Tatskat

höh

Onko kuin monelle sanottu, että näkyvät tatskat pitää olla poistettuna ennen kurssin alkua?iyse joudun omani poistamaan...

13

1923

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • identiteettiä!

      haloo eikai kukaan oikeesti mene tatuointiaan poistamaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Miksi!

      JÄRKIKÄTEEN!

      • miettiä etukäteen

        , ettei tarvitse joutua myöhemmin ko. ongelman eteen! Jos aikoo lentoemännäksi, niin näkyviä tatuointeja EI saa olla. identiteettiä tai ei...


    • .,.,.,.,..,

      Tänään tuli finnairilta sähköpostia, että näkyvät tatuoinnit, hammaskorut ja lävistykset täytyy olla poistettu kurssin alkamispäivään mennessä.

      • höh

        joo, sama viesti tuli mulle tänään. jännä et ei käy et sen vaan peittää, muissakin yhtiöissä on riittänyt...


      • Tuore stuertti
        höh kirjoitti:

        joo, sama viesti tuli mulle tänään. jännä et ei käy et sen vaan peittää, muissakin yhtiöissä on riittänyt...

        Hmm. Jos tatuointi PEITTYY vaatteen -- siis virkapuvun -- alle, niin eihän se siinä tapauksessa ole NÄKYVÄ (kun se on kerran peittynyt). Silloin sitä ei siis tarvitse lähteä poistamaankaan.


      • juuuuuei
        Tuore stuertti kirjoitti:

        Hmm. Jos tatuointi PEITTYY vaatteen -- siis virkapuvun -- alle, niin eihän se siinä tapauksessa ole NÄKYVÄ (kun se on kerran peittynyt). Silloin sitä ei siis tarvitse lähteä poistamaankaan.

        nii mäkin ajttelin,mut juuei riitä vaikka peittyy, koska he vetosivat siihen että voi tulla virkapuvun uudistus, jne... Eli tässä sit aikaa varailemaan tatskan poistoon :)


      • tatuointi?
        juuuuuei kirjoitti:

        nii mäkin ajttelin,mut juuei riitä vaikka peittyy, koska he vetosivat siihen että voi tulla virkapuvun uudistus, jne... Eli tässä sit aikaa varailemaan tatskan poistoon :)

        Missä sulla on tatuointi joka pitäisi poistaa?


      • hihattomat paidat...
        juuuuuei kirjoitti:

        nii mäkin ajttelin,mut juuei riitä vaikka peittyy, koska he vetosivat siihen että voi tulla virkapuvun uudistus, jne... Eli tässä sit aikaa varailemaan tatskan poistoon :)

        Mulla on tatuointi oikeassa kädessä hauiksen kohdalla. Peittyy ihan hyvin miesten paidan hihojen alle. Virkapuku uudistus toisi sit varmaan miehille hihattomat paidat, eli miehillä on tuskin mitään huolta tatuoinneista jotka on käsissä siten et jää hihan alle piiloon.


      • ymmärrä
        hihattomat paidat... kirjoitti:

        Mulla on tatuointi oikeassa kädessä hauiksen kohdalla. Peittyy ihan hyvin miesten paidan hihojen alle. Virkapuku uudistus toisi sit varmaan miehille hihattomat paidat, eli miehillä on tuskin mitään huolta tatuoinneista jotka on käsissä siten et jää hihan alle piiloon.

        ... missä ihmeessä käytte tatskanne poistamassa, koska käsittääkseni on aika mittava operaatio a) ihosiirteellä, tai aikaa vievä b) laserilla/tatuoimalla sitruunahappoa, ja kohta a- varsin kallista.
        mikä ihmeen ajanvaraus tatuoinnin poistoon? kuulostaa siltä että vartin aika lääkärille ja tatska veks=ei onnistu. kertokaa, kiinnostaa!


      • jalassa
        juuuuuei kirjoitti:

        nii mäkin ajttelin,mut juuei riitä vaikka peittyy, koska he vetosivat siihen että voi tulla virkapuvun uudistus, jne... Eli tässä sit aikaa varailemaan tatskan poistoon :)

        koska ainakin se vaikuttaa, että jos jossain vaiheessa lentoemännällä ei ole housuvaihtoehtoa virkapuvussa, vaan hame pelkästään, niin silloin tatska näkyy esim. nilkassa.
        Ja varmaan on vähän kiinni siitä missä tatska ylipäänsä on ja minkä kokoinen.Tatskalaastareita Finski ei hyväksy.


    • Nimetönn

      Tatuoinnit voi peittää vaatetuksella tai meikkivoiteella.. paitsi tietysti jos on koko kroppa tatuoituna :)

      • Finnairilla

        Finnair ei hyvaksy et tatuointi peitetaan meikilla tai jollain muulla.


      • napa
        Finnairilla kirjoitti:

        Finnair ei hyvaksy et tatuointi peitetaan meikilla tai jollain muulla.

        mulla on nilkassa tatska,sellanen pikkunen,tulisko se muka näkymään meikin ja sukkahousun alta? kattooko ne terveystarkastuksessa sen vai mitähäh?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2037
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1490
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      109
      1487
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1164
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      481
      1105
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      60
      1058
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      943
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      902
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe