jopa yllättynyt. Boksissa on myös hyvä teksti-tv alasivujen selauksella. Tästä ei ole missään mainoksessa mainintaa. Lisäksi tuotteessa on 2 vuoden takuu. Erillistä virtanappia ei boksissa ole mutta ei kai näin edulliseen laitteeseen kaikkia voi vaatiakkaan. Suosittelen.
Mielestäni ei kannata ostaa mitään kallista tallentavaa kun on näin edullinen ja laadukas digiboksi markkinoilla. Jos on hyvä ja toimintakunnossa oleva video niin osta näitä bokseja kaksi ja laita toinen televisioon ja toinen videoihin niin voi katsoa toista kanavaa ja nauhoittaa toista. Edellyttäen että televisiossa on kaksi scart liitäntää ja on valmis hieman tinkimään kuvan laadusta kun videoita katselee. Itse meinaan toimia näin ja tämä siksi kun Digita ilmoitti jokin aika sitten, että heillä on valmius siirtyä HD lähetyksiin 2009.- gigasettt
"Boksissa on myös hyvä teksti-tv alasivujen selauksella."
Mulla on täysin sama boksi, enkä mitään alasivuja ole löytänyt. Puhutko varmasti samasta mallista? - Karppa
gigasettt kirjoitti:
"Boksissa on myös hyvä teksti-tv alasivujen selauksella."
Mulla on täysin sama boksi, enkä mitään alasivuja ole löytänyt. Puhutko varmasti samasta mallista?Valitse digiboksin kaukosäätimellä tekstisivu jossa alasivuja ja paina kaukosäätimen punaista tai vihreää valintapainiketta!
- digeridoo
Siemensin boxi on toiminut hyvin mutta yksi asia mättää. Miten laaditaan suosikkilista eli kuinka saan "ylimääräiset" kanavat pois? Saan kirjamerkittyä halutut kanavat suosikkilistalle mutta mitäpä sitten? Kun poistun valikosta ovat kaikki kanavat taas näkösällä. Näppihäiriökö?
Muuten ollut varmatoiminen ja helppokäyttöinen perusboxi jota voi suositella. Hyvä hinta/laatusuhde:-).- fdgfd
Edelliseen:
Paina jonkin kanavan päällä ollessa "OK" -nappia, sitten vasemman alakulman "vaihtonappia" (jossa nuolet oikealle ja vasemmalle, niin kanavalista vaihtuu. Sitten vaan "exit" -illä pois.
Hakeeko kenelläkään boxi kokoajan kanavia? Mulla tulee vähän väliä "uusia kanavia löydetty" -juttu ruutuun, vituttaa painaa kokoajan "OK" -ta. Listalla Canal69 ja Iskelmä n. 350 kertaa, eli joka kerta ottaa toisen "uudeksi kanavaksi". Kun purjehtii suosikkilistaa läpi, niin tulee n. 4 kertaa "uusi kanava". Se vituttaa, muuten hyvin pelannut. - joka
fdgfd kirjoitti:
Edelliseen:
Paina jonkin kanavan päällä ollessa "OK" -nappia, sitten vasemman alakulman "vaihtonappia" (jossa nuolet oikealle ja vasemmalle, niin kanavalista vaihtuu. Sitten vaan "exit" -illä pois.
Hakeeko kenelläkään boxi kokoajan kanavia? Mulla tulee vähän väliä "uusia kanavia löydetty" -juttu ruutuun, vituttaa painaa kokoajan "OK" -ta. Listalla Canal69 ja Iskelmä n. 350 kertaa, eli joka kerta ottaa toisen "uudeksi kanavaksi". Kun purjehtii suosikkilistaa läpi, niin tulee n. 4 kertaa "uusi kanava". Se vituttaa, muuten hyvin pelannut.ärsyttää todella suuresti kyseisessä laitteessa. lisäksi laitteesta välittyy melko paljon epämääräistä häiriöääntä telkkariin..
- Karppa
joka kirjoitti:
ärsyttää todella suuresti kyseisessä laitteessa. lisäksi laitteesta välittyy melko paljon epämääräistä häiriöääntä telkkariin..
Edellisen kirjoitukseni jälkeenkin on digiboksini toiminut vallan hyvin, vain tuo "uusia kanavia löytynyt" ilmoitus jonkin verran pänni, mutta siitäkin pääsin eroon seuraavasti, valitse: asetukset > boksin asetukset > muut asetukset > järjestää > ei mitään.
Toivottavasti oli apua, ainakin minun boksini lopetti "uusia kanavia löytynyt" ilmoituksen. Nyt kun tästä ilmoituksesta olen päässyt eroon niin rohkenen sanoa, että on erinomainen digiboksi jonka hinta/laatusuhde on kohdallaan, siitäkin huolimatta vaikka joillain boksi on pitänyt häiritsevää ääntä. Ainakaan minun boksiini ei ole vielä ilmaantunut ylimääräisiä ääniä.
- Surkea boksi
Täysi romu boksi. Sirisee noin 80db, saa tv:n volumet säätää todella kovalle jos ei tahdo sirinää kuunnella. Sirisee niin päällä kuin sammuksissa. Tökeröt valikot, tökerö kone kaikin puolin. Kaatopaikka tavaraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 391764
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628