Jumalalle.Tässä syyt:
Halusin rukoilla suomeksi(en arabiaksi).
Halusin rukoilla milloin vain missä vain.
En tiettyinä kellonaikoina.
Ja jos vettä ei ollut saatavilla rukouspesua varten,olin likainen eikä rukoukseni kelvannut.
Jos söin ruokani vasemmalla kädellä enkä oikealla,olin epäkunnioittava Allahia kohtaan.
Halusin tasa-arvoa parisuhteessani ja kun kerroin väkivaltaisesta aviopuolisostani imaamille,olin epäkunnioittava miestäni kohtaan,ja miestään epäkunnioittava on Allahille häpeäksi.
Kun erosin miehestäni olin Jumalalle kauhistus.
Kyllä olen syntinen ihminen enkä kelpaa Jumalalle!
Armoa ja anteeksiantoa rukoilen.Suomeksi.Jeesukselta.
En kelvannut
8
453
Vastaukset
- ex-muslimi
oli minullakin ja tunsin oloni kurjaksi. En koskaan ollut tarpeeksi, pystynyt tai jaksanut tehdä asioita oikein ja olla täydellinen muslimi. On hyvä tietää että kukaan ei ole täydellinen, mutta meidät hyväksytään sellaisena kuin olemme ja voimme saada Herran armosta syntimme anteeksi. Siispä:
Tapahtukoon sinulle niinkuin uskot. Herramme Jeesuksen Kristuksen käskyn mukaan julistan, että sinun syntisi annetaan sinulle anteeksi Isän ja Pojan ja Pyhän hengen nimeen. Aamen. - ---
>>>Halusin rukoilla suomeksi(en arabiaksi).
Halusin rukoilla milloin vain missä vain.
En tiettyinä kellonaikoina.>>>
Mikä esti sinua rukoilemasta duaa-rukousta millä tahansa kielellä, milloin ja missä vain?
>>>Ja jos vettä ei ollut saatavilla rukouspesua varten,olin likainen eikä rukoukseni kelvannut.>>>
Mikä esti sinua tekemästä tayammum-pesua silloin kun vettä ei ollut saatavilla?
>>>Jos söin ruokani vasemmalla kädellä enkä oikealla,olin epäkunnioittava Allahia kohtaan.
Halusin tasa-arvoa parisuhteessani ja kun kerroin väkivaltaisesta aviopuolisostani imaamille,olin epäkunnioittava miestäni kohtaan,ja miestään epäkunnioittava on Allahille häpeäksi.
Kun erosin miehestäni olin Jumalalle kauhistus.
Kyllä olen syntinen ihminen enkä kelpaa Jumalalle!>>>
Jumala rakastaa katuvia. Oletko varma siitä, ettet kelvannut Jumalalle vai etkö kelvannut itsellesi? Miksi et halunnut tunnustaa syntisyyttäsi Jumalalle (Allahille) ja pyytää anteeksiantoa ja armoa?
>>>Armoa ja anteeksiantoa rukoilen.Suomeksi.Jeesukselta.>>>
Ei ole muuta jumalaa kuin yksi ainoa (Allah), jota Jeesuskin rukoili...- Allahia?
"Ei ole muuta jumalaa kuin yksi ainoa (Allah), jota Jeesuskin rukoili..."
Muhamettihan keksi Allahin vasta, oliko se nyt, noin 600 vuotta Jeesuksen kuoleman jälkeen. - siis tuo
allah. Hän on ihmisten keksintö, kun aikoinaan ei elävä Jumala kelvännut. Jumalalla on Poika, Jeesus Kristus. Se jo todistaa, että allah ei ole sama jumala kuin Raamatun (Vanha testamentti ja Uusi testamentti) Jumala, sillä allah koraanissa sanoo, ettei allahilla ole poikaa. Näin sekoitetaan siis koraanissa ja sitä noudattavien mielessä oikea Jumala ja väärä jumala. Nimenomaan Raamatussa Jumala sanoo: 'Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Älä pidä muita jumalia.' Mutta Jumalan Poika, Jeesus Kristus, on annettu maailmalle kaikkien ihmisten syntien sovittajaksi. Muslimeilla koraanissa ei ole mitään pelastumismahdollisuutta, siellä on vain käskyä käskyn päälle ja läksyä läksyn päälle, joita ei kukaan edes ymmärrä kunnolla eikä niitä siten pysty edes noudattamaan. Minua säälittää muslimeiden tilanne, sillä heidät on aivan uuvutettu näillä teoilla ja niiden noudattamisilla, joilla ei ole mitään todellista mahdollisuutta kuitenkaan pelastaa heitä. Ainut tie pelastukseen on siis Jeesus Kristus. Raamatussa on tällainen ihana lupaus: 'Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että Hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka Häneen uskoo, hukkuisi, vaan saisi iankaikkisen elämän.'
- Kristitty tyttö
siis tuo kirjoitti:
allah. Hän on ihmisten keksintö, kun aikoinaan ei elävä Jumala kelvännut. Jumalalla on Poika, Jeesus Kristus. Se jo todistaa, että allah ei ole sama jumala kuin Raamatun (Vanha testamentti ja Uusi testamentti) Jumala, sillä allah koraanissa sanoo, ettei allahilla ole poikaa. Näin sekoitetaan siis koraanissa ja sitä noudattavien mielessä oikea Jumala ja väärä jumala. Nimenomaan Raamatussa Jumala sanoo: 'Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Älä pidä muita jumalia.' Mutta Jumalan Poika, Jeesus Kristus, on annettu maailmalle kaikkien ihmisten syntien sovittajaksi. Muslimeilla koraanissa ei ole mitään pelastumismahdollisuutta, siellä on vain käskyä käskyn päälle ja läksyä läksyn päälle, joita ei kukaan edes ymmärrä kunnolla eikä niitä siten pysty edes noudattamaan. Minua säälittää muslimeiden tilanne, sillä heidät on aivan uuvutettu näillä teoilla ja niiden noudattamisilla, joilla ei ole mitään todellista mahdollisuutta kuitenkaan pelastaa heitä. Ainut tie pelastukseen on siis Jeesus Kristus. Raamatussa on tällainen ihana lupaus: 'Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että Hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka Häneen uskoo, hukkuisi, vaan saisi iankaikkisen elämän.'
Aamen.
siis tuo kirjoitti:
allah. Hän on ihmisten keksintö, kun aikoinaan ei elävä Jumala kelvännut. Jumalalla on Poika, Jeesus Kristus. Se jo todistaa, että allah ei ole sama jumala kuin Raamatun (Vanha testamentti ja Uusi testamentti) Jumala, sillä allah koraanissa sanoo, ettei allahilla ole poikaa. Näin sekoitetaan siis koraanissa ja sitä noudattavien mielessä oikea Jumala ja väärä jumala. Nimenomaan Raamatussa Jumala sanoo: 'Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Älä pidä muita jumalia.' Mutta Jumalan Poika, Jeesus Kristus, on annettu maailmalle kaikkien ihmisten syntien sovittajaksi. Muslimeilla koraanissa ei ole mitään pelastumismahdollisuutta, siellä on vain käskyä käskyn päälle ja läksyä läksyn päälle, joita ei kukaan edes ymmärrä kunnolla eikä niitä siten pysty edes noudattamaan. Minua säälittää muslimeiden tilanne, sillä heidät on aivan uuvutettu näillä teoilla ja niiden noudattamisilla, joilla ei ole mitään todellista mahdollisuutta kuitenkaan pelastaa heitä. Ainut tie pelastukseen on siis Jeesus Kristus. Raamatussa on tällainen ihana lupaus: 'Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että Hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka Häneen uskoo, hukkuisi, vaan saisi iankaikkisen elämän.'
yksi Jumala.
- Dhimmi
karvapää kirjoitti:
yksi Jumala.
Kerrankin ollaan nimim. "Karvapään" kanssa samaa mieltä...! On vain yksi Jumala. Toki jotkut uskovat sellaisiin (epä)jumaluuksiin kuten "Hubal", "Allah", "al-Uzza" jne. Mutta nämä ovat epäjumalanpalvojia, joita - ymmärtääkseni - me yhdessä Karvapään kanssa vastustamme...
- ex-muslimi
siis tuo kirjoitti:
allah. Hän on ihmisten keksintö, kun aikoinaan ei elävä Jumala kelvännut. Jumalalla on Poika, Jeesus Kristus. Se jo todistaa, että allah ei ole sama jumala kuin Raamatun (Vanha testamentti ja Uusi testamentti) Jumala, sillä allah koraanissa sanoo, ettei allahilla ole poikaa. Näin sekoitetaan siis koraanissa ja sitä noudattavien mielessä oikea Jumala ja väärä jumala. Nimenomaan Raamatussa Jumala sanoo: 'Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Älä pidä muita jumalia.' Mutta Jumalan Poika, Jeesus Kristus, on annettu maailmalle kaikkien ihmisten syntien sovittajaksi. Muslimeilla koraanissa ei ole mitään pelastumismahdollisuutta, siellä on vain käskyä käskyn päälle ja läksyä läksyn päälle, joita ei kukaan edes ymmärrä kunnolla eikä niitä siten pysty edes noudattamaan. Minua säälittää muslimeiden tilanne, sillä heidät on aivan uuvutettu näillä teoilla ja niiden noudattamisilla, joilla ei ole mitään todellista mahdollisuutta kuitenkaan pelastaa heitä. Ainut tie pelastukseen on siis Jeesus Kristus. Raamatussa on tällainen ihana lupaus: 'Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että Hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka Häneen uskoo, hukkuisi, vaan saisi iankaikkisen elämän.'
näin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531489- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231218- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602