kävin poimimassa karpaloita mättäissä paljon isoa kypsää marjaa niitä riittäsi nyt vaikka myyntiin mikä on karpalon myynti hinta
karpalon myynti
10
9434
Vastaukset
- Muuan marjastaja
Joku välittäjä tarjosi 3 ekeä kilolta. Kiloon mennee pari litraa ja poiminta kestää!Ei kaksinen hinta.
- torimyyjä.
Torimyyjä itse myy hintaan 4 euroa litra. Joten aika paljon se torikauppias itselleen ottaa. Myy itse suoraan neljän euron litrahintaan jos pystyt.
- hinta pitäisi olla 14€ niin
torimyyjä. kirjoitti:
Torimyyjä itse myy hintaan 4 euroa litra. Joten aika paljon se torikauppias itselleen ottaa. Myy itse suoraan neljän euron litrahintaan jos pystyt.
sitten voisi myyntiin yrittää kerätä,parhaimmillan olen kerännyt pari sankoa syksyssä,että ei niitä ole kuin puolukkaa.
- 5€ litra torilla
hinta pitäisi olla 14€ niin kirjoitti:
sitten voisi myyntiin yrittää kerätä,parhaimmillan olen kerännyt pari sankoa syksyssä,että ei niitä ole kuin puolukkaa.
möivät karpaloa. sais itse sen, niin ehkä vois poimiakin.
- "ihmettelijä"
5€ litra torilla kirjoitti:
möivät karpaloa. sais itse sen, niin ehkä vois poimiakin.
että poimija ei saa kuin vaivan palkakseen karpalon myynnistä?
Itse en ole koskaan saanut kerättyä kahta ämpäriä enempää parhaanakaan karpalosyksynä.
Koskaan en niitä myy kellekkään, koska ne on niin hitaita kerätä että 15e vähintään pitäisi saada kilosta että on mitään järkeä lähteä myymään.
Kyllä sitä kehutaan karpalon terveysvaikutuksia mutta rahat niistää käärii vain markkinamiehet, eikä poimijat. - hintoja!
"ihmettelijä" kirjoitti:
Itse en ole koskaan saanut kerättyä kahta ämpäriä enempää parhaanakaan karpalosyksynä.
Koskaan en niitä myy kellekkään, koska ne on niin hitaita kerätä että 15e vähintään pitäisi saada kilosta että on mitään järkeä lähteä myymään.
Kyllä sitä kehutaan karpalon terveysvaikutuksia mutta rahat niistää käärii vain markkinamiehet, eikä poimijat.Herra isä nähköön mitä kitupiikkihintoja! Kävin eilen karpalossa, saalis vaatimaton, mutta MIKÄÄN ei ole nin hidasta ja työlästä kuin karpaloiden poiminen. Täyttä tuskaa ja sormet kohmeessa.
- viitas
hintoja! kirjoitti:
Herra isä nähköön mitä kitupiikkihintoja! Kävin eilen karpalossa, saalis vaatimaton, mutta MIKÄÄN ei ole nin hidasta ja työlästä kuin karpaloiden poiminen. Täyttä tuskaa ja sormet kohmeessa.
Olin lauantaina Porin torilla. Siellä eräs myyjä myi karpaloita 6€ litra. Hyvin kävi kauppa. Marjat(noin ämpärillinen tai pari) loppuivat jo ennen puoltapäivää. Puolukoista asiakas maksoi 3€ litralta. Niistäkin oli kova kysyntä.
- Karpalorahka
viitas kirjoitti:
Olin lauantaina Porin torilla. Siellä eräs myyjä myi karpaloita 6€ litra. Hyvin kävi kauppa. Marjat(noin ämpärillinen tai pari) loppuivat jo ennen puoltapäivää. Puolukoista asiakas maksoi 3€ litralta. Niistäkin oli kova kysyntä.
Karpalot tosi hitaita kerätä, joten hinta sais olla vähintään 5 euroa litralta, jolla voisin myydä karpaloita.
- himokerääjä
Karpalorahka kirjoitti:
Karpalot tosi hitaita kerätä, joten hinta sais olla vähintään 5 euroa litralta, jolla voisin myydä karpaloita.
Mitäköhän tänä vuonna saa karpalolitrasta. Meilläpäin aivan tuhottomasti marjoja, enkä itse käytä niitä, mutta olisi sääli jättää ne keräämättä!
- Anonyymi
"ihmettelijä" kirjoitti:
Kyllä sitä kehutaan karpalon terveysvaikutuksia mutta rahat niistää käärii vain markkinamiehet, eikä poimijat.Aivan väärä luulo markkinamiesten kahmimisesta, kun ensin maksaa elintarvikeluvat ja kärräöä näillä bensahinnoilla paikasta paikkaan ja hoitaa kylmäketjut ei heillekkäön siitä muuta jää kuin työnilo.Kateelliset voisivat itse koittaa tehdä saman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,672483Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1052147Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242127Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e972097Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod82026MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141875Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.5811826Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1071743Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S171657Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?611609