Sunnuntai 7.10.2007

Pa.pio

Raitis sunnuntai tänään. Ensin unta nuppiin ja sitten mökille. Kaunis päivä tulossa tänään.

10

538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raittiina ois tarkoitus tämä sunnuntai viettää mutta kuten jo sanoit, ekana sellaiset 10-12 tunnin unoset, sen jäläkeen saa taas sauvakävelijät olla varuillaan, en mää niitä tahallaan ammu mutta kun ne tollot kävelee turhan läheltä mun taulua.

      • Cettuz!

        Maate.


      • raitis23
        Cettuz! kirjoitti:

        Maate.

        Tulin baarista kotia. Kokiksen voimalla illan jaksoin. Harmittaa kun nykyään ei enää uskalla mennä tanssiin, kännissä ei ollut koskaan mitään ongelmia tanssimisessa tai naisten pokaamisessa baarissa. Nyt tuntuu että kynnys lähestyä viehättävältä näyttäviä neitejä on sairaan suuri. Kaiketi sen takia ihmiset juovat alkoa mennessään baariin että estot hälvenis.

        Pakko sanoo että viinassa oli hyvätkin puolensa. Viina kovettaa tunteet, pakit ei tunnu miltään ja maailman herruus tuntuu olevan käsissä. Tosin aamulla onkin sit eri fiilis. Veikkaisin että yhdenillan jutuissakin 99% viinalla on vahva osuus. Selvinpäin sitä ei vaan pysty harrastaan sellaista, ei oo uskallusta eikä oikeastaan edes halua.

        Meen nukkuun, ehkä aamulla taas näkee maailman paremmassa valossa. En tänään juonu. Se on helvetin iso juttu mulle. Vituttaa ankarasti kaverit jotka joka kerta suorastaan painostavat juomaan. Miksei ihmisten anneta olla juomatta?


      • Aina Holi
        raitis23 kirjoitti:

        Tulin baarista kotia. Kokiksen voimalla illan jaksoin. Harmittaa kun nykyään ei enää uskalla mennä tanssiin, kännissä ei ollut koskaan mitään ongelmia tanssimisessa tai naisten pokaamisessa baarissa. Nyt tuntuu että kynnys lähestyä viehättävältä näyttäviä neitejä on sairaan suuri. Kaiketi sen takia ihmiset juovat alkoa mennessään baariin että estot hälvenis.

        Pakko sanoo että viinassa oli hyvätkin puolensa. Viina kovettaa tunteet, pakit ei tunnu miltään ja maailman herruus tuntuu olevan käsissä. Tosin aamulla onkin sit eri fiilis. Veikkaisin että yhdenillan jutuissakin 99% viinalla on vahva osuus. Selvinpäin sitä ei vaan pysty harrastaan sellaista, ei oo uskallusta eikä oikeastaan edes halua.

        Meen nukkuun, ehkä aamulla taas näkee maailman paremmassa valossa. En tänään juonu. Se on helvetin iso juttu mulle. Vituttaa ankarasti kaverit jotka joka kerta suorastaan painostavat juomaan. Miksei ihmisten anneta olla juomatta?

        Vietin viinattoman viikonlopun ja niin jatkuu tuleva viikkokin.

        Ihmisen kyllä annetaan olla juomatta, mutta ne joilla on kova hinku sitä juoda eivät voi uskoa, että joku on tehnyt niin hyvän päätöksen ja pysyy siinä. Perjantaina vieraisilla mullekin tarjottiin punkkua ja pelkäsin mitä kaverit sanoo. Ensihämmästyksen jälkeen tulikin kommentti, että voi kun minäkin pystyisin, mutta se on niin vaikeeta. Hän on siis hyvä ystäväni, joka näin sanoi. Kateudensekaista ihailua.

        Totta maar se on vaikeeta, mutta motivoivaa. Päivä kerrallaan.


      • Enzian
        Aina Holi kirjoitti:

        Vietin viinattoman viikonlopun ja niin jatkuu tuleva viikkokin.

        Ihmisen kyllä annetaan olla juomatta, mutta ne joilla on kova hinku sitä juoda eivät voi uskoa, että joku on tehnyt niin hyvän päätöksen ja pysyy siinä. Perjantaina vieraisilla mullekin tarjottiin punkkua ja pelkäsin mitä kaverit sanoo. Ensihämmästyksen jälkeen tulikin kommentti, että voi kun minäkin pystyisin, mutta se on niin vaikeeta. Hän on siis hyvä ystäväni, joka näin sanoi. Kateudensekaista ihailua.

        Totta maar se on vaikeeta, mutta motivoivaa. Päivä kerrallaan.

        En kyllä ymmärrä ollenkaan miksi pitäisi "pelätä" mitä kaverit sanoo jos ei halua juoda viinaa. Ei minulta ainakaan kukaan kysy miksi en juo saati tyrkytä alkoholia. Ihan yhtä vähän itseäni kiinnostaa muiden juominen tai juomattomuus. Selvänä tänääkin, kaunis päivä mutta menee töiden merkeissä.


      • raitis23 kirjoitti:

        Tulin baarista kotia. Kokiksen voimalla illan jaksoin. Harmittaa kun nykyään ei enää uskalla mennä tanssiin, kännissä ei ollut koskaan mitään ongelmia tanssimisessa tai naisten pokaamisessa baarissa. Nyt tuntuu että kynnys lähestyä viehättävältä näyttäviä neitejä on sairaan suuri. Kaiketi sen takia ihmiset juovat alkoa mennessään baariin että estot hälvenis.

        Pakko sanoo että viinassa oli hyvätkin puolensa. Viina kovettaa tunteet, pakit ei tunnu miltään ja maailman herruus tuntuu olevan käsissä. Tosin aamulla onkin sit eri fiilis. Veikkaisin että yhdenillan jutuissakin 99% viinalla on vahva osuus. Selvinpäin sitä ei vaan pysty harrastaan sellaista, ei oo uskallusta eikä oikeastaan edes halua.

        Meen nukkuun, ehkä aamulla taas näkee maailman paremmassa valossa. En tänään juonu. Se on helvetin iso juttu mulle. Vituttaa ankarasti kaverit jotka joka kerta suorastaan painostavat juomaan. Miksei ihmisten anneta olla juomatta?

        Määki olin kova poika tanssimaan huppelissa ja omasta mielestä hyvä!! Selevinpäin en oo kehannu kokeilla että onnistuisko enkä kehtaa ko se on niin hemmetin typerää hommaa koko tanssiminen. Notkua ja keikutella ihtiä musiikin tahissa.

        Naishommat onnistu kieltämättä paremmin pienessä maistissa, myönnetään. Nykyinen vaimokin on ylipuhuttu viinan voimalla mutta tänään olen raitis sen voin jo luvata.


      • pekka99
        raitis23 kirjoitti:

        Tulin baarista kotia. Kokiksen voimalla illan jaksoin. Harmittaa kun nykyään ei enää uskalla mennä tanssiin, kännissä ei ollut koskaan mitään ongelmia tanssimisessa tai naisten pokaamisessa baarissa. Nyt tuntuu että kynnys lähestyä viehättävältä näyttäviä neitejä on sairaan suuri. Kaiketi sen takia ihmiset juovat alkoa mennessään baariin että estot hälvenis.

        Pakko sanoo että viinassa oli hyvätkin puolensa. Viina kovettaa tunteet, pakit ei tunnu miltään ja maailman herruus tuntuu olevan käsissä. Tosin aamulla onkin sit eri fiilis. Veikkaisin että yhdenillan jutuissakin 99% viinalla on vahva osuus. Selvinpäin sitä ei vaan pysty harrastaan sellaista, ei oo uskallusta eikä oikeastaan edes halua.

        Meen nukkuun, ehkä aamulla taas näkee maailman paremmassa valossa. En tänään juonu. Se on helvetin iso juttu mulle. Vituttaa ankarasti kaverit jotka joka kerta suorastaan painostavat juomaan. Miksei ihmisten anneta olla juomatta?

        Pikkuhiljaa alat ymmärtää millaisia seurauksia juomattomuudesta tässä maassa tulee. Varsinkin nuorena, hieman vanhempana kun ollaan jo avioiduttuna ja alkoholismin todelliset seuraukset tulevat eteen raittius on hieman hyväksytympää. Muistelen jostain lukeneeni, että naimattomaksi jääneille miehille yhdistävä tekijä tässä maassa on juuri raittius.

        Kannattaa lukea tätä blogia, jossa raitis nuori kaveri tilittää tuntojaan:

        http://jeppe-k.blogspot.com/


    • ma-sa

      Alkoton sunnuntai.Tänään voi nauttia vaikka luonnon väriloistosta.

    • naisalkoholisti

      Päivän kerrallaan. Nyt lähden kirkkoon ja sitten lenkille.

    • Kosteasti tuuleskentelee etelästä, siitä huolimatta raitis päivä näyttää tulevan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      302
      772
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe