ne miehet joitten vaimo käy jarin keikoilla

joka kerta

miten te suhtaudutte kun vaimo kulkee keikoilla jaria katsomassa onko se ihan ok?vai miltä teistä tuntuu kun oma eukko käy keikoilla?tympiikö teitä?

12

1702

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isäntä vaan

oma eukko ravaa keikoilla se ei haittaa
      mutta kyllähän sitä vähän härnättyä tulee että taasko keikalle pitää päästä!
      jos vaimoni kerran noin tykkää niin ei se haittaa .koska se on hänelle niin tärkeetä ni menkööt kiertään keikkoja!
      mutta raha pussia en raota emännän harrastukseen jos sitä harrastukseksi voi sanoa.raottakoon oman raha pussin konsertti lippuihin! jos noin pitää päästä minusta se on aivan ok !

• ###

minun eukko se ravaa kans keikoilla ja olen kyllä joutunut rahottaan emäntää keikka lippuihin kun on vonkunut että jari sillanpäätä pitää päästä kahtoon. kyllä sitä emäntää tulee kyllä härnättyä!ei se tympi ainakaan mua jos vaimo tulee siittä onnelliseksi niin se on hyvä.kyllä oma eukko ylistää kuinka ihana se on .että jonkun laista pientä kateutta on mutta kyllä se eukkoni pitää hyvänä muakin!

• )(()()

no kyllähän se pakkaa tympiin kun aivan soi sillanpää ja kehutaan kuinka ihana se on että pakko mennä keikalle jossa jartsa on makso mitä makso!! aivan kun se olisi pakko mielle vaimolle jotenki kun kutelee akkojen juttuja niin kateeksi käy kunpa olisi kuin jartsa no vitsi se oli!

• hyppii keikalta toiselle

mun emäntä se kulkee keikkoja aina missä vaan jari on mutta olen antanut kulkea!no onhan se joskus ihmetyttänyt toi keikka määrä mitä se juoksee.mutta aina se on takasiN TULLUT!

• JUKKA

JOO NIIN TÄÄLLÄKIN HYPII KEIKOILTA TOISELLE

• lopen kyrpiintynyt

ei siinä muu auttanut, kaikki rahat meni lippuihin ja matkoihin.
      Lapinmies

• Marianna

...lopen kyrpiintynyt Lapin mies... voimia sinulle!!

• voi sua polosta

voi voi onpa kurja juttu !

• sami aviomies

olen antanut oman vaimoni kulkea koska meillä luottamus hyvä!minua ei ainakaan tympäse.

• arto miehen malli

mun vaimoni käy keikoilla
      on se ihan ok vaikka kiertää keikkoja missä se sulonen jartsa vaan on
      ei se yhtään potuta vaikka vaimoni jaria dikkaa!!jos se kerran on niin niin ihanaaa!!!

• reino

mun akka se kans kulkee jartsan keikoilla !
      pakko kait se on kestää kun akan on ottanut ja papille aamen sanonut

• IHANA JARI ON JOSSAIN

VOI ANTAA MENNÄ EI SIINÄ MITÄÄN ONHAN SE NIIN SÖPÖ

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      320
      7600
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      176
      1853
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1382
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1251
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1231
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      56
      1181
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe