Keskenmeno 18+3

Km tosiaan viikolla 18 3, liikkeet vain loppui. Olin tuntenut liikkeet jo kolme viikkoa. Lääkkeellinen keskeytys ja pieni prinsessa syntyi kaarimaljaan (hirveä kokemus). Hetken aikaa vauva saatiin syliin, niin täydellisen näköinen. Suru on mahdoton. Nyt mahdoton vauvakuume, km:stä kolme viikkoa ja jälkivuoto loppunut. Jälkitarkastus edessä ja jos sitten sais luvan uuden raskauden yritykseen. Tuntuu ettei aika etene yhtään. Ennestään meillä kaksi lasta

6

1499

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä vai huono äiti

toi on julmaa,kun melkein puolvälissä,mut ajattele,että ehkä jotain oli vialla,kun tuli pois.itellä kans monta km. tapahtunu vasta,kun alkaa jo päällepäin vähä näkyä.otin ne niin raskaasti,että sulkeuduin kotiin ja alkoholin käyttö alko ja lähes pari vuotta meni enemmän tai vähemmän kännissä.ero tuli tietenkin,mut uusi löyty ja nyt 4muksuu.meillä tosin selvis,että ex:llä huonot aineet.voimia sulle.

• maria.v

surullista, olen pahoillani. Menetys oli varmasti jo todella konkreettinen, kun liikkeetkin jo tuntuivat ja pieni oli jo ihan vauvan näköinen.

En osaa muuta sanoa, kuin että surut kannattaa ainakin surra pois. Jotkut keskittyvät täysillä seuraavan yritykseen, jotta ei tarvitsisi käsitellä menetystä. En tietenkään tarkoita, että teillä olisi tilanne niin, hyvähän se tietysti vaan on, jos suunta on kohti tulevaisuutta.

Saatte varmasti myös voimaa jatkaa eteenpäin kahdelta isommalta lapseltanne. Tsemppiä teille kovasti!

• viuhti

Mulla keskenmenot joita 6 mut pahimmat oli 18 4 ja 16 2.Oli jo pakko hakea ammattiapua,kun ei enää pää kestäny.Viikolopun olin synnyttämässä ja sit toisen päivän odottelin kaavintaan pääsyä.Voimia ja jaksamista sinulle.Tiedän mitä käyt läpi juuri nyt.3 onnistunutta raskautta minulla on takana,mutta tuska ei silti ole sen helpompaa.
      Näköjään viikoista riippuu miten keskeytys tehdään.18 viikkosen synnytin kaarimaljaan ja 16 2 viimeisin meni metalli pönttöön joka tuotiin vessaan,että siinä pitää käydä,ettei mene vessan pöntöstä alas.Siinä sitten hädissäni soitin kelloa,kun koko pussi tipahti sinne metallipönttöön ja istukka vielä sisällä.Oli jotenkin kylmää touhua ja yksin tietty piti taas käydä läpi,kun lapsien kanssakin jonkun täytyi olla.Molemmat vauvat näin,kun kätilö ne ensin tarkasti,että voiko näyttää.Ekassa ei ollut miytään vikaa oli napanuora kaulan ympäri ja siihen kuollut.16 2 tuore tapaus ja näytti normaalilta,mutta menee tutkimuksiin ja toivoisin,että joku vika löydetään miksi näin kävi taas.Ei tätä kestä pää muuten jos vikaa ei löydy.Nyt on aloitettu kaikki tutkimukset,että miksi menee kesken näin monta raskautta ja otettiin vino pino kokeita.Tammikuussa jälkitarkastus ja katotaan onko syytä saatu selville.Mulla vielä tosi vaikeaa tulla raskaaksi ja tämä viimeisin oli luomu raskaus.Pojalta näytti tämä viimeinenkin,mutta kätilö sanoi,että saattaa muuttua patologilla,kunnäillä viikoilla sukupuoli ei vielä ole selvä.

• *Mymmeli

Surullista... Pitäkää huolta toisistanne ja lapsosista.

Itsellä km8/06 rv21 3. Lohtuna oli lupa yrittää uudelleen ja helpotukseksi myös tärppäsi. Nyt perheeseen kuuluu tytär, enkeli-tytär ja poika.

• 18+3

Kiitos teille kaikille tuesta! Helpottavaa huomata ettei ole asian kanssa yksin, että muillakin näillä viikoilla mennyt kesken. Vauvakuume alkaa olla melkoinen!!! ;)

• Bumble-B

Osanotto täältäkin. Raskaita aikoja nuo, mutta kun uskot omaan pärjäämisesi, niin jaksat eteenpäin ja jossain vaiheessa se suru sitten helpottaa. Nauti perheesi läheisyydestä ja niistä lapsista mitä sinulla jo on! :)

Mulla oli km marraskuussa 2006 raskausviikolla 21.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2325
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      29
      2258
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      13
      1655
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      13
      1494
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1241
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      101
      1163
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1107
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      947
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      19
      848
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      129
      828
    Aihe