Raitis sunnuntai tänään. Ensin unta nuppiin ja sitten mökille. Kaunis päivä tulossa tänään.
Sunnuntai 7.10.2007
10
538
Vastaukset
Raittiina ois tarkoitus tämä sunnuntai viettää mutta kuten jo sanoit, ekana sellaiset 10-12 tunnin unoset, sen jäläkeen saa taas sauvakävelijät olla varuillaan, en mää niitä tahallaan ammu mutta kun ne tollot kävelee turhan läheltä mun taulua.
- Cettuz!
Maate.
- raitis23
Cettuz! kirjoitti:
Maate.
Tulin baarista kotia. Kokiksen voimalla illan jaksoin. Harmittaa kun nykyään ei enää uskalla mennä tanssiin, kännissä ei ollut koskaan mitään ongelmia tanssimisessa tai naisten pokaamisessa baarissa. Nyt tuntuu että kynnys lähestyä viehättävältä näyttäviä neitejä on sairaan suuri. Kaiketi sen takia ihmiset juovat alkoa mennessään baariin että estot hälvenis.
Pakko sanoo että viinassa oli hyvätkin puolensa. Viina kovettaa tunteet, pakit ei tunnu miltään ja maailman herruus tuntuu olevan käsissä. Tosin aamulla onkin sit eri fiilis. Veikkaisin että yhdenillan jutuissakin 99% viinalla on vahva osuus. Selvinpäin sitä ei vaan pysty harrastaan sellaista, ei oo uskallusta eikä oikeastaan edes halua.
Meen nukkuun, ehkä aamulla taas näkee maailman paremmassa valossa. En tänään juonu. Se on helvetin iso juttu mulle. Vituttaa ankarasti kaverit jotka joka kerta suorastaan painostavat juomaan. Miksei ihmisten anneta olla juomatta? - Aina Holi
raitis23 kirjoitti:
Tulin baarista kotia. Kokiksen voimalla illan jaksoin. Harmittaa kun nykyään ei enää uskalla mennä tanssiin, kännissä ei ollut koskaan mitään ongelmia tanssimisessa tai naisten pokaamisessa baarissa. Nyt tuntuu että kynnys lähestyä viehättävältä näyttäviä neitejä on sairaan suuri. Kaiketi sen takia ihmiset juovat alkoa mennessään baariin että estot hälvenis.
Pakko sanoo että viinassa oli hyvätkin puolensa. Viina kovettaa tunteet, pakit ei tunnu miltään ja maailman herruus tuntuu olevan käsissä. Tosin aamulla onkin sit eri fiilis. Veikkaisin että yhdenillan jutuissakin 99% viinalla on vahva osuus. Selvinpäin sitä ei vaan pysty harrastaan sellaista, ei oo uskallusta eikä oikeastaan edes halua.
Meen nukkuun, ehkä aamulla taas näkee maailman paremmassa valossa. En tänään juonu. Se on helvetin iso juttu mulle. Vituttaa ankarasti kaverit jotka joka kerta suorastaan painostavat juomaan. Miksei ihmisten anneta olla juomatta?Vietin viinattoman viikonlopun ja niin jatkuu tuleva viikkokin.
Ihmisen kyllä annetaan olla juomatta, mutta ne joilla on kova hinku sitä juoda eivät voi uskoa, että joku on tehnyt niin hyvän päätöksen ja pysyy siinä. Perjantaina vieraisilla mullekin tarjottiin punkkua ja pelkäsin mitä kaverit sanoo. Ensihämmästyksen jälkeen tulikin kommentti, että voi kun minäkin pystyisin, mutta se on niin vaikeeta. Hän on siis hyvä ystäväni, joka näin sanoi. Kateudensekaista ihailua.
Totta maar se on vaikeeta, mutta motivoivaa. Päivä kerrallaan. - Enzian
Aina Holi kirjoitti:
Vietin viinattoman viikonlopun ja niin jatkuu tuleva viikkokin.
Ihmisen kyllä annetaan olla juomatta, mutta ne joilla on kova hinku sitä juoda eivät voi uskoa, että joku on tehnyt niin hyvän päätöksen ja pysyy siinä. Perjantaina vieraisilla mullekin tarjottiin punkkua ja pelkäsin mitä kaverit sanoo. Ensihämmästyksen jälkeen tulikin kommentti, että voi kun minäkin pystyisin, mutta se on niin vaikeeta. Hän on siis hyvä ystäväni, joka näin sanoi. Kateudensekaista ihailua.
