En kelvannut

ENTINEN musllimi

Jumalalle.Tässä syyt:
Halusin rukoilla suomeksi(en arabiaksi).
Halusin rukoilla milloin vain missä vain.
En tiettyinä kellonaikoina.
Ja jos vettä ei ollut saatavilla rukouspesua varten,olin likainen eikä rukoukseni kelvannut.
Jos söin ruokani vasemmalla kädellä enkä oikealla,olin epäkunnioittava Allahia kohtaan.
Halusin tasa-arvoa parisuhteessani ja kun kerroin väkivaltaisesta aviopuolisostani imaamille,olin epäkunnioittava miestäni kohtaan,ja miestään epäkunnioittava on Allahille häpeäksi.
Kun erosin miehestäni olin Jumalalle kauhistus.
Kyllä olen syntinen ihminen enkä kelpaa Jumalalle!
Armoa ja anteeksiantoa rukoilen.Suomeksi.Jeesukselta.

8

453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-muslimi

      oli minullakin ja tunsin oloni kurjaksi. En koskaan ollut tarpeeksi, pystynyt tai jaksanut tehdä asioita oikein ja olla täydellinen muslimi. On hyvä tietää että kukaan ei ole täydellinen, mutta meidät hyväksytään sellaisena kuin olemme ja voimme saada Herran armosta syntimme anteeksi. Siispä:

      Tapahtukoon sinulle niinkuin uskot. Herramme Jeesuksen Kristuksen käskyn mukaan julistan, että sinun syntisi annetaan sinulle anteeksi Isän ja Pojan ja Pyhän hengen nimeen. Aamen.

    • ---

      >>>Halusin rukoilla suomeksi(en arabiaksi).
      Halusin rukoilla milloin vain missä vain.
      En tiettyinä kellonaikoina.>>>

      Mikä esti sinua rukoilemasta duaa-rukousta millä tahansa kielellä, milloin ja missä vain?

      >>>Ja jos vettä ei ollut saatavilla rukouspesua varten,olin likainen eikä rukoukseni kelvannut.>>>

      Mikä esti sinua tekemästä tayammum-pesua silloin kun vettä ei ollut saatavilla?

      >>>Jos söin ruokani vasemmalla kädellä enkä oikealla,olin epäkunnioittava Allahia kohtaan.
      Halusin tasa-arvoa parisuhteessani ja kun kerroin väkivaltaisesta aviopuolisostani imaamille,olin epäkunnioittava miestäni kohtaan,ja miestään epäkunnioittava on Allahille häpeäksi.
      Kun erosin miehestäni olin Jumalalle kauhistus.
      Kyllä olen syntinen ihminen enkä kelpaa Jumalalle!>>>

      Jumala rakastaa katuvia. Oletko varma siitä, ettet kelvannut Jumalalle vai etkö kelvannut itsellesi? Miksi et halunnut tunnustaa syntisyyttäsi Jumalalle (Allahille) ja pyytää anteeksiantoa ja armoa?

      >>>Armoa ja anteeksiantoa rukoilen.Suomeksi.Jeesukselta.>>>

      Ei ole muuta jumalaa kuin yksi ainoa (Allah), jota Jeesuskin rukoili...

      • Allahia?

        "Ei ole muuta jumalaa kuin yksi ainoa (Allah), jota Jeesuskin rukoili..."

        Muhamettihan keksi Allahin vasta, oliko se nyt, noin 600 vuotta Jeesuksen kuoleman jälkeen.


      • siis tuo

        allah. Hän on ihmisten keksintö, kun aikoinaan ei elävä Jumala kelvännut. Jumalalla on Poika, Jeesus Kristus. Se jo todistaa, että allah ei ole sama jumala kuin Raamatun (Vanha testamentti ja Uusi testamentti) Jumala, sillä allah koraanissa sanoo, ettei allahilla ole poikaa. Näin sekoitetaan siis koraanissa ja sitä noudattavien mielessä oikea Jumala ja väärä jumala. Nimenomaan Raamatussa Jumala sanoo: 'Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Älä pidä muita jumalia.' Mutta Jumalan Poika, Jeesus Kristus, on annettu maailmalle kaikkien ihmisten syntien sovittajaksi. Muslimeilla koraanissa ei ole mitään pelastumismahdollisuutta, siellä on vain käskyä käskyn päälle ja läksyä läksyn päälle, joita ei kukaan edes ymmärrä kunnolla eikä niitä siten pysty edes noudattamaan. Minua säälittää muslimeiden tilanne, sillä heidät on aivan uuvutettu näillä teoilla ja niiden noudattamisilla, joilla ei ole mitään todellista mahdollisuutta kuitenkaan pelastaa heitä. Ainut tie pelastukseen on siis Jeesus Kristus. Raamatussa on tällainen ihana lupaus: 'Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että Hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka Häneen uskoo, hukkuisi, vaan saisi iankaikkisen elämän.'


