Paras pitzzeria Riikassa...

Nälkäinen.

Missä Riikassa on ns puffetti pitzzeria jossa voi syödä seisovasta pöydästä? Mitä maksaa yleensä pitzat siellä kaupungissa? Kun on vähän aikaa oleilla kaupungissa, niin mitkä nähtävyydet tuli ehdottomasti nähdä? Kiitos.

7

938

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • krumps

      pizza on vaan köyhien porojen ruokaa

      • ***

        Väärin! Ei pizza ole köyhien porojen ruokaa, vaan idioottien suomalaisten.

        Kaupunki on täynnä vaikka mitä herkkuja mistä valita. Ja sitäpaitsi mitä vikaa köyhissä on? Köyhät menee Riiassa syömään herkullisia pelmeneitä pelmenipaikkoihin. Ja ilkeän köyhäksi haukkumisenkin uhalla tässä tunnustaa, että aika usein minäkin syön lounaani pelmenipaikassa. Illalla vasta ravintolaan.

        En mene haukkumaan suomalaisia poroiksi, koska se olisi aika moukkamaista koska olen itsekin suomalainen (saavat tallinnalaiset hoitaa sen puolen). Ja köyhäksi haukkuminen vain saisi haukkujan kuulostamaan säälittävältä (vähillä) rahoillaan pröystäilevältä suomalaisjuntilta.


    • valdlauci

      Ne porot käyvät sitten esimerkiksi Chili Pica nimisessä pizzeriassa. Heillä on toimipaikkoja lähes joka kaupungissa. Saatavana muutakin kuin pizzaa.
      Jos haluat syödä hyvästä seisovasta pöydästä, mene vaikka Lidoon. Siellä on valinnan varaa. Lido on vaikkapa ostoskeskus Spicen kakkoskerroksessa sekä
      täällä http://ac.lido.lv/ linja 17e keskustasta perille.
      Chili Pican hinnat riippuu pizzan koosta, ja vähän kaupungistakin. Noin 3,25 eurosta ylöspäin.

    • 14 maan matkailija (tähän a...

      Noi jotka sanoivat, ettei Riiassa syödä pitsaa ovat täysin väärässä!!! Paikalliset rakastavat pitsaa ja se on vähän oman tyyppistäkin. . .se on sellaista ohut ja rapea pohja, joka kuitenkaan ei ole palanut yhtään. . . ja niided koot voi valita 20 cm ja jopa 50 cm metrin välillä..

      Chili pica on ei ole latvialainen firma ja se myy pitsoja kuin mcdonalds. . .ja juuri turistit menee sinne. . ja ne pitsat ei ole niin hyviä

      Mutta paikka jonne ehdottimasti!!!!!!!

      on Pizza Malibu. Se on yksi riikalaisten suosima paikka. . se on valtavan kokoinen, noin 400 paikkaa ja kaksi kerrosta. . nopea palvelu.. ja siellä näkee riikalaisten nuorten aikuisten elämää.. paikka sijaitsee jossakin aukiolla vanhassa kaupungissa. . ja niitä on muitakin hyviä paikkoja..

      mutta Uskokaa, riikalaiset rakastaa pitsaa.. ja se on pitsa kaupunki paikallisille väelle... ja pitsat on aina isoja ja herkullisia ja halpoja. . .toisin kuin virossa, missä kaikki ruoka maistuu paskalta

    • IL PATIO

      Itse pidän IL PATIO- nimisen pitserian tunnelmasta ja asiakaspalvelukin on erinomaista mikä ei aina Riiassa ole itsestäänselvyys. 2 pitsaa, alkuleivät, jätskiannokset, mineraalivesi ja olut ovat kustantaneet euroissa noin 20 eli ei paha hinta. Menisin taas, jos olisin Riiassa. SUOSITTELEN! Kiva tunnelmallinen kellariravintola. Toki varmasti kalliimpia ja vielä upeampiakin löytyy. Tarjoilija jopa tervehti minua kadulla, tunnisti kaiketi jo vakioasiakkaaksi...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3719
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      168
      2322
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2029
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1914
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      399
      1328
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1114
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      990
    Aihe