Totta maar se on vaikeeta, mutta motivoivaa. Päivä kerrallaan.En kyllä ymmärrä ollenkaan miksi pitäisi "pelätä" mitä kaverit sanoo jos ei halua juoda viinaa. Ei minulta ainakaan kukaan kysy miksi en juo saati tyrkytä alkoholia. Ihan yhtä vähän itseäni kiinnostaa muiden juominen tai juomattomuus. Selvänä tänääkin, kaunis päivä mutta menee töiden merkeissä.
raitis23 kirjoitti:
Tulin baarista kotia. Kokiksen voimalla illan jaksoin. Harmittaa kun nykyään ei enää uskalla mennä tanssiin, kännissä ei ollut koskaan mitään ongelmia tanssimisessa tai naisten pokaamisessa baarissa. Nyt tuntuu että kynnys lähestyä viehättävältä näyttäviä neitejä on sairaan suuri. Kaiketi sen takia ihmiset juovat alkoa mennessään baariin että estot hälvenis.
Pakko sanoo että viinassa oli hyvätkin puolensa. Viina kovettaa tunteet, pakit ei tunnu miltään ja maailman herruus tuntuu olevan käsissä. Tosin aamulla onkin sit eri fiilis. Veikkaisin että yhdenillan jutuissakin 99% viinalla on vahva osuus. Selvinpäin sitä ei vaan pysty harrastaan sellaista, ei oo uskallusta eikä oikeastaan edes halua.
Meen nukkuun, ehkä aamulla taas näkee maailman paremmassa valossa. En tänään juonu. Se on helvetin iso juttu mulle. Vituttaa ankarasti kaverit jotka joka kerta suorastaan painostavat juomaan. Miksei ihmisten anneta olla juomatta?Määki olin kova poika tanssimaan huppelissa ja omasta mielestä hyvä!! Selevinpäin en oo kehannu kokeilla että onnistuisko enkä kehtaa ko se on niin hemmetin typerää hommaa koko tanssiminen. Notkua ja keikutella ihtiä musiikin tahissa.
Naishommat onnistu kieltämättä paremmin pienessä maistissa, myönnetään. Nykyinen vaimokin on ylipuhuttu viinan voimalla mutta tänään olen raitis sen voin jo luvata.- pekka99
raitis23 kirjoitti:
Tulin baarista kotia. Kokiksen voimalla illan jaksoin. Harmittaa kun nykyään ei enää uskalla mennä tanssiin, kännissä ei ollut koskaan mitään ongelmia tanssimisessa tai naisten pokaamisessa baarissa. Nyt tuntuu että kynnys lähestyä viehättävältä näyttäviä neitejä on sairaan suuri. Kaiketi sen takia ihmiset juovat alkoa mennessään baariin että estot hälvenis.
Pakko sanoo että viinassa oli hyvätkin puolensa. Viina kovettaa tunteet, pakit ei tunnu miltään ja maailman herruus tuntuu olevan käsissä. Tosin aamulla onkin sit eri fiilis. Veikkaisin että yhdenillan jutuissakin 99% viinalla on vahva osuus. Selvinpäin sitä ei vaan pysty harrastaan sellaista, ei oo uskallusta eikä oikeastaan edes halua.
Meen nukkuun, ehkä aamulla taas näkee maailman paremmassa valossa. En tänään juonu. Se on helvetin iso juttu mulle. Vituttaa ankarasti kaverit jotka joka kerta suorastaan painostavat juomaan. Miksei ihmisten anneta olla juomatta?Pikkuhiljaa alat ymmärtää millaisia seurauksia juomattomuudesta tässä maassa tulee. Varsinkin nuorena, hieman vanhempana kun ollaan jo avioiduttuna ja alkoholismin todelliset seuraukset tulevat eteen raittius on hieman hyväksytympää. Muistelen jostain lukeneeni, että naimattomaksi jääneille miehille yhdistävä tekijä tässä maassa on juuri raittius.
Kannattaa lukea tätä blogia, jossa raitis nuori kaveri tilittää tuntojaan:
http://jeppe-k.blogspot.com/
- ma-sa
Alkoton sunnuntai.Tänään voi nauttia vaikka luonnon väriloistosta.
- naisalkoholisti
Päivän kerrallaan. Nyt lähden kirkkoon ja sitten lenkille.
Kosteasti tuuleskentelee etelästä, siitä huolimatta raitis päivä näyttää tulevan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051170
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72483