      • Kristitty tyttö
        siis tuo kirjoitti:

        allah. Hän on ihmisten keksintö, kun aikoinaan ei elävä Jumala kelvännut. Jumalalla on Poika, Jeesus Kristus. Se jo todistaa, että allah ei ole sama jumala kuin Raamatun (Vanha testamentti ja Uusi testamentti) Jumala, sillä allah koraanissa sanoo, ettei allahilla ole poikaa. Näin sekoitetaan siis koraanissa ja sitä noudattavien mielessä oikea Jumala ja väärä jumala. Nimenomaan Raamatussa Jumala sanoo: 'Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Älä pidä muita jumalia.' Mutta Jumalan Poika, Jeesus Kristus, on annettu maailmalle kaikkien ihmisten syntien sovittajaksi. Muslimeilla koraanissa ei ole mitään pelastumismahdollisuutta, siellä on vain käskyä käskyn päälle ja läksyä läksyn päälle, joita ei kukaan edes ymmärrä kunnolla eikä niitä siten pysty edes noudattamaan. Minua säälittää muslimeiden tilanne, sillä heidät on aivan uuvutettu näillä teoilla ja niiden noudattamisilla, joilla ei ole mitään todellista mahdollisuutta kuitenkaan pelastaa heitä. Ainut tie pelastukseen on siis Jeesus Kristus. Raamatussa on tällainen ihana lupaus: 'Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että Hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka Häneen uskoo, hukkuisi, vaan saisi iankaikkisen elämän.'

        Aamen.


      • siis tuo kirjoitti:

        allah. Hän on ihmisten keksintö, kun aikoinaan ei elävä Jumala kelvännut. Jumalalla on Poika, Jeesus Kristus. Se jo todistaa, että allah ei ole sama jumala kuin Raamatun (Vanha testamentti ja Uusi testamentti) Jumala, sillä allah koraanissa sanoo, ettei allahilla ole poikaa. Näin sekoitetaan siis koraanissa ja sitä noudattavien mielessä oikea Jumala ja väärä jumala. Nimenomaan Raamatussa Jumala sanoo: 'Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Älä pidä muita jumalia.' Mutta Jumalan Poika, Jeesus Kristus, on annettu maailmalle kaikkien ihmisten syntien sovittajaksi. Muslimeilla koraanissa ei ole mitään pelastumismahdollisuutta, siellä on vain käskyä käskyn päälle ja läksyä läksyn päälle, joita ei kukaan edes ymmärrä kunnolla eikä niitä siten pysty edes noudattamaan. Minua säälittää muslimeiden tilanne, sillä heidät on aivan uuvutettu näillä teoilla ja niiden noudattamisilla, joilla ei ole mitään todellista mahdollisuutta kuitenkaan pelastaa heitä. Ainut tie pelastukseen on siis Jeesus Kristus. Raamatussa on tällainen ihana lupaus: 'Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että Hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka Häneen uskoo, hukkuisi, vaan saisi iankaikkisen elämän.'

        yksi Jumala.


      • Dhimmi
        karvapää kirjoitti:

        yksi Jumala.

        Kerrankin ollaan nimim. "Karvapään" kanssa samaa mieltä...! On vain yksi Jumala. Toki jotkut uskovat sellaisiin (epä)jumaluuksiin kuten "Hubal", "Allah", "al-Uzza" jne. Mutta nämä ovat epäjumalanpalvojia, joita - ymmärtääkseni - me yhdessä Karvapään kanssa vastustamme...


      • ex-muslimi
        siis tuo kirjoitti:

        allah. Hän on ihmisten keksintö, kun aikoinaan ei elävä Jumala kelvännut. Jumalalla on Poika, Jeesus Kristus. Se jo todistaa, että allah ei ole sama jumala kuin Raamatun (Vanha testamentti ja Uusi testamentti) Jumala, sillä allah koraanissa sanoo, ettei allahilla ole poikaa. Näin sekoitetaan siis koraanissa ja sitä noudattavien mielessä oikea Jumala ja väärä jumala. Nimenomaan Raamatussa Jumala sanoo: 'Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Älä pidä muita jumalia.' Mutta Jumalan Poika, Jeesus Kristus, on annettu maailmalle kaikkien ihmisten syntien sovittajaksi. Muslimeilla koraanissa ei ole mitään pelastumismahdollisuutta, siellä on vain käskyä käskyn päälle ja läksyä läksyn päälle, joita ei kukaan edes ymmärrä kunnolla eikä niitä siten pysty edes noudattamaan. Minua säälittää muslimeiden tilanne, sillä heidät on aivan uuvutettu näillä teoilla ja niiden noudattamisilla, joilla ei ole mitään todellista mahdollisuutta kuitenkaan pelastaa heitä. Ainut tie pelastukseen on siis Jeesus Kristus. Raamatussa on tällainen ihana lupaus: 'Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että Hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka Häneen uskoo, hukkuisi, vaan saisi iankaikkisen elämän.'

        näin on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe