Myydään Special Dayn A-linjainen, olkaimeton hääpuku. Yksinkertaisen kaunis hääpuku sirolle morsiamelle. Puku on kokoa 36, sivusaumoista on kavennettu n. 1 cm:t ja helma lyhennetty sopivaksi 156 cm 6,5 cm koroilla olleelle morsiamelle. Puvun väri on ivory ja kangas taftia. Kerran käytetty puku on pesetetty puhtaaksi. Puvussa on laahus, jonka voi napilla nostaa ylös, sekä rannelenkki. Puvun selkäpuolella on myös rintaliivejä varten lenkit, niin pysyy varmasti kauniisti paikallaan. Koristeena puvun yläosassa on lasihelmiä, kangas on vyötäröltä rypytetty toiseen reunaan. Vyötäröllä on myös kangasruusuke ja höyheniä (saa helposti ja siististi halutessaan pois). Puku on kesäkuussa 2007 ostettu morsiusliikkeestä, ovh 720€. Puvun mukana tulee 2,5 m yksiosainen huntu, jossa koristeena muutamia helmiä, ovh 119€. Nyt hinta yhteensä 350! Kiinnostuneille voin lähettää kuvia puvusta ja hunnusta.
Hääpuku pienelle morsiamelle
Special Day
5
596
Vastaukset
- kesää
lähetätkö kuvia [email protected]
- Special Day
Kuvia lähetetty!
- kesäksi
Special Day kirjoitti:
Kuvia lähetetty!
kiitos paljon. tutkitaan ja mietitään.palaan asiaan ehkä myöhemmin
- kirppu6
ottaisin mielläni kuvia osoitteeseen [email protected]
- mussumurmeli
Hei! Lähettäisitkö kuvia osoitteeseen; [email protected]
Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868573
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264698- 504208
- 593752
- 513206
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362117