ne miehet joitten vaimo käy jarin keikoilla

joka kerta

miten te suhtaudutte kun vaimo kulkee keikoilla jaria katsomassa onko se ihan ok?vai miltä teistä tuntuu kun oma eukko käy keikoilla?tympiikö teitä?

12

1734

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isäntä vaan

oma eukko ravaa keikoilla se ei haittaa
      mutta kyllähän sitä vähän härnättyä tulee että taasko keikalle pitää päästä!
      jos vaimoni kerran noin tykkää niin ei se haittaa .koska se on hänelle niin tärkeetä ni menkööt kiertään keikkoja!
      mutta raha pussia en raota emännän harrastukseen jos sitä harrastukseksi voi sanoa.raottakoon oman raha pussin konsertti lippuihin! jos noin pitää päästä minusta se on aivan ok !

• ###

minun eukko se ravaa kans keikoilla ja olen kyllä joutunut rahottaan emäntää keikka lippuihin kun on vonkunut että jari sillanpäätä pitää päästä kahtoon. kyllä sitä emäntää tulee kyllä härnättyä!ei se tympi ainakaan mua jos vaimo tulee siittä onnelliseksi niin se on hyvä.kyllä oma eukko ylistää kuinka ihana se on .että jonkun laista pientä kateutta on mutta kyllä se eukkoni pitää hyvänä muakin!

• )(()()

no kyllähän se pakkaa tympiin kun aivan soi sillanpää ja kehutaan kuinka ihana se on että pakko mennä keikalle jossa jartsa on makso mitä makso!! aivan kun se olisi pakko mielle vaimolle jotenki kun kutelee akkojen juttuja niin kateeksi käy kunpa olisi kuin jartsa no vitsi se oli!

• hyppii keikalta toiselle

mun emäntä se kulkee keikkoja aina missä vaan jari on mutta olen antanut kulkea!no onhan se joskus ihmetyttänyt toi keikka määrä mitä se juoksee.mutta aina se on takasiN TULLUT!

• JUKKA

JOO NIIN TÄÄLLÄKIN HYPII KEIKOILTA TOISELLE

• lopen kyrpiintynyt

ei siinä muu auttanut, kaikki rahat meni lippuihin ja matkoihin.
      Lapinmies

• Marianna

...lopen kyrpiintynyt Lapin mies... voimia sinulle!!

• voi sua polosta

voi voi onpa kurja juttu !

• sami aviomies

olen antanut oman vaimoni kulkea koska meillä luottamus hyvä!minua ei ainakaan tympäse.

• arto miehen malli

mun vaimoni käy keikoilla
      on se ihan ok vaikka kiertää keikkoja missä se sulonen jartsa vaan on
      ei se yhtään potuta vaikka vaimoni jaria dikkaa!!jos se kerran on niin niin ihanaaa!!!

• reino

mun akka se kans kulkee jartsan keikoilla !
      pakko kait se on kestää kun akan on ottanut ja papille aamen sanonut

• IHANA JARI ON JOSSAIN

VOI ANTAA MENNÄ EI SIINÄ MITÄÄN ONHAN SE NIIN SÖPÖ

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      103
      5708
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2552
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      239
      1542
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1323
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1077
    6. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      837
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      64
      833
    8. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      811
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      71
      762
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      731
    Aihe