Vittumaiset ihmiset

vihaan teitä

Tämä koskee kaikkia paskanpuhujia, selkäänpuukottajia, kiusaajia ja vittuilijoita.

Vittuilu ja muut ylläolevat asiat on selkärangattomien olmien hommaa.

43

4537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ootko

      huomannu, noit v....maisia ihmisiä on aika paljon?
      Siellä sun täällä. Yleinen ilmapiiri ihmissuhteis on
      kyyninen ja kova. Mix meistä tuli tällaisia?

    • pilluman

      ampukaa ittenne

      • persetyttö

        Pilluman mikä nimimerkki kertoo jo sinustakin paljon


    • ?

      Perusjuttuja mielisairaalan suljetulla osastollako...? Mikä koulutus sinulla olikaan? :)

      • !!!

        Hanki sinä ihmeessä lääkäriaika tai ota ne lääkkeesi.


    • VIHAAN SITÄ

      Minä VIHAAN myös sitä,että ihmiset täällä palstoilla esiintyvät useilla nikeillä ja saattavat ensin olla niin YSTÄVÄÄ,mutta sitten toisen nikin takaa haukutaankin lyttyyn.

      • ei mitään uutta

        Pientä se haukkuminen täällä on verrattuna oikeassa elämässä tapahtuvaan. Monesti luotat väärään ihmiseen ja yhtäkkiä huomaat ett susta on tehty paskanpuhujan toimesta se pahin syntisäkki jota muut kohtelee kuin spitaallista.


      • 14+13

        Mieti, minkä kuvan annat itsestäsi, kun avaat suusi tai kirjoitat jotakin.
        Vaikutat lapselliselta, hieman tyhmältä ja luotaan työntävältä.

        Vihaa itseäsi!!!


      • appuuu äkkiä

        onko sulla noin huonosti, ystäviä TÄÄLLÄ?


    • aswe1

      Niin, ihminen on ihminen.

      Kateellinen, vihaava ja jne.

    • soita 112.

      OTA LÄÄKKEESI

      • fsdghjkl

        Lääkkeiden syöminen ei muuta muiden ihmisten käytöstä.


    • paskajaska

      Haistakaa Vittu!

      • NIMETÖN

        KAIKKIA VITTUMAISIA / YLIMIELISIÄ IHIMISIÄ SAIS VETÄÄ TURPAAN ÄRSYTTÄÄ VITTUMAISET JA YLEENSÄKKI YLIMIELISETIHIMISET


    • hastalavista klub

      ei-kunnollisten hommaa ja usein kateellisten, perheessä ei ole oppinut minkäs sitä itselleen voi, tosin ennen kaikki olivat maalaisia jollakin tapaa....

      • UUNO

        HAISTAKAA KAIKKI PASKA TÄÄLÄ OLEVAT AIVAN TURHA KETJU TÄMÄ


    • häpeä kato

      A:sta Ö:hön kaikki pahat sanat sopii sinuun , ahne paskiainen, lurjus.

    • Hornankattila

      Miksi olla vittumainen hymyllä saa paljon enemmän itsellesi

    • ergrgae

      No näitä nyt löytyy joka paikassa. Asu missä asu ettei oo mitää uutta. Antaa vittumaisten ihmisten olla keskenään. Osa syy on että vittumaiset ihmiset on jostain sulle vain kade.

    • hauskahuomio

      Aika kauan tämä ketju ollut liikekannalla.

    • veemänhuman

      työssä ollessani olin vittumainen ihminen, vaikken halunnut, mutta oli pakko olla, palkkansa vuoksi. piti tehdä pomon pyynnöstä tilastoja sairaspoissaolojen aiheuttamista kustannuksista, tilastoja myynninkehityksistä, asiakasmääristä jne jne ja kaiken lisäksi paljon muuta, joka varmaan teki työkaverosta vittumaisen ihmisen.
      näin eläkeläisenä en ole enää lainkaan vittumainen, olen luopunut jopa indexikorotuksesta, jotta muut saisivat tyhjiin kukkaroihinsa muutakin kuin pölyä

    • Baskervill

      Ämmät yleens on vittumaisia selkäänpuukottajia. Eivät voi sanoa suoraan ja sitten itketään toisille. No elämä on, kuka valitsee ja mitä, toisille on eri säännöt mitä toisille.

