elikkäs aloitin tänään e-pillerit ensimmäistä kertaa synnytyksen jälkeen.. montako päivää menee että niiden vaikutus tehoaa.. jos ymmärsitte niin vastausta kiitti ;D
e-pillereistä..
4
319
Vastaukset
- Sone
Minulle ainakin on sanottu kaikista hormonaalisista ehkäisyistä että viikko pitäs olla varuillaan.
- ...................
onkos sitten ihan imetyspillerit ettei ne tavalliset (siis jos imetät)
- nanukka-
en imetä :> että ihan tavalliset on..
- jföwoeauihfdsökfjnhslkdlkf
Oon juuri alottanu e-pillereide syömise kuuspäivää sitte ja menkat nyt lopuillaan. Tänään tuli sitten seksiä harrastettua, mut keskeytettiin ennenko miäs tuli. Tiädän et on melkose mahdotont olla raskaan mut silti o simmone pelko :s puhukaa nyt joku muller järkeä täs asias :s tiätääks kukaa muute mitää prosenttei et kui hyvi pillerit ehkäsee jos niit käyttää oikei eli ottaa sillonko pitää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823223
- 922925
- 532182
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201635- 191454
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81427- 171421
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181365Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131341Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351305