http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=63153422
Tuollainen olisi kaupan, todella harvinaisuus siis. Toinen harvinaisuus, Some Might Sayn promosingle löytyy myös ja kenties voisi sekin olla myytävänä. Kertoilkaa jos kiinnostaa(=
Harvinaisuuksia tarjolla!
4
887
Vastaukset
- Nouel
että Oasis on aika passé. Suomessa ei tuosta saa mitään, koska suomalaiset eivät ole mitään die hard -oasisdiggareita. Kannattaa ennemmin pistää myyntiin eBayhin, ja kattoo millaisia tarjouksia tulee maailmalta.
- Oasis fani 15v.
Toi ois kyllä ihan pakko saada...mut mun täytyy viel vähän miettii kun saatan saada vanhoi levyi yhelt tutulta...muuten kyllä ostaisin heti!
- laiäm
vielä löytyy tuo, en ole muualle lähtenytkään kauppaamaan, joten voit ilmoitella jos kiinostaa(:
- Oasis fani 15 v.
laiäm kirjoitti:
vielä löytyy tuo, en ole muualle lähtenytkään kauppaamaan, joten voit ilmoitella jos kiinostaa(:
Juu täytyy vieläki vähän ootella kun oon näes menossa enkkulaan piakkoin, joten jos ei löydy sieltä niin kattelen uudestaan että onko vielä tallella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057084
- 594662
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434434- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247