http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=63153422
Tuollainen olisi kaupan, todella harvinaisuus siis. Toinen harvinaisuus, Some Might Sayn promosingle löytyy myös ja kenties voisi sekin olla myytävänä. Kertoilkaa jos kiinnostaa(=
Harvinaisuuksia tarjolla!
4
869
Vastaukset
- Nouel
että Oasis on aika passé. Suomessa ei tuosta saa mitään, koska suomalaiset eivät ole mitään die hard -oasisdiggareita. Kannattaa ennemmin pistää myyntiin eBayhin, ja kattoo millaisia tarjouksia tulee maailmalta.
- Oasis fani 15v.
Toi ois kyllä ihan pakko saada...mut mun täytyy viel vähän miettii kun saatan saada vanhoi levyi yhelt tutulta...muuten kyllä ostaisin heti!
- laiäm
vielä löytyy tuo, en ole muualle lähtenytkään kauppaamaan, joten voit ilmoitella jos kiinostaa(:
- Oasis fani 15 v.
laiäm kirjoitti:
vielä löytyy tuo, en ole muualle lähtenytkään kauppaamaan, joten voit ilmoitella jos kiinostaa(:
Juu täytyy vieläki vähän ootella kun oon näes menossa enkkulaan piakkoin, joten jos ei löydy sieltä niin kattelen uudestaan että onko vielä tallella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13310589
- 525090
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html432291Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052098- 281996
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131631Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411452Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291124Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331081Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54997