      • Akkamaisiasiis

        Usea mies on petturi ja selkäänpuukottaja


    • ei.kiitos

      homomiehet ovat heteroita kohtaan katkeria ja kaunaisia. tuskin kaikki, mutta ne jotka minä tunnen. homot tappoivat myös rasputiinin. psykologi sanoi niiden kadehtivan pelimiehiä.

    • vihaan

      Ensin sanotaan, että olet kaunis ja haluttava, menet halpaan. Kuitenkin kirjoitetaan runoja, joissa haukutaan tämä ihminen ja lopuksi mennään lavalle aukomaan se ulos suorana kirkumisena ja huutona. Tämä aukomisen kohde menettää työpaikat ja parisuhteet ja sitten se jätkä vielä kehtaa sanoa sitä naista muusaksi!! Sylkykuppi sellainen nainen on, eikä muusa!! MINÄ VIHAAN TUOLLAISIA MUUSIKKOJA!! Lopuksi mainitaan vielä kuinka paljon tehtiin rahaa tällä naisella.

      • Muusikkona

        Musiikki sattuu olemaan tunteiden ja ajatusten ilmaisua suoraan sydämestä ja tajunnanvirrasta. PLUS melko anonyymisti ne biisit tehdään, jos niistä jotain henkilökohtasta löytää niin kannattaa vissiin alkaa harrastaa vähän sitä oman "sielunsa" tutkiskelua. Tää planeetta on täynnä niitä sylkykuppeja ja prinsessoita jotka valittaa isoista luistaan, perhesuhde ja mies ongelmistaan, miehillä sama homma. Niistä ne parhaat ja kettumaisimmat biisit syntyy ja niihin ne fiilikset puretaan. Aina voi toki tehdä musaa jostain puusta jonka oksille laskeutuu jotain helvetin lintuja jos siitä kokee jotain irti saavansa, ja jokuhan onkin tiennannut sillä jo.....


      • vihaan

        PLUS eti joku muu prinsessa, kuin minä ps. Haist vittu!!!MÄ ALANKIN PURKAA SUHUN TÄTÄ PERINTEISTÄ ISÄN ISO KYRPÄ AKSENTTIA, JOLLA MEE JÄTKÄT PÄÄSITIIN MAAILMAN MAINEESEEN!!!


      • vihaan

        JA PS. mee imee vaan sen narttus pilluu, äläkä mulle tuu edes kehaseen tehneesi SYDÄMESTÄ tollasta vittuilua, kyllä sä tiedät kenen oma mä olen, en sun, TOS ON OVI!!!!


      • muusikollevastaus
        Muusikkona kirjoitti:

        Musiikki sattuu olemaan tunteiden ja ajatusten ilmaisua suoraan sydämestä ja tajunnanvirrasta. PLUS melko anonyymisti ne biisit tehdään, jos niistä jotain henkilökohtasta löytää niin kannattaa vissiin alkaa harrastaa vähän sitä oman "sielunsa" tutkiskelua. Tää planeetta on täynnä niitä sylkykuppeja ja prinsessoita jotka valittaa isoista luistaan, perhesuhde ja mies ongelmistaan, miehillä sama homma. Niistä ne parhaat ja kettumaisimmat biisit syntyy ja niihin ne fiilikset puretaan. Aina voi toki tehdä musaa jostain puusta jonka oksille laskeutuu jotain helvetin lintuja jos siitä kokee jotain irti saavansa, ja jokuhan onkin tiennannut sillä jo.....

        Ja kuten yllä mainittiin, niin homothan vihaavat heteroja, eli oletko homo??


