Kannattaako täyskeno?

*sarita*

Eli siis, kannattaako täyskenon pelaaminen?

Itse olen 6 päivää pelannut täyskenoa (4,5 e) samoilla numeroilla ja viime torstaina voitin 120 e. Lisäksi on tullut pieniä voittoja, paitsi eilen.

Haluan vain järkeviä vastauksia, kiitos!

25

16151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastata koska

      kyseessä on onnenpeli,teoriassa sinun pitäisi hävitä noin puolet pelatuista rahoistasi,mutta onnella voi saada isonkin voiton,tuo on aika iso summa laittaa joka päivä kuukauden meno olisi 135€,voitto menisi kuukaudessa ellei uutta tule,itse tekisin niin että laittaisin tuon summan sivuun jokapäivä ja pelaisin lottoa jättipotti kierroksilla,esimerkiksi kerran kuukaudessa saisi sillä rahalla 94 lotto hajariviä.

      • missä oli

        50 lottoriviä,maksoi 4,50. Luulin ainakin saavani tuon 4,50 takaisin,muttei ollut yhtään mitään. Taisi olla parissa rivissä kolme oikein,siis ei kannata!


    • *sarita*

      Jatkan tuon täyskenon pelaamista, koska lauantaita lukuunottamatta on tullut joka päivä voittoja (eilenkin tuli 3,5 e).

      Isoin voittoni tähän mennessä on siis ollut tuo 120 e ja viikon olen nyt pelannut samoilla numeroilla.

      • Veikkaus_Myyjä

        Kokemusteni mukaan ei kannata. Myyn päivittäin täyskenoja, porukoina sekä yksittäin. Useat ihmiset ostavat joka ostosreissullaan sen perinteisen täyskenon euron panoksella jaettuna 5 osaan. Siis 1,80€. Harvoin tuntuu saavan edes omia pois.

        Joten onneksi olkoon voitostasi, toivottavasti tuuri käy jatkossakin, mikäli jatkat täyskenon pelaamista.


      • Vaikka olet viikonsisällä voittanut ja jatkat samalla tapaa tulet pitkälläaikaväillä häviämään rahasi koska pelin palautusprosentti on onneton vain 55% Eli voittokertoimet ovat liian pinet.
        Esim. 1 kertaa panos ei ole mikään voitto.


    • Kampela2

      Sinulla kävi tosi hyvin jos aloittelijan tuuri toteutui. Ainakaan samoilla numeroilla pelaamista en suosittele, koska se johtaa siihen että sinun on ne ulkoa opittuasi pakonomaisesti jatkettava.
      Tällaisessa tilanteessa on lisäksi se huono puoli, että voimassa olevina nuo rivisi tulee veikkaus estämään, mutta sitten kun luovutat lopulta niin ihme ja kumma -saat karvaasti huomata että OLISIT voittanut, kun ei enää ollut tarvetta veikalla estää ko. rivien tulo.

      • asdfasdfasdfasdf

        kampela taas vauhissa. ei hyvä luoja.


    • fmiles

      Itse veikkausmyyjänä olen täysin varma siitä, ettei Täyskenoa kannata pelata. Usein olen kassan takana pettynyt kun muuten niin fiksun oloinen pelaaja ottaa Täyskenon puolen euron tai euron panoksella.

      Jos voitat 3,5 euroa Täyskenossa, se ei ole mikään voitto, vaan häviö. Myöskään ”omat takaisin” ei ole mikään voitto vaan puhtaasti -0 tilanne.

      Kuukaudessa sinulla menee tuohon peliin 135 euroa, eikä siihen ole laskettu mukaan muuta pelaamaasi Veikkausta ja peliautomaatteja. En todellakaan usko, että tulet joka kuukausi voittamaan edes tuota 120 euroa, sillä itse en ole vuoden aikana nähnyt edes euron Täyskenossa noin isoa voittoa.

      • *sarita*

        En ikinä pelaa mitään peliautomaatteja ja Lottoa sekä Viking Lottoa laitan vain 2 riviä kumpaakin kerrallaan.
        Viime viikolla tuli Viking Lotossa 3 oikein, eli voitin 4,80 e.


      • *sarita* kirjoitti:

        En ikinä pelaa mitään peliautomaatteja ja Lottoa sekä Viking Lottoa laitan vain 2 riviä kumpaakin kerrallaan.
        Viime viikolla tuli Viking Lotossa 3 oikein, eli voitin 4,80 e.

        Pelitapa ihan ok.


    • ei kannata

      ei kuule kannata. olen pelannut yli kolme kuukautta kahta samaa kuponkia täyskenoa joka päivä, eikä kymmentä euroa enempää ole tullut koko aikana. joka ikinen kerta on viereiset numerot. otin aikanaan online-lta kupongit. Keno on huijausta mielestäni. ihmiset laittavat ennen kahdeksaa kuponkinsa sisään ja ne numerot tietysti rekisteröityvät veikkauksen tietokoneisiin. arvonta suoritetaan vasta kaikkien rivinsä jättäneiden jälkeen joten koneen on helppo arpoa rivi, mitä ei ole lainkaan pelattu. huijausta veikkauksen puolesta. systeemi pitäisi muuttaa. enää en pelaa. se on kohdaltani loppu!

      • Kampela2

        Juuri noin se menee, eikä hommaan vaikuta mitkään matematiikan lait!


      • Kampela2 kirjoitti:

        Juuri noin se menee, eikä hommaan vaikuta mitkään matematiikan lait!

        Kerro sitten miksi veikkaus ja rpo on laskenut joka tasolle niin, että paluatusprosentiksi tulee 55%

        Kampela vaan ei osaa matematikkaa niin sen mielsetä se si sitten vaikuta mihinkään.


      • Kampela2
        Gambler1 kirjoitti:

        Kerro sitten miksi veikkaus ja rpo on laskenut joka tasolle niin, että paluatusprosentiksi tulee 55%

        Kampela vaan ei osaa matematikkaa niin sen mielsetä se si sitten vaikuta mihinkään.

        ..matematiikan lait.
        Ikävä kyllä tosi on, ettei siinä auta veikan tai rpo:n hienot kaaviot kun manipulointi auttaa veikan toivottuun tulokseen.


      • Kampela2 kirjoitti:

        ..matematiikan lait.
        Ikävä kyllä tosi on, ettei siinä auta veikan tai rpo:n hienot kaaviot kun manipulointi auttaa veikan toivottuun tulokseen.

        el miksi RPO:n laskelmissa on saatu joka tasolle n.55%?


      • saada,mutta
        Gambler1 kirjoitti:

        el miksi RPO:n laskelmissa on saatu joka tasolle n.55%?

        se ei muuta tietokone ohjelmaa satunnaiseksi vaikka kuinka yrität,se voidaan tehdä vaan muuttamalla ohjelmaa.


    • *sarita*

      Kenossa voitot ovat pelkkää sattumaa ja perustuvat tuohon 55% palautusprosenttiin.

      Ei kai kukaan oikeasti usko, että peli on jotenkin manipuloitu tai että Veikkaus ihan oikeasti estäisi pelattujen rivien voittomahdollisuuksia.
      Keno on Suomen pelatuin peli ja eri rivien mahdollisuuksia on tuhansittain.

      • Pilkunviilaaja 1

        Ei tuhansittain vaan miljoonittain!


      • Kampela2

        sitä ihmettelen, voiko oikeasti olla niin paljon ihmisiä, jotka uskovat että homma olisi muka rehellistä.
        Se ei ole ja se on jämpti näin.


      • Kampela2 kirjoitti:

        sitä ihmettelen, voiko oikeasti olla niin paljon ihmisiä, jotka uskovat että homma olisi muka rehellistä.
        Se ei ole ja se on jämpti näin.

        Minä, RPO, asdf asdf ja täällä...
        http://groups.google.com/group/sfnet.harrastus.rahapelit/browse_thread/thread/1c64aaa8f7c99f38/794f37aab63956c1

        pelinäkin
        > vaivaiset noin 55 prosenttia. OY Veikkaus AB:lla ei siis ole MITÄÄN
        > tarvetta
        > manipuloida arvonnan tulosta sillä tuottoprosentti on riittävän hyvä jo
        > muutenkin. Lisätietoja mm. Kenon todennäköisyyksistä ja muistakin
        > suomalaisista rahapeleistä löydät Rahapelioppaasta,
        > http://www.rahapeliopas.info. Tervetuloa tutustumaan niin roskan
        > puhumisen
        > tarve vähenee... ;)



        Joo tää tuntuu olevan joillekkin liian vaikea ymmärtää että tuo palautus
        prosentti saadaan säädettyä halutuksi ihan todennäköisyyksien mukaan ei
        siihen mitään kepulikonsteja tarvita.





        Juuri näin eli jollekkin on vain liian veikea ymärtää palautusprosennteja.


      • 3. nainen
        Gambler1 kirjoitti:

        Minä, RPO, asdf asdf ja täällä...
        http://groups.google.com/group/sfnet.harrastus.rahapelit/browse_thread/thread/1c64aaa8f7c99f38/794f37aab63956c1

        pelinäkin
        > vaivaiset noin 55 prosenttia. OY Veikkaus AB:lla ei siis ole MITÄÄN
        > tarvetta
        > manipuloida arvonnan tulosta sillä tuottoprosentti on riittävän hyvä jo
        > muutenkin. Lisätietoja mm. Kenon todennäköisyyksistä ja muistakin
        > suomalaisista rahapeleistä löydät Rahapelioppaasta,
        > http://www.rahapeliopas.info. Tervetuloa tutustumaan niin roskan
        > puhumisen
        > tarve vähenee... ;)



        Joo tää tuntuu olevan joillekkin liian vaikea ymmärtää että tuo palautus
        prosentti saadaan säädettyä halutuksi ihan todennäköisyyksien mukaan ei
        siihen mitään kepulikonsteja tarvita.





        Juuri näin eli jollekkin on vain liian veikea ymärtää palautusprosennteja.

        Tässä se taas nhdään, tulla sun linkissäsi näkee, että fiksuiimmin kirjoittava (mica) on se, joka epäilee kenoa manipuloiduksi ja siellähän se ite RPO:n päätoimittaja Hartikainen on vetänyt herneet nenäänsä ja oikein suuttunut kun joku kehtaa epäillä kenoa! Sun omat sönkötykset ovat myös näemmä vain lainauksia siellä kirjoittaneilta, (vai ootko ite siel skriivannu toisilla nimimerkeillä?)
        Ei ole mikään suuri enemmistö jos 2 tyyppiä tuolla epäilee kenoa ja jos 3 muuta, joiden joukossa RPO:n äijäkin, sitä puolustelee.
        Taas on gambleri vetänyt hatusta juttunsa pönkittämiseksi luulonsa että hänen näkemyksensä olisi muka enemmistön mielipide kenon rehellisyyskysymyksessä.
        Eiks niin, sönkköseni?


    • *sarita*

      Tänään voitin taas 9 e ja eilen 1,5 e, toissapäivänä 6 e jne.

      Voitonpuolella ollaan! :)

    • Namnamnam

      Hei,
      voitin saman viikon aikana 8 tason kenossa kahteen kertaan 7.500e samoilla numeroilla. Ensin tiistaina ja sitten torstaina. Tiistain pelissä käytin veikkauskorttia ja koska fiksuna arvasin, että samoille numeroille ei voi enään voittoja tulla, niin pelasin ilman veikkauskorttia ja heti nasahti toisen kerran se 7.500e. Samalla tavalla aion jatkaa :), niin veikkaus saa pitkän nenän.
      Ps. Meinasi kyllä usko mennä, kun ei 6 kk ollut tullut mitään suurempaan. Nyt taas rullaa normaaliin tapaan eli keskiarvo muutama tonnia kuukautta kohti.

      • Voivoi_

        Täysin mahdotonta toi sun juttus.


    • Hlhlhlh

      Lol näit feikkausrölejä
      Ebingo täysin miehitetty voteilla uudiatuksesta lähtien
      Ei voiron voittoa eikä edes bingoa sen jöleen
      Aspa sössöttää tietenkin palkkiota vastaan että ei ooooo bottei ei ooö

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe