miten oma miehenne suhtautuu fanitteluun?entä jos keikalle pitäs päästä niin miten miehenne siihen suhtautuu?
vai kulkeeko miehenne myös keikoilla mukana aina?
entä oma ystävä piiri onko jotka ei tykkää jarista miten ne ystävät suhtautuu jari fanitteluun?
nais fanit
5
549
Vastaukset
- keikalle taas pian!
oma miehen on suhtautunut hyvin olen päässyt keikoille kivasti.
mieheni ei ole keikoilla mukana koska ei välitä.en juurikaan puhu jarista sellaisille ystäville jotka ei välitä!
puhun niiden kanssa jotka tykkää ja fanittaa! - =)=)=)
kun sanon meneväni jarin keikalle niin mieheni ei ole moksiskaan
saahan sitä käydä kattomassa kun jari esiintyy
oma mies ei kulje keikoilla kun ei välitä.
jotka tykkää jarin musiikista niin vaihdan juttua niiden kanssa
fanittelen sellaisten kanssa jotka tykkää=) - Aleksandra
Mieheni oli mukana kahdella ensimmäisellä Jarin keikalla, mutta sitten tutustuin muihin faneihin ja tästä tuli enemmän semmoinen "tyttöjen juttu". En enää huolisikaan miestäni mukaan, eikä häntä kiinnosta lähteä, vaikka Jari on hänenkin mielestään hyvä laulaja.
Minun menemisiäni hän vähän ihmetteli kiihkeimpinä vuosina (parhaillaan tai pahimmillaan taisi olla kahdeksan keikkaa vuodessa), nyttemmin ei sano enää mitään, kun käyn keikoilla muutaman kerran vuodessa. Koska en matkusta kauas keikoille, rahanmeno on aika pientä. Maksavat ne muutkin harrastukset!- anskuliini
joo onhan se kiva kiertää jarin keikkoja
oma mieheni on aina päästänyt keikoille eikä ole pistänyt pahakseen ollenkaan.vaikka kierrän keikka paikkoja .se on enemmän meijän naisten juttu tämä jarittelu.minä kanssa samaa mieltä että maksaahan ne muutkin harrastukset ei se haittaa!
- PILVI-SISKO
MUN MIES EI OLE PISTÄNYT PAHAKSEEN
EI MIEHENI KULJE KEIKOILLA
PUHUN NIIDEN KANSSA JOTKA TYKKÄÄ MEIJÄN JARISTA
EN PUHELE SELLAISILLE JOTKA EI PIDÄ=(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....1909569Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen304341Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht1053898Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu953789- 2003266
Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik182805Rakastan sua mutten uskalla jutella sulle
Kumpa sä näkisit tämän viestin❤️ Kaipaan sua vaikka oot välillä ihan lähellä mutten saa sanottua sulle enää mitään. Ujos1221347Mihin rakastuin sinussa?
Rakastuin siihen, miten katsoit minua Rakastuin siihen, miten hymyilit minulle Rakastuin siihen, kuinka hyväksi sait its661277- 901144
Anssi Heikkilä umpirehellisenä - Rankka yö TTK-yllätystippumisen jälkeen!
Minkä parin tai kenen olisi mielestäsi pitänyt tippua TTK:sta? Tämä oli kyllä todellinen yllätys, että Mira Luoti ja A151131