      • Viestissäkun

        Mainitaan että biisit tehdään anonyymisti ja jos todetaan että niin voi kertoa ihmissuhdekoukeroista, kuka mällää asiat miten ja miltä tuntuu..... Ja heti ekana joku hullu psyko lissu alkaa riehumaan ja seuraava kysyy että vihaanko heteroja... ei helvetti tää kansa on sekasin. Tähän vielä holit ja muu päälle nii ei ihme että on itsariluvut ja mt sairaudet koholla :D -Muusikkona


      • muusikollevastaus

        Mainittakoon vielä, että tosiasiallisesti SÄ teet tolla vaan rahaa ja mitä tulee siihen SUN omassa suvussa kytevään mielenterveysongelmaan, niin ethän sinä voi vierittää syytä toisten niskaan, ethän?? PS. tuli kerran annettua pillua homolle miehelle ja se on näköjään niissä sun porukoissa, että siitä vaan päättelin. Mä kirjoitin siihen sukupuolitautilomakkeeseen kaiken, mitä siitä tiesin.


      • Muusikollevastaus

        Mutta tosiasia on myös, että sinä puhut nyt eräälle ihmiselle ja mä tunnistan, kuka sinä olet!!! M- mies niin ja muusikko ja tiedätkö miksi mä sua nyt ihan hemmetisti inhoon?? Just siksi dear man it called like my name is your muse ja jos sä edelleen käyttäydyt noin mua kohtaan, niin unohdat myös, että me ollaan tavattu jo hiekkalaatikolla 5 vuotiaina ja sä oot istunut koulussa mun edessä tunnilla kun opeteltiin lukemaan. Ja mä tiedän, mikä mua nyt vaivaa!! Tiedätkö millaisia oli muusat ennen ?? Niitä myös rakaste(l)tiin, ei vihattu ainoastaan. Kyllä sä tiedät!


    • KePutin

      Selkeesti Suomen Stasi-narkkarit käyneet salaa taas jonkun aivot MYRKYTTÄMÄSSÄ ... Mitäs sää oot tehny?
      Vituttaako, ei ihme!

    • GoneIn60Hours

      Jos ulkonäkö riittää niin pääset nuoleen V. PutInin Trumpimppiä!
      Laiha lohtu. Älä juo tai polta, tietää se mitä sen veljelle kävi. Se se oli se perskeleen valtion turrrvattomuuspalvelu, siis MAFIA.

    • Typerällekakkoselle

      Kovasti tuo kakkonen yrittää paskaa puhua. Siksipä kerron totuudella mitä tiedän siitä ja miten kiero on. Uskoi se sen loppujen lopuksi kun jäi valehtelusta kiinni. Kun teki valinnan sanoikin että epäili minun puhuvan paskaa mustasukkaisuudesta. Minä en puhu paskaa kenestäkään. Nyt se kiusaa meitä minkä kerkiää. Onneksi luotti minuun ja näyttää ne viestit jopa minua koskevia. Sanoin jos valehtelet minulle käyttäen hyväksi tilannetta ilmi se tulee. Onneksi on yhteisiä tuttuja jotka kertovat kyllä mitä se touhuaa. Mutta paskan puhuja se on ei sille voi mitään.

    • määä

      mustamaalaja pappa. olen aseeton. erakko olen mitenpuolustaudun mustamaalaavaa ja haukkuvaa papparaista joka nauttii siitä etä saa pilkata julkisesti.

    • Anonyymi

      ihminen joka ei ole saanut rakkautta ja huolenpitoa lapsena ei ymmärä empatiasta. mutta tämäkään ei niin yksiselitteistä. huonoistakin oloist voi kasvaa empaattisen hyviä ihmisiä. tulee mieleen narsistinen luonne häiriö joka ei tunne mitään pilkatessaan ja mustamaalatessaan ja vahingoittaesaan toista. tai tuntee vain nautintoa. tiedän tällaisen ihmisen joka on niin onnellinen kun saa vahingoittaa toista .

    • Anonyymi

      Niitä riittää...voi jee.

    • Anonyymi

      Totta turiset! Monet pääsevät teoistaan kuin koira veräjästä. Kuten tapon yrityksestä.

    • Anonyymi

      oot homo

    • Anonyymi

      kaikki täällä on homoja pls kys yourself

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe