DNA on nyt kamalasti mainostanu sitä, että puhelut on halvempii plaa plaa plaa... Mut, se ei oo pääasia, mitä täs kerron. Vaan se, että pienellä lukee dna:n mainoksen nurkas, et liittymä käy vaan kaksitaajuuspuhelimiin.... Kummallista...
DNA:lle vain kaksitaajuuspuhelin
11
892
Vastaukset
- nykyaikaa
Nykyaikaa on että liittymät vaatii kakstaajuuspuhelimen, vaatiihan Saunalahden liittymätkin kakstaajuuspelin. Jopa Elisan Cityliittymäkin vaatii nykyään kakstaajuuskoneen vaikka onkin periaatteessa cityliittymä.
Ei nyt aleta sitten tästä tehdä uutta kiistaa kun tuntuu että koitetaan etsimällä etsiä että saadaan jostain asiasta Dnata haukkua. Sitäpaits....kuka on niin köyhä että vieläkin käyttää yksitaajuuspuhelinta??? Kakstaajuuskoneita kun saa tosi halvalla, jos ei uuteen oo oikeestikaan varaa niin sitten käytettynä. Mut esim. Nokia 3310 irtoo jo halvimmillaan uutenakin 80-85 € ja Siemens A50 lähtee alta satasella.- köyhä
Minulla ainakin on Ericsson 628 yksitaajuuspuhelin
ja hyvin pelaa DNA:n liittymällä puhumiset ja
tekstarit. - Japa
...nimittäin yksitaajuuspuhelin,ainakin toistaiseksi,ja sitten kun muutos tulee,niin siitä todennäköisesti tiedotetaan hieman toisella tavalla kuin Telia aikoinaan teki.Sanotaan nyt vielä sekin,että itse käytän kaksitaajuuspuhelinta,ettei aivan liian köyhänä pidettäisi :)
- noh
Japa kirjoitti:
...nimittäin yksitaajuuspuhelin,ainakin toistaiseksi,ja sitten kun muutos tulee,niin siitä todennäköisesti tiedotetaan hieman toisella tavalla kuin Telia aikoinaan teki.Sanotaan nyt vielä sekin,että itse käytän kaksitaajuuspuhelinta,ettei aivan liian köyhänä pidettäisi :)
Ei se kakstaajuuskännyn hommaaminen ole rahasta kii, köyhäkin sen pystyy hommaan kun niitä saa uusia tarjouksista ja sit käytettynä tosi halvalla, enemmänkin kyse on siitä että viitsiikö raahata persettään kännykauppaan.
- Napa
noh kirjoitti:
Ei se kakstaajuuskännyn hommaaminen ole rahasta kii, köyhäkin sen pystyy hommaan kun niitä saa uusia tarjouksista ja sit käytettynä tosi halvalla, enemmänkin kyse on siitä että viitsiikö raahata persettään kännykauppaan.
Eihän yksitaajuuspuhelimia ole tehty maailmanaikoihin... Joten miten tästä voi saada edes jutun aihetta???? Eli jos jollakin on Nooan aikainen puhelin niin....HAH..HAH..HAH..KÖYHÄ..HAH..HAH
- nii noh
Napa kirjoitti:
Eihän yksitaajuuspuhelimia ole tehty maailmanaikoihin... Joten miten tästä voi saada edes jutun aihetta???? Eli jos jollakin on Nooan aikainen puhelin niin....HAH..HAH..HAH..KÖYHÄ..HAH..HAH
Kato kun jollakin on ilmeisesti tarve keksii juttu kuin juttu jotta sais taas jotain negatiivista Dnasta sanottuu...nyt sit toi kakstaajuuspuhelimen "vaatimus" mut sehän on suurimmalla osalla operaattoreista nykyään joten huono jutun aihe sinällään.
- Napa
nii noh kirjoitti:
Kato kun jollakin on ilmeisesti tarve keksii juttu kuin juttu jotta sais taas jotain negatiivista Dnasta sanottuu...nyt sit toi kakstaajuuspuhelimen "vaatimus" mut sehän on suurimmalla osalla operaattoreista nykyään joten huono jutun aihe sinällään.
Joo, totta.
Mulla o Dna'n liittymä ja se on toiminut ongelmitta jo yli vuoden. Ainoastaan sonera on päässyt samaan, mutta ei tavallisella ihmisellä ole varaa pitää sitä, on se vaan sen verran kallis. - joo
Napa kirjoitti:
Joo, totta.
Mulla o Dna'n liittymä ja se on toiminut ongelmitta jo yli vuoden. Ainoastaan sonera on päässyt samaan, mutta ei tavallisella ihmisellä ole varaa pitää sitä, on se vaan sen verran kallis.Totta, Sonera on sikakallis. Ja mitä muuten Soneraan tulee niin...ei helvetti..en mä edes kehtaa sanoo kun tulis niin julkaisukelvotonta tekstii. :)
- Japa
Luulisin 1-taajuus kännykän kuuluvan ihan hyvin koko suomessa, mitä tekstareihin tulee niin ei ole mitään merkitystä onko 1,2 taikka 3 taajuus puhelin pelittaa ihan varmasti.
Mitähän verkkoa DNA mahtaa suomessa käytää, heillä kun ei taida olla omaa kännykkäverkkoa vaan saattavat vaikka vuokrata... :)- kyllä
Dnalla on oma verkko, tarkemmin sanottuna: Finnet-yhtiöt omistaa Dnan ja Suomen 2G:n jonka verkkoa siis Dna käyttää, näin ollen Dnalla on oma verkko käytössään. Vaikka se ei suoraan olekaan Dnan nimissä niin oma verkko se kuitenkin on käytännössä koska omistaja on sama.
- tuhattaajuus
No nyt on kulunut 10 vuotta tästä ketjusta....
Minkälainen puhelin pitää olla v 2013 ettei pidetä köyhänä ???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211791
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241488Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1731320Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1601290- 1481265
